Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heppahöperölaskenta

Olen heppahöperö
23
37%
Mä syön vaan metukkaa
39
63%
 
Ääniä yhteensä: 62

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ponityttö juu. Camillan sidekick :P Tai ainakin shamppuksesta vastuussa joka reissulla ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
pajazzo

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Heppahöperö olen. Viime vuosina vain jäänyt vähän vähemmälle touhulle. Ratsastusvaelluksilla on tullut käytyä, Islanninhevosilla. Hauskoja tapauksia. :P
Gina

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Gina »

Vastaukseni lienee selvääkin selvempi. Tätä kirjoittaessani syön metwurstia.
killkill

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Anteeksi osallistumiseni aiheeseen josta en mitään ymmärrä, mutta viettävätkö hevoset normaalisti ramadania? Sillä vaan kun hotellin uimarannalla oli kolmenkymmenen asteen helteessä ruskea turistien ratsastuttamiseen käytettävä hevoinen - jonka en nähnyt juovan tai syövän pisaraakaan viiteen tuntiin päivän kuumimpana aikana. Vai todistinko eläinrääkkäystä?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja brona »

Hyvin todennäköisesti todistit, ei mitenkään harvinaista turistikohteissa, kun tarkoituksena on vain tahkota mahdollisimman paljon fyrkkaa turisteilta päivän aikana. Kai ne elikot sitten kotona syötetään ja juotetaan, jotta jaksavat vielä yhden päivän lisää.


Hevosihminen vaan ei höperö, vai oletko SM sukellushöperö?
Hevoset kolahtivat jo pentuna, kuten muutkin juoksevat, lentävät, ryömivät, matelevat, etc. otukset. Hevoset viehättävät esteettisesti ja kiehtovat pinnan alla piilevällä kesyttömyydellään. Ratsastus on intohimoni, koska se on niin vaativaa sekä henkisesti että fyysisesti. Koskaan ei ole täysin valmis vaan aina voi oppia lisää eri hevosyksilöiltä ja hioa yhteistyötä telepatiaa hipovaksi.
...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lähisukulaisteni saaman hurjan kannatuksen siivittämänä tekisi mieli mittauttaa jo aasihöperyyskin..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Siis metukkahan on hevosurheilun kaunein muoto. Kunnianosoitus hyvin palvelleille urheilu/harrastustovereillemme ja ystävillemme. Metukaksi päästäkseen pitää ruhon olla lihaksikas ja rasvaton, ei siis mikään takapihan konimus kaakkimus kelpaa!

Mieluummin siis näen myös rakkaan tähtiotsani jonain päivänä leivän päällä kuin mätänemässä ongelmajätteenä ja matojen ruokana.... (olin kyllä ajatellut TO:lle arvoistaan loppusijoitusta Korkeasaaren leijonien juhla-ateriana...)

Olen siis sekä hevosten että metukan ystävä.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Gina

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:Anteeksi osallistumiseni aiheeseen josta en mitään ymmärrä, mutta viettävätkö hevoset normaalisti ramadania? Sillä vaan kun hotellin uimarannalla oli kolmenkymmenen asteen helteessä ruskea turistien ratsastuttamiseen käytettävä hevoinen - jonka en nähnyt juovan tai syövän pisaraakaan viiteen tuntiin päivän kuumimpana aikana. Vai todistinko eläinrääkkäystä?
Todistit. Ei se syöminen niinkään mutta se juominen.
Mida

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Mida »

Aktiivinen hevostelu jäi teini-ikään. Opiskeluaikana olen vain kerran käynyt vaelluksella ja kerran hiihtoratsastamassa. Ja nekin oli luokkakaverin järkkäämät reissut.

Tuntuu vaan, ettei siihen harrastukseen yksinkertaisesti ole varaa. Tuntien hinnat ovat korkeat ja mieli tekisi vähintään kerran viikossa tallille. Toisaalta taas se talli, jolla nuoruuteni kävin, on lopettanut toimintansa ja irtotunnit muilta talleilta eivät ole olleet samaa tasoa. Ei todellakaan huvita lönkötellä letkassa kentällä apaattisena samalla kun ratsastuksenopettaja juoruaa kentän laidalla väärään suuntaan. Ja entäpä tunnin kohokohdat? Laukkaa vähän matkaa ja opetus, kritiikki ja ohjeistaminen lähes nolla.

Olisi aika ihanteellista taas päästä jollekin yksityistallille liikuttamaan hevosia kerran viikossa vaikkapa karsinan siivousta vastaan. Mutta mistäpä tällaisia suhteita, ku ei enää liiku hevospiireissä.

Ja hevosmakkaraa en syö. Oon nirso. En syö paljoa muutakaan.
Pikku-Akka

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

En oo mitenkään heppahöpero, mutta tykkään kyllä hepoista niinku kaikista muistakin eläimistä. Penska-ajoilta on parhaiten jääny mieleen just nää tallilla lymyilyt ja lyhyet ratsastushetket. Viimeisestä ratsastuksesta hepalla on kyllä jo aikaa..
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Hevoset ovat uljaita kauniita otuksia, mielelläni ottaisin omaksenikin jossain vaiheessa ja tätä olen kyllä suunnitellutkin.

Olen kasvanut vauvasta asti hevosten keskellä, isovanhempieni väsyttyä (tai aloitettua ansaitsemansa eläkkeen) enoni ottivat perinteen jatkettavaksi ja nykyään kolme heistä elää tällä työllä. Koneja on siis tullut hoidettua aina ja viimeksi kävin niitä ihastelemassa viime viikonloppuna.

Heppahöperyys joka taas liittyy ratsastukseen ei ole koskaan ollut minun juttuni, meidän hevoset kun on aina ollut kilparavureita ja ratsastusta on lähinnnä käytetty vain siitostammojen kuntoutukseksi.

Syön myös metwurstia, se on hyvää.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Sinkkumatti

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tää linkki kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun.

http://www.geocities.com/kepparitalliruusuke/
Geetzu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:Tää linkki kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun.

http://www.geocities.com/kepparitalliruusuke/
Täytyykin kysellä hoitoheppaa tuolta. Edellinen kepukkani paloi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aika aikaa kutakin sanoisin. Ennen vanhaan ratsastaminen hevosilla oli MIESTEN hommaa, ainakin hajareisin. Naiset ratsastivat siveästi jalat yhdessä. Nykyään hevostelua (ei jostain syystä raviohjastamista) pidetään tyttöjen touhuna, MIEHET ajavat/rassaavat autojaan. Miten tulevaisuudessa, MIEHET lentelevät rakettirepuilla, tytöt rassaavat Dodge Dartejaan? Kertooka tämä naisten suuremmasta nostalgiankaipuusta, vanhakantaisesta ajattelusta, ainaisesta myöhässä olemisesta, haluttomuudesta suunnata katse tulevaisuuteen vai mistä?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi saatana että repesin: http://www.freewebs.com/tanzio/hevosetponit.htm

Lukekaapa tuo "Hevoset ja ponit" esittely alta. Tuollaisia ne pikkutytöt nettiin kirjoittelee...
tonttu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Mutta mie mikään höperö ole.
Oletpas.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Voi saatana että repesin: http://www.freewebs.com/tanzio/hevosetponit.htm

Lukekaapa tuo "Hevoset ja ponit" esittely alta. Tuollaisia ne pikkutytöt nettiin kirjoittelee...
Hei, mä oon kohta :arrow: koska ovulatsiooni on lähellä.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hei mä oonkin ne melkein kaikki!

Kuva Kuva Kuva
ninnithequeen

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Musta se "tiineenä"-merkki oli ihan paras. Ihan ko joku ois just tuikannu dildolla sen paksuks salaa takaapäin :rofl:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Musta se "tiineenä"-merkki oli ihan paras. Ihan ko joku ois just tuikannu dildolla sen paksuks salaa takaapäin :rofl:
Totta! Aika järkyttyneen näköinen merkki.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei hemmetti tää merkki sopii mulle, kiitos xD
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Ei hemmetti tää merkki sopii mulle, kiitos xD
Ota se pois sieltä, sä oot jo raskaana.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Ei hemmetti tää merkki sopii mulle, kiitos xD
Ai saatana, ei saa naurattaa :rofl:
Geetzu

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ei hemmetti tää merkki sopii mulle, kiitos xD
Ota se pois sieltä, sä oot jo raskaana.
En muuten oo, tää vois ennakoida mulle onnistuneen raskauden vaiks x)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heppahöperöjen kokoontumisajo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ei hemmetti tää merkki sopii mulle, kiitos xD
Ota se pois sieltä, sä oot jo raskaana.
En muuten oo, tää vois ennakoida mulle onnistuneen raskauden vaiks x)
Ehkä tää mun olo, että sä oot raskaana, on merkki siitä, että olet jo. Turha ostaa raskaustestiä, mä tiedän. Pidä se nyt siellä kuitenkin ihan varuiksi.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin