Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ON suorastaan ilo vaihtaa läskilauantai hoikkaan superurheilulliseen seksikkääseen blondi tai brunette-sunnuntaihin.

Minähän oikeastaan pidän bruneteista!

MUTTA minulle jäi kesken ROLLO-asiat lauantaina, mutta kun Rollo tätä lukee niin jatkamme taas asioiden puintia.
Rollon ei pidä surra liikaa yhtä blondia. Ei tietenkään. Minua häiritsee se, etten tiedä missä on ollut syy blondin menetykseen tai lähtöön. Sehän nyt konkreettisesti kuitenkin kertoo asioista. Rollolle tiedoksi, että blondin lähtö ei suinkaan tarvitse olla huono asia.

Tähän huikean korkealentoiseen toteamiseen päätän paitsi lauantain, myös avaan sunnuntain.

Olen aika varma, että kaikki Kitinäläiset käyvät aamulla kirkossa.
Kertokaa mitä virsiä lauloitte ja oliko ehtoollisviini hyvää ja kirkkokahvit kitkeriä ja oliko pappi kaunis tai komea ja oliko puupenkit puuduttaneet puonne.

Tämänkin raskaan viesti teille pani

Stadinjotakin
Tuulenpuiska sen keksi, en minä!

P.S Missäs mun tyttöni Tampereelta oikein on? Saira?
Ihana Oliivinen Saira?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:Se olis nimiäispäivä tänään! Vähän jänskättää. Kirkkoon emme ole menossa..
Onnea matkaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Se olis nimiäispäivä tänään! Vähän jänskättää. Kirkkoon emme ole menossa..
Kiitos muuten Mussukka siitä perjantaikilpailu-juoppoketjun vastauksesta, jossa selvisi että se on Muru se lapsesi. KUINKA ihmeessä minä unohdin listasta ilmeisimmän???

Ja ROLLO!! Hyvää matkaa??? Rollo! Siis ei ole kirkkomatkaa Mussukalla.

Arvaan että Mussukan tyttären nimiksi tulee Kesä Ruusu Kaunokki ???

Lähden omiin kotkotuksiini ja siten en vastaa enää nyt vähään aikaan.

Kaikille terveisiä ja voikaahan paksusti tai hoikasti.

STADINARSKA
takaamatonta laatua jo vuodesta kun muistais
ninnithequeen

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Se olis nimiäispäivä tänään! Vähän jänskättää. Kirkkoon emme ole menossa..
Miten sen nimiäismekon kans muuten kävi, mimmosen löysit?


Ja voe perhana ku pitää herätä sunnuntaiaamuna näin aikasin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitäs löytää uus kummin pyörään et pääsis cyklaamaan..

57-622 ei löytyny interspurtista eikä rismasta..
Suomen pölkupyyrätukku here I come?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää lähtöö vanhan kaverin kans rantakahvilaan :)
Ei tartte kotona murjottaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: Rollon ei pidä surra liikaa yhtä blondia. Ei tietenkään. Minua häiritsee se, etten tiedä missä on ollut syy blondin menetykseen tai lähtöön. Sehän nyt konkreettisesti kuitenkin kertoo asioista. Rollolle tiedoksi, että blondin lähtö ei suinkaan tarvitse olla huono asia.
Se meni takaisin jatkamaan opiskeluja kotimaassaan ja se oli varattu jo. En menettänyt, kun en koskaan saanutkaan. Onko asia hyvä, onko asia huono, kas siinä kulma.
Stadinarska kirjoitti: Ja ROLLO!! Hyvää matkaa??? Rollo! Siis ei ole kirkkomatkaa Mussukalla.
Maistraattiin? Elämälle lapsen nimen kanssa? Korkeasaareen?
On se jonnekin menossa, matka on kuulemma pitkä?

Rollo
olkiturkkinen yksittäiskittaaja
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
tuulenpuiska

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Tämä on kolmas viesti tästä ketjusta jonka näen. Vois hakea pizzaa...
bliss

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen ihan koukussa kalorilaskuriin :?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Olen ihan koukussa kalorilaskuriin :?
Joo, tuntuu monipuoliselta ja huolellisesti tehdyltä. Siis käyttöliittymä hyvä ainakin mitä minä aluksi katsoin.
Tutustumista vaatii itse nettisivu ja se taas vaatii asioihin perehtymistä.
Ei siis paha.

Luulen, että tämä sivusto saattaa auttaa ymmärtämään eri ravintoaineiden vaikutusta ja se asia kyllä olisi taatusti hyödyllistä.

Jos siitä koukkuun jää pitäisi olla sellainen ohjelma jolla koukusta pääsee pois...huh :?

SA
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Perjantaina ei mennyt baarissa penniäkään, joten tuhlasin sitten tänään ihan isolla kädellä. Ah! 7 tuntia shoppailua käy jo ihan urheilusta...

Nyt zygällä järven ympäri.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Saaks tänne kirjottaa vaikkei ole kumpaakaan mallia otsikon naisista? Vai tarviiko avata oma ketju?
bliss

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei helvetti. Mulla soi päässä Sleepy Sleepersin Pumpulitissit niinq ihan nonstoppina.
Miten tästä pääsee eroon???
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stinky kirjoitti:Saaks tänne kirjottaa vaikkei ole kumpaakaan mallia otsikon naisista? Vai tarviiko avata oma ketju?
Kaikenlaiset ihmiset ja eläimet saa kirjoittaa tähän ketjuun. Ei mitään rajoja. Väriä saa käyttää.

Stadinarska
sallimus laupiamus oliivinus
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koko päivä meni varastoa siivoten ja sinne hyllyjä rakentaen. Kyllä voikin olla hankalaa järjestää varasto, johon on itse tuonut ehkä viidenneksen tavaroista. Talon rakentamisen ajalta sinne oli varastoitu erilaisia lautoja, listoja, laasteja, laattoja ja mitä vielä. Pisimmät laudat oli laitettu sinne ennen seinien rakentamista, aika kätevää noin jatkokäytön kannalta :roll:
Ai niin, nurtsin leikkasin ja puutarhaa vähän laittelin silloin kun alko varastojuttu tympimään.
Loma vois puolestani jatkua vielä pari kuukautta.. tai kai puol vuottakin menis palkallisena.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En muistanutkaan kuinka hyvä olen lasten kanssa. Kuusi lasta meni pintakaasulla. Välillä oikein ihmettelen, miten moni ihminen on lähinnä tympääntynyt lasten seurassa. Mahtavat ottaa itsensä turhan vakavasti...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: Hoikka urheilullinen blondi-tai brunette-SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:Ei helvetti. Mulla soi päässä Sleepy Sleepersin Pumpulitissit niinq ihan nonstoppina.
Miten tästä pääsee eroon???
Mä voin suositella vaikka kuinka paljon hassua japanilaista musiikkia, jos se vaikka auttaisi?
Vastaa Viestiin