Idiootit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Idiootit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Idiootit ovat aika turhauttavia, ja niitä on kaikkialla. Miten te siedätte niitä? Onko olemassa keinoja karkoittaa idiootit ympäriltään?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bliss

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja bliss »

RolloTomasi kirjoitti:Idiootit ovat aika turhauttavia, ja niitä on kaikkialla.
Niin totta.

Miten te siedätte niitä?
En mitenkään. Pyrin välttämään idioottien seuraa viimeiseen asti.

Onko olemassa keinoja karkoittaa idiootit ympäriltään?
Kyllä, mutta kaikki ovat valitettavasti erittäin laittomia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lukeudun ryhmään. En välillä siedä itseäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nehemiah James

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Teidän idiootteina pitämät ihmiset ajattelevat teistä samoin. Itse olen monasti pysähtynyt miettimään, että kuka minä olen ketään tuomitsemaan. Idiootti minäkin olen omalla tavallani.
bliss

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:Teidän idiootteina pitämät ihmiset ajattelevat teistä samoin.
Niin. Mutta haittaako se?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nehemiah James kirjoitti:Teidän idiootteina pitämät ihmiset ajattelevat teistä samoin. Itse olen monasti pysähtynyt miettimään, että kuka minä olen ketään tuomitsemaan. Idiootti minäkin olen omalla tavallani.
Voi olla, voi olla.

Tietenkään ei ole kohteliasta sanoa idiootille, että tämä on idiootti, mutta häntä täytyy kohdella eri tavalla kuin normaalilla järjellä varustettua, koska häneltä ei voi odottaa yhtä paljon, vaatia kauhalla. (Se, voiko idiootti muuttua tai voiko häntä muuttaa, on eri jutska.) Sinun kommenttisi tavoin ajattelevalla täytyy joko riittää kärsivällisyys tai sitten hän on hieman epämukava ja joutuu pettymään samoihin ihmisiin samalla tavalla jatkuvasti. Tuomitsemisen sijasta mieluummin kuitenkin käyttäisin sanaa arvioiminen.

Minä puolestani olen aika kärsimätön.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rollo-tomaatti, tuu jo takaisin sieltä ulkkareista, Idioottilandia vai missä sitten oletkaan! Täällä Suomessa sinulle olisi pillua tarjolla pilvin pimein. Hymyn artikkelin mukaan suomalaiset naiset ovat kaikkein anteliaimpia maailmassa, varsinkin kaltaisillesi ulkkareille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti:Rollo-tomaatti, tuu jo takaisin sieltä ulkkareista, Idioottilandia vai missä sitten oletkaan! Täällä Suomessa sinulle olisi pillua tarjolla pilvin pimein. Hymyn artikkelin mukaan suomalaiset naiset ovat kaikkein anteliaimpia maailmassa, varsinkin kaltaisillesi ulkkareille.
Kiitos kutsusta.

Oliko tuo lupaus?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Rollo-tomaatti, tuu jo takaisin sieltä ulkkareista, Idioottilandia vai missä sitten oletkaan! Täällä Suomessa sinulle olisi pillua tarjolla pilvin pimein. Hymyn artikkelin mukaan suomalaiset naiset ovat kaikkein anteliaimpia maailmassa, varsinkin kaltaisillesi ulkkareille.
Kiitos kutsusta.

Oliko tuo lupaus?
ROLLO!!!

Älä usko Fredrikiä. Hän on vähän sellainen pelle. Ihan tällaisen vakavahenkisen ja hengellisen Stadinarskan vastakohta. Ja hidas se on kuin puolietana! Ei ole osannut päättää mikä on toivekuukausi perustamassani ketjussa kakanjauhannassa! JOS vaan olet vastaamatta, Rolloseni, mars pallottamaan oikea toiveidenkuukautisesi! Luulisin, että se on silloin kun ihailemillasi blondeilla unohtuu pikkarit kotiin eli toukokuu?

Tämänkin ohjeen oppilalleen Rollolle antoi

Stadinjotakin Tuulenpuiskanjotakinin mukaan
Opettaja
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Idiootit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: ROLLO!!!

Älä usko Fredrikiä. Hän on vähän sellainen pelle. Ihan tällaisen vakavahenkisen ja hengellisen Stadinarskan vastakohta. Ja hidas se on kuin puolietana! Ei ole osannut päättää mikä on toivekuukausi perustamassani ketjussa kakanjauhannassa! JOS vaan olet vastaamatta, Rolloseni, mars pallottamaan oikea toiveidenkuukautisesi! Luulisin, että se on silloin kun ihailemillasi blondeilla unohtuu pikkarit kotiin eli toukokuu?

Tämänkin ohjeen oppilalleen Rollolle antoi

Stadinjotakin Tuulenpuiskanjotakinin mukaan
Opettaja
Nyt olen pettynyt, mutta kai sitä joskus tultava olisi. Blondeilla kait voi unohtua pikkarit kotiin lokakuussakin?

Rollo
Torniinkapuava huimausuhri
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin