Jeudi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On se ny perhana ku ei saa kettään Tampesterelaista kiinni, paitti Slamin :D
tuulenpuiska

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...
Niiden ei tartte kerätä kokemuksia kun voivat lukea muiden elämää *rapsuttaa keittiöpsykologitohtorin partaansa*
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

tuulenpuiska kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...
Niiden ei tartte kerätä kokemuksia kun voivat lukea muiden elämää *rapsuttaa keittiöpsykologitohtorin partaansa*
Ai niinku kummitädin seikkailuista kitinän kautta? No nyt alkaa olla yhtälö tosi :)
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Nyt odotellaankin koska Coppolan tytär tarttuu tilaisuuteen ohjata elokuvasarja Kummitäti.
tuulenpuiska

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:Nyt odotellaankin koska Coppolan tytär tarttuu tilaisuuteen ohjata elokuvasarja Kummitäti.
Provikoita odotellessa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se saattais olla jopa mielenkiintoisempi kuin alkuperäinen idea... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Si si, Henkka! Komea voitto makaroonista :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kohta crossaria ja digiboksilta Serranon persettä, nice!
Paras päivä ikinä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Nyt olisi siis sulla otollinen aika narrata blondi kotiin. Minun kotiin, hehheh. Kyllä mä oon hauska. Vai olenko?

ROLLO!!! Oletko vastannut "Toivekuukausi" - ketjuuni?

JA MIKSI SILLOIN POISTIT juttusi "Peran tai..."- ketjusta. Jos et vastaa rehellisesti ja korjaa tekojasi niin. Niin.... niin en mä tiiä mutta ROLLO!!! alapa panna. asiat järjestykseen! pane ne heti!

ROLLO!!! :!:

Stadinarska
Roll over rollo
Stinky

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

What a lovely day :h:
Ystävät hakivat mut töistä ja sain heti duunipaikan pihalla semmosen rutistuksen että oksat pois (ei oltu nähty liian pitkään aikaan), käytiin kaupassa ja tultiin mun tykö tekmään kana-fetasalaattia. Sapuskoinnin lomassa vaihdettiin uusimmat kuulumiset ja jälkkäriks itkettiin (ystin isi kuoli :() ja naurettiin (niille ihanille isi-muistoille :)) ja syötiin liikaa jätskiä.
Ne on kyllä parhaita. Ystävät siis :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Omistan nämä sarjakuvat kaikille baarissa käyneille naisille:

http://jupu.vuodatus.net/blog/category/baarien+nainen

Mutta erityisesti Nastamuumiolle :h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Nyt olisi siis sulla otollinen aika narrata blondi kotiin. Minun kotiin, hehheh. Kyllä mä oon hauska. Vai olenko?

ROLLO!!! Oletko vastannut "Toivekuukausi" - ketjuuni?
Heh, tuota blondia en tule näkemään varmaan vuoteen ainakaan, mutta onhan kotiin kantaminen mahdollista, samoin kuin kaikkien muidenkin visioideni toteuttaminen. Miksi ei olisi?

En ole vielä vastannut. Korjata asia täytyy, Arskan sydän kun odotuksessa räytyy.

Rollo
toteuttava ulkomaankirjeenvaihtaja
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Nyt olisi siis sulla otollinen aika narrata blondi kotiin. Minun kotiin, hehheh. Kyllä mä oon hauska. Vai olenko?

ROLLO!!! Oletko vastannut "Toivekuukausi" - ketjuuni?
Heh, tuota blondia en tule näkemään varmaan vuoteen ainakaan, mutta onhan kotiin kantaminen mahdollista, samoin kuin kaikkien muidenkin visioideni toteuttaminen. Miksi ei olisi?

En ole vielä vastannut. Korjata asia täytyy, Arskan sydän kun odotuksessa räytyy.

Rollo
toteuttava ulkomaankirjeenvaihtaja
Blondi kotiin vaan ja valot pois! Se on miehen elämää ja tehtävä.

Kiitoksin. Suurin kiitoksin! Arskan sydän olisi nimenomaa räytynyt ellei rämettynyt. Rollo kohotti entistä enemmän Arskan suosiota!

Tosin en muista, että mitä mahdoit vastata, mutta et ainakaan heinäkuuta eikä elokuuta, mutta tarkoitus oli panna rehellisesti.

Roll over Beethoven!

Stadinarska
Rollofani
nastamuumio

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Lolita kirjoitti:Omistan nämä sarjakuvat kaikille baarissa käyneille naisille:

http://jupu.vuodatus.net/blog/category/baarien+nainen

Mutta erityisesti Nastamuumiolle :h:
Kiitos. Mulla on just kirjatostakin lainassa noista vastikään julkastu kirja. Tässä iässä on paljon kivempaa lukea sarjakuvia baarissa käynneistä kuin oikeasti lähteä itse baariin.
Vastaa Viestiin