Jeudi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru » 30.07.2009 12:03

Bluntly kirjoitti:Jumalauta. Tämän tapainen härveli kun alkaa pörisemään noin sadan metrin päässä 3:30am niin meinaa hermo mennä.
Ei kaksi naitä myöskään ollut kovin kiva herätys klo 02:30. Lentelivät makkaria ympäri, yksi lähellä kattoa ja toinen puolessa välissä. Livahtivat olohuoneen puolelle kun konttasin makkarista pois. Sain ne ulos kuuden aikoihin. Ovat kai olleet talossa jo yli viikon, mutta en ole kuullut tai nähnyt aiemmin. Pari kukkaa on kyllä pudotellut kummallisesti elinvoimaisia lehtia yli viikon ajan.. Ovat kai lentäneet avoimesta parvekkeen ovesta sisään kun kaveri oli vaimonsa kanssa istumassa iltaa luonani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 12:18

Miten tää nykynuoriso on näin laiskaa? Toinen surffaa netissä ja toinen tuijottaa musakanavaa. Ulkona on helle, miks ei ne ole kavereiden kanssa rannalla?? Mitä mä näille keksin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.

pix
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja pix » 30.07.2009 12:19

^^YÖKS! noi on ehkä kauheinta mitä on..

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James » 30.07.2009 12:27

Vesper kirjoitti:Miten tää nykynuoriso on näin laiskaa? Toinen surffaa netissä ja toinen tuijottaa musakanavaa.
Mä tiedän, mä tiedän! Siksi kun kaikki kaverit on matkoilla tai mökillä tai... Ja sitten kun itse pitäisi lähteä mökille, niin simpsalabin, kaikki kaverit onkin taas hoodseilla ja siksi ei itse haluta lähteä mökille. On ne niin helppoja :)

Kokeile ens alkuun huvipuistoja. Niistä ne teinixit ei ole koskaan kieltäytyneet.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 30.07.2009 12:28

Vesper kirjoitti:Miten tää nykynuoriso on näin laiskaa? Toinen surffaa netissä ja toinen tuijottaa musakanavaa. Ulkona on helle, miks ei ne ole kavereiden kanssa rannalla?? Mitä mä näille keksin?
"Nyt menette ulos tai tänä iltana ei ole nettiä eikä televisiota"
Came here for school, graduated to the high life

Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala » 30.07.2009 12:30

Oli sen verran rankka ja uneton yö, et piti aamusta poiketa Kaupin tekonurmella tekemässä futisharjotteita. Ja siellä oli kuuma. Illalla ajattelin poiketa väijymässä Tampereen tennisturnauksessa suomalaisten pelejä - ei paha 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 12:48

Nehemiah James kirjoitti:Kokeile ens alkuun huvipuistoja. Niistä ne teinixit ei ole koskaan kieltäytyneet.
Joo en kokeile. Ei muakaan lapsena viety joka päivä huvipuistoon, käpylehmillä piti leikkiä ja kerätä mustikoita ja kitkeä hernepenkkejä... ;)
Ehdotin että mennään rannalle. Ei kelpaa.

Nyt paistan pnaattilettuja ja kohta koirien kanssa lenkille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James » 30.07.2009 13:06

Vesper kirjoitti:Ei kelpaa.
Voi voi voi. Voi niitä nykynuoria. Hmph... Pitäis vaan saada ostarilla hengailla frendien kanssa ja välillä hakata pleikkaa. Skutta ei kiinnosta enää ketään. Mihin tää maailma on menossa? Voi voi voi...

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 13:08

Nehemiah James kirjoitti:Voi voi voi...
Ihanaa, kukkahattusetä :h: Will u marry me?

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 30.07.2009 13:14

Vesper kirjoitti:Joo en kokeile. Ei muakaan lapsena viety joka päivä huvipuistoon, käpylehmillä piti leikkiä ja kerätä mustikoita ja kitkeä hernepenkkejä... ;)
Ehdotin että mennään rannalle. Ei kelpaa.

Nyt paistan pnaattilettuja ja kohta koirien kanssa lenkille.
Ehdotat ja ehdotat. Ei teinien kanssa mitään kompromissejä koko ajan väsätä. Tiukka linja ja siitä kun sitten joskus antaa myönnytyksiä kuvittelevat sinun olevan mukava. :)

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James » 30.07.2009 13:32

Vesper kirjoitti::h: Will u marry me?
:h: Absolutely!! :h: Thought you'd never ask!! :h:

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 14:52

exPertti kirjoitti:Ei teinien kanssa mitään kompromissejä koko ajan väsätä. Tiukka linja ja siitä kun sitten joskus antaa myönnytyksiä kuvittelevat sinun olevan mukava. :)
No mulla on tunnetusti sen verran tiukka linja, että yksi lapsista ilmoitti lähtevänsä ennemmin mummille hoitoon. Mutta en nyt jaksa niuhottaa lomalla, eihän se nyt mua haittaa jos sisällä hilluvat, ihmettelen vaan. Jos kitisisivät ettei ole mitään tekemistä, heittäisin pellolle.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 30.07.2009 14:55

Vesper kirjoitti:No mulla on tunnetusti sen verran tiukka linja, että yksi lapsista ilmoitti lähtevänsä ennemmin mummille hoitoon. Mutta en nyt jaksa niuhottaa lomalla, eihän se nyt mua haittaa jos sisällä hilluvat, ihmettelen vaan. Jos kitisisivät ettei ole mitään tekemistä, heittäisin pellolle.
Ok. Itseäni tyhjänpäiväinen vetelehtiminen (ei itseni tekemänä tietty :) ) korpeaa.

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 14:56

Nehemiah James kirjoitti::h: Absolutely!! :h: Thought you'd never ask!! :h:
Talvihäät :dream:

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 15:25

Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen » 30.07.2009 15:34

On se ny perhana ku ei saa kettään Tampesterelaista kiinni, paitti Slamin :D

tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska » 30.07.2009 15:56

Vesper kirjoitti:Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...
Niiden ei tartte kerätä kokemuksia kun voivat lukea muiden elämää *rapsuttaa keittiöpsykologitohtorin partaansa*

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James » 30.07.2009 17:31

tuulenpuiska kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nää ei edes nuku pitkään. Lähinnä mä ihmettelen että miks nää nyhjää himassa eikä luuhaa kylillä ja kavereilla. Tai no, kai ne mesettää ja vaihtaa kuulumisia jossain irc-gallerian kuvakommenteissa...
Niiden ei tartte kerätä kokemuksia kun voivat lukea muiden elämää *rapsuttaa keittiöpsykologitohtorin partaansa*
Ai niinku kummitädin seikkailuista kitinän kautta? No nyt alkaa olla yhtälö tosi :)

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James » 30.07.2009 17:35

Nyt odotellaankin koska Coppolan tytär tarttuu tilaisuuteen ohjata elokuvasarja Kummitäti.

tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska » 30.07.2009 18:12

Nehemiah James kirjoitti:Nyt odotellaankin koska Coppolan tytär tarttuu tilaisuuteen ohjata elokuvasarja Kummitäti.
Provikoita odotellessa?

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper » 30.07.2009 18:23

Se saattais olla jopa mielenkiintoisempi kuin alkuperäinen idea... ;)

Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala » 30.07.2009 19:19

Si si, Henkka! Komea voitto makaroonista :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli » 30.07.2009 19:39

Kohta crossaria ja digiboksilta Serranon persettä, nice!
Paras päivä ikinä.

RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi » 30.07.2009 21:01

Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.

Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska » 30.07.2009 21:30

RolloTomasi kirjoitti:Voin paremmin kuin vuosikausiin. En vain tiedä, onko tämä merkki siitä, että olen nyt täydellä järjellä, vai siitä, että olen menettänyt lopultakin sen vähän järjen, mitä jäljellä oli.
Nyt olisi siis sulla otollinen aika narrata blondi kotiin. Minun kotiin, hehheh. Kyllä mä oon hauska. Vai olenko?

ROLLO!!! Oletko vastannut "Toivekuukausi" - ketjuuni?

JA MIKSI SILLOIN POISTIT juttusi "Peran tai..."- ketjusta. Jos et vastaa rehellisesti ja korjaa tekojasi niin. Niin.... niin en mä tiiä mutta ROLLO!!! alapa panna. asiat järjestykseen! pane ne heti!

ROLLO!!! :!:

Stadinarska
Roll over rollo

Vastaa Viestiin