Perjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Perjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja tänään kotia kohti Nääsvillestä.

Perhana nuo miehet haisee pahalle. Mutta kyllä sitä hernesoppaa menikin...onneks lähtivät töihin ni saan piereskellä vuorostani ihan rauhassa täällä :lol:

Näsijärven vesi oli ihaaaaaanan lämmintä, mamma sai siis talviturkin eilen illalla poiskin.

Mitäs nussukoilla mielessä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pientä krapulaa toistan pientä krapulaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pikkoiran jäljet siivottu ja kutrit rullattu (omat, ei koiran). Seuraava ohjelmanumero sisältää aamiaisen ja sitten autokauppoihin vertailemaan :] Sopivaa puuhaa pilviselle päivälle...

Darling, onko nolla, onko?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Darling, onko nolla, onko?!
:h: :h: :h: :h: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :h: :h: :h: :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tsihih! :lollero:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Tsihih! :lollero:
Ja nyt mä lähden JuNboon varustautumaan :) :) :) Niin ja sitten vielä vähän: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
milli

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Taas perjantai.. eilen ihmettelin, että miten ei ole lainkaan perjantaifiilis, sitten joskus iltapäivästä tajusin tämän johtuvan siitä, että oli torstai.


Eli jee! Perjantai!
Illalla jumppaan!
Bhven

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vaatteiden peseminen kannataa, koska sillä tienaa selvää rahaa. Löysin pesukoneesta 20 sentin kolikon. Noin muuten kävin perjantain kunniaksi pyöräilemässä 50 km lenkin Vuosaaressa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liikaa töitä tehtävänä. Pää räjähtää. No, johan eka työviikko loman jälkeen on lopuillaan..
Illalla maalle. Huomenna ois elämäni ensimmäiset onkikilpailut. Pitänee käydä ostamassa joku kilpakoho-systeemi, kauppias varmaan opastaa.. Noissa kisoissa on mun puolelta tavoitteena vain osallistumisen ilo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hississä päästetty pieru on täysin vaaraton ja aiheuttaa huomattavasti enemmän iloa kuin monikulttuurisuus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:. Pitänee käydä ostamassa joku kilpakoho-systeemi, kauppias varmaan opastaa.. Noissa kisoissa on mun puolelta tavoitteena vain osallistumisen ilo.
No mitä sä sitten kilpavehkeillä teet? Meet vaan sillä huoltoaseman ongella ja nappaat vavankin jostain lähipuskasta. Kalastus todellakin on välineurheilue, oot jo auttamattoman myöhässä jos nyt alat kilpavarustelemaan! Onko kisassa mäskäys sallittua? Jos on, oot jo kusessa :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Töissä on uskomattoman tylsää, mutta onpa ainakin ilmastoitu koppi.
Paras päivä ikinä.
Nehemiah James

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

exPertti kirjoitti:Slam?
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Kalastus todellakin on välineurheilue, oot jo auttamattoman myöhässä jos nyt alat kilpavarustelemaan! Onko kisassa mäskäys sallittua? Jos on, oot jo kusessa
Onkikilpailussa en ole käynyt, mutta ongella kyl. Mäskäystä en ajatellut kokeilla, enkä muita vastaavia houkutteitakaan. Kilpailualue on hieman virtaavassa paikassa. Ja se järvi on muutenkin oikukas kalapaikkojen suhteen tarjoten näin aika tasapuoliset olosuhteet. Soutuveneen käyttö on sallittua. Lampikisaa ei enään tule innokkaimpien onkikisaan valmistujien harmiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kolme tuntia koeaikaa jäljellä! Eli kolme tuntia aikaa saada ns.potkut. 8)

Lisäksi tänään on kuukautispäivä ja lempibiisin nimipäivä. Eli ei ollenkaan huonompi perjantai. Paitsi että lapsoset lähtee.

Päivän hajatelma: Ilmaisfestarit (esim. Ankkarock) ei sais periaatteesta maksaa penniäkään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Kolme tuntia koeaikaa jäljellä! Eli kolme tuntia aikaa saada ns.potkut. 8)

Lisäksi tänään on kuukautispäivä ja lempibiisin nimipäivä. Eli ei ollenkaan huonompi perjantai. Paitsi että lapsoset lähtee.

Päivän hajatelma: Ilmaisfestarit (esim. Ankkarock) ei sais periaatteesta maksaa penniäkään.
Onneksi et naamakirjaa selaa pomosi ei ole täällä.

Jonnekin hävisi 80 eilen ja join vain puolikkaita maistelutuoppeja, Hesassa menee ihan hyvin automaattiohjauksella mutta Hampurissa ja Berlliinissä pitää ottaa rauhallisemmin, toisaalta pari viime viikkoa aika vähäistä juotatusta ollut eli harjoituksen puute haittaa harrastustoimintaa!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluisin unikaverin. Semmosen jonka kanssa vois vaan nukkua, josta vois pitää kiinni tai se pitäis musta kiinni. Joo, semmonen vois olla kiva.

Tän illan suunnitelmat ihan auki, mutta sen tiedän että kun kotiin pääsen, otan päikkärit :] Huomenna pitäs mennä keikalle kuunteleen bändiä, josta en oo ikinä kuullutkaan. Hmm.. Löytysköhän se unikaveri vaikka sieltä :] *virn*
Viimeksi muokannut Stinky, 31.07.2009 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

exPertti kirjoitti: Mies?
Saa se olla nainenkin. Kun ei siis kyse ole mistään seksuaalisesta jutusta. Mulla on vaan ikävä toisen ihmisen kropan lämpöä.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei kukaan halua tulla nukkumaan. Pillua ne vonkaa kuitenkin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Perjantai? Taas?!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

exPertti kirjoitti: Harvassahan ne ilmaiset lounaat elämässä ovat. No, mitenkäs se eräskin nainen totesi. Eihän se siitä kulu. :)
Joo, ei se järvi soutamalla kulu, mutta kun kyse ei ole seksistä vaan puhtaasti kropan ikävästä toista kroppaa kohtaa.
Kauhian vaikeeta taas selittää/ymmärtää?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa palkkatyö riittää tälle viikolle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Semmonen vakiosoutaja vois olla kiva. Kunhan se tietäis millon ongitaan ja millon ei. Ja sen pitäis osata korjailla/tehdä kaikkee pikkukivaa mun kotona jos mä nätisti pyydän. Mut siis kyse ei todellakaan olis parisuhdemeiningistä vaan ihan lainamiehestä. Semmosen vois kyllä laittaa hakuseen kun tuntuu että viimeaikoina tarvetta ois ollut..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Perjantai? Taas?!
Lomalla?
Yep. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Stinky kirjoitti:Mä haluisin unikaverin. Semmosen jonka kanssa vois vaan nukkua, josta vois pitää kiinni tai se pitäis musta kiinni. Joo, semmonen vois olla kiva.
Mä voin lainata meidän kissaa pariks yöks?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin