Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Thihiii, hymyilyttää edelleen viikonloppu.

... ja oon malttamaton, tulis mun iPhone jo!
SikaMika

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sviddu sattana! Kävin huvikseni tsekkaamassa Venezuelan rahayksikön bolivarin kurssin kun niitä kerran satuin töistä löytämään ja taskuuni tunkemaan. Tuulettelin kun muutamalla setelillä näytti nettoavan ~kiloeuron verran. Kiroilin, kun mikään taho ei niitä suostu vaihtamaan. Tuulettelin taas, kun ajattelin ottavani lennot Caracasiin ja eläväni pari viikkoa miljönäärin elämää paikan päällä; kyseinen maa ja maailmankolkka on ihan top 3:ssa mitä suosikkimatkakohteisiin tulee. Kiroilin kuitenkin taas, kun luin kyseisen valuutan muuttuneen viime vuoden alussa niin, että vanhat setelit ovat kuranttia kauraa kun niistä ottaa kolme nollaa perästä pois: mun k€ -> 1€. Jippii...
milli

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Vai menit sitten omenan ostamaan? Odotan kiinnostuneena kommenttejasi vehkeestä. Itse palautin lainakoneen noin kymmenessä minuutissa, kun alkoi se "käytön helppous" ärsyttää. En tosin odota vastaavaa reaktiota sinulta. Itse on vaan tottunut, ellei peräti fakkiutunut jo joihinkin juttuihin.
Juu, katsoo nyt. Eilen kun lähdetiin sieltä Sonerakaupasta kysyin avokilta, että minkäs näköinen se puhelin siis onkaan. Että noin paljon mä olen henkilökohtaisesti perehtynyt siihen puhelimeen ennen hankintaa. Avokki on omenaihmisiä, kun harrastaa myös paljon valokuvaamista ja kaikkea oheissälää.

Mutta siis.. joo, mitä ollaan nyt stiigailtu noita ominaisuuksia, niin näyttäis olevan mitä mainioin.

Mä olen joskus vannonut Nokian nimeen, mutta nyt kun tuolla pystyy hoitamaan KAIKEN niin.. kait se on pakko hankkia. Navigaattori, kalenterit, mp3-soitin + kaikki se ilmainen sälä mitä itunes-shopista voi hankkia.
Kuva
milli

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, työpäivä taitaa olla tässä. Pienet kp:t tehty ja vajaan puolen tunnin töiden takia en taida alkaa enää aloittamaan tilinpäätöksen tekoa.

Nyt putsaamaan aamulla kerätyt vadelma ja sitten kynsiä laittamaan keskustaan. Mimi pääsee kans mukaan :) .. pitäisköhän hankkia sellainen söpö pinkki koiralaukku, niin mimi voisi sitten vaan keikkua olalla.

Oon niin pinkki.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jos Nordea sanoo, että uuden visa electronin saamisessa kestää noin viikko..paljonko se sitten oikeasti on? Helkutti, että mun pitää taas säätää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Moro Sipsi!!

Kaipailit mua tuolla toisessa ketjussa, sydäntä lämmittää ku mua ei oo kokonaan unohdettu! Ei vaan oo ollu kirjottelufiiliksiä.. tai siis oon ollu deekiksellä niinku aina kesäsin!

Kuis sun kesä on menny??

Mulle on tullu kortit Nordeasta aina nopeemmin ku on luvattu, mut riippuu ehkä konttorista..?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hellu kirjoitti:...tai siis oon ollu deekiksellä niinku aina kesäsin!
Itse olen juonut viimeisen kolmen kuukauden aikana alle 10 annosta :roll:

Mutta hyvä tunnin futishöntsy työajalla takana, pari tuntia sitten vielä illalla divaripelin merkeissä. Jalat kipunoi...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hellu kirjoitti: Ei vaan oo ollu kirjottelufiiliksiä.. tai siis oon ollu deekiksellä niinku aina kesäsin!

Kuis sun kesä on menny??
Hahaa moi! Niin, ja tartteeko ees kysyä? Samalla lailla aika pitkälti ku sulla..tai välillä menee pitkiäkin pätkiä rauhallisemmin, välillä taas tulee drinksuiltua liikaakin (esim. nyt tää viikonloppu). Plääh, tylsä vastaus. Kalliossa oon pyöriny kuitenkin; sulaudun kohta kantaväestöön. 8)
Mullaki on vähän toi, et on ihan kiva (töissä) lueskella muitten juttuja..mut ite ei kyllä jaksa kirjotella (ts. ole mitään kirjottelemista) juuri ollenkaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko vitsi hyvä vai huono?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi hei..."Päästäkää minut pois Kalliosta...." :lol:

Mitähän Albelle muuten kuuluu?
bliss

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olispa jo viikonloppu.
Chely

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Chely »

Olen viettänyt koko päivän höpisten puhelimessa. Huomenna kahvittelua entisen työkaverin kanssa ja lisää juoruilua. Ei pöllömpi elämä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti:Olen viettänyt koko päivän höpisten puhelimessa. Huomenna kahvittelua entisen työkaverin kanssa ja lisää juoruilua. Ei pöllömpi elämä.
Kuulostaa painajaiselta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chely

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Chely »

aasi kirjoitti: Kuulostaa painajaiselta.
Mitäh? Sosialisointi ei mene tämän helpommaksi. Olen saanut siivotuksikin samalla kun välillä vain muistin sanoa luuriin, että ahaa, vai niin, ohoh ja niinkö-kommentteja. Helppoa ja leppoisaa :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti:
aasi kirjoitti: Kuulostaa painajaiselta.
Mitäh? Sosialisointi ei mene tämän helpommaksi. Olen saanut siivotuksikin samalla kun välillä vain muistin sanoa luuriin, että ahaa, vai niin, ohoh ja niinkö-kommentteja. Helppoa ja leppoisaa :)
Ahaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aasi kirjoitti:
Chely kirjoitti:
aasi kirjoitti: Kuulostaa painajaiselta.
Mitäh? Sosialisointi ei mene tämän helpommaksi. Olen saanut siivotuksikin samalla kun välillä vain muistin sanoa luuriin, että ahaa, vai niin, ohoh ja niinkö-kommentteja. Helppoa ja leppoisaa :)
Ahaa.
Niinkö? Ohoh!
Nehemiah James

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Olispa jo viikonloppu.
Täällä möksällä elämä on yhtä viikonloppua. Voisin tottua. Tottuisin. Helposti. Onneksi on, lomat.

Kalaa ja kanttarellaja on tullut. Snadisti harmittaa että täältä on tultava pois viimeistään silloin kun finski nostaa nokan asfaltilta. Se on niinku fifty-sixty voittaako semi-eksoottinen rantalomakohde tätä omaa super-eksoottista hermolepokohdetta.
Chely

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Chely »

SikaMika kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Chely kirjoitti:
Mitäh? Sosialisointi ei mene tämän helpommaksi. Olen saanut siivotuksikin samalla kun välillä vain muistin sanoa luuriin, että ahaa, vai niin, ohoh ja niinkö-kommentteja. Helppoa ja leppoisaa :)
Ahaa.
Niinkö? Ohoh!
Hyvinhän se teiltäkin vaikuttaisi sujuvan :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko aikaa olemassa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ohhoh!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Olispa jo viikonloppu.
Kunhan olisi edes perjantai ja loma alkais.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:
bliss kirjoitti:Olispa jo viikonloppu.
Kunhan olisi edes perjantai ja loma alkais.
Viikonloppuna pääsee poimimaan mustikoita ja vadelmia ja kanttarelleja :]

Valion vadelmakermajäätelö on muuten sairaan hyvää, noin niinku tiedoksi vaan kaikille.
Chely

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Chely »

Unirytmini on mennyt yökukkumispainotteiseksi näin lomalla, joten taidan mennä lukemaan kirjan loppuun, jos vaikka alkaisi unettaa ihmisten aikoihin. Hmm, ahaa, ohoh, öitä.
prosessi

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Onko aikaa olemassa?
Nääh, paikkoja vaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä meni melko pitkään, eli kovin paljoa en ehtinyt tänään himassa puuhastelemaan. No, melkein pari tuntia kuitenkin.
Kalorilaskuriin maksoin parin viikon verran. Tuleepa päivitetyä oma syönti noin kaloreiden jne muodossa.
Josko jo nukkumaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin