Typerä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos Janne. Tota en maailman parhaalle isälle kuitenkaan tee - vielä.

Ajattelin vaan jos joku ois voinut soittaa erääseen nroon asiallisesti...
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nita soitti :h: Tulee huomenna kotiin :h:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hmm, todella kypsää käyttää lasta aseena. Käy ihan tosi sääliksi lapsi, joka on viaton tähän kuvioon. Pelastakaa edes se!
Chely

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Lueskelen kirjaa, lähettelen sähköposteja ja syön pitsaa. Toudella epämielenkiintoinen ja leppoisa elämä ainakin seuraavat kaksi viikkoa. En pääse toiselle palstalle, joten saastutan kitinää sen aikaa istuin, makasin ja seisoin-kirjoituksillani. Lomamoodi *rasittava sydänhymiö tähän*
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Hmm, todella kypsää käyttää lasta aseena. Käy ihan tosi sääliksi lapsi, joka on viaton tähän kuvioon. Pelastakaa edes se!
Ukkokulta on vieläki duunissa joten sitä en saanu kii. Älysin netin kautta pyytää kaveria soittaa anopille ni sielhä se mukelo ja ilosena soitti äitille ja kerto kuin on syöny vadelmia koko päivän mummun pihalta. Keskustelin myös anopin kanssa ja annoin kuulua mitä mieltä oon tästä Ukkokullan tavasta kiukutella yhestä Tampereen reissusta...ite oli muksun kans Turkissa 2 viikkoa just perkele ja mä oon pahis ku rekkiksen kaa menin lomalle erakoitumiseni jälkeen hetkeks....

Prkl se saa kaulimesta se jätkä vielä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Prkl se saa kaulimesta se jätkä vielä.
Vinkiksi vain, että edes leikisti väkivalta ei ole ratkaisu tähän(kään) ongelmaan. Sinänsä huvittavaa, että nainen voi leikkimielellä uhkailla vaikka tappavansa naisen, mutta toisinpäin se on jo laiton uhkaus.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Tosissani en oo eikä Ukkokulta oo nainen (tajusitko kirjotusvirhees ;) )

Mutta harmittaa niin vietävästi tommonen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:^Tosissani en oo eikä Ukkokulta oo nainen (tajusitko kirjotusvirhees ;) ).
I stand erect.. öh corrected.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mutta harmittaa niin vietävästi tommonen.
Tässä(kin) ketjussa joku jo asiaa sohaisi. En tiedä näetkö sitä itse, mutta muut kyllä, eli miksi ukkokultasi panttaa sitä lapsen tuomista.

Mä en ainakaan omaani veisi MIHINKÄÄN paikkaan jos edes etäisesti vois olettaa, että samaiseen paikkaan pelmahtaa yhtäkkiä yllättäen joku epämääräisen menneisyyden omaava väkivaltainen semideeku.

Toisaalta, sun tänhetkinen elämäntilanteesi ei ehkä ole paras mahdollinen muksun kannalta, ei vaikka kuinka olet sen äiti. Sun PITÄÄ pystyä katsomaan tilannettanne ihan ulkopuolisen silmin ja toimia niinkuin on järkevää ja jättää ne tunteet ja MinäMinäMinä-ajattelu sivuun.
Kukkahattutäti on puhunut.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Höpö ja höpö. Se on mustis ja tekee tota tahalleen nyt ku tietää kenen kans olin Tampesterissa. Ku olin erossa rekkiksestä autto ja kävi meillä koko ajan, huumori palas ja meil oli kivaa. Nyt loppu taas sekin ja alko vittuilu.
tuulenpuiska

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti: Tässä(kin) ketjussa joku jo asiaa sohaisi. En tiedä näetkö sitä itse, mutta muut kyllä, eli miksi ukkokultasi panttaa sitä lapsen tuomista.

Mä en ainakaan omaani veisi MIHINKÄÄN paikkaan jos edes etäisesti vois olettaa, että samaiseen paikkaan pelmahtaa yhtäkkiä yllättäen joku epämääräisen menneisyyden omaava väkivaltainen semideeku.

Toisaalta, sun tänhetkinen elämäntilanteesi ei ehkä ole paras mahdollinen muksun kannalta, ei vaikka kuinka olet sen äiti. Sun PITÄÄ pystyä katsomaan tilannettanne ihan ulkopuolisen silmin ja toimia niinkuin on järkevää ja jättää ne tunteet ja MinäMinäMinä-ajattelu sivuun.
Kukkahattutäti on puhunut.
Kolikon toinen puoli: se lapsi taitaa olla ninnin ainoita lohtuita tällä hetkellä. Otetaanko sekin pois? Mitä yleensä tekee suomalainen ihminen jolta on otettu kaikki pois?

Ps Aasi saako tohon ignoreen semmoisen toiminnon jotta myös lainauksistakin on sensuroitu TMI?
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hemmetti että teki lenkki hyvää. Ja sauna sen jälkeen :] Pikkasen tais lenkkikärpänen purasta perseestä.. Tarttee vaan muistaa se sanonta että hiljaa hyvä tulee.
Huomenna käymään entisessä duunipaikassa ja illalla ois kummitytön synttärit. Mitenkä se aika menee niin helvetin nopeesti? Muut vanhenee - minä en.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomiselle luvassa "vähän" ohjelmaa... Minuuttiaikataululla iltapäivään asti, sit onneks Tommya ihan kaikessa rauhassa :]
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lisää sossupokea: Ukkokulta soitti. Tais naapuritkin kuulla ku puol tuntia tapeltiin.

Noh, joka tapauksessa huomenna kanttarelleja hakemaan lapsosen kanssa :h:

Nyt se nukkumattiki ehkä tulee.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Nyt se nukkumattiki ehkä tulee.
Nii, eiks kato helpottanu kun kertoi. Ei tarvi enää kärvistellä salaisuuksien kanssa :P
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Nyt se nukkumattiki ehkä tulee.
Nii, eiks kato helpottanu kun kertoi. Ei tarvi enää kärvistellä salaisuuksien kanssa :P
Juu jossain vaiheessa sitä ratkee ja toivoo ymmärrystä tai jotain kaiken vittuilun tilalle....

Mutta Puiskis oli oikeessa, tuo Nitsku on mulle nyt se tärkein lohtu tässä tietenkin.

Itku pääs ku sano että "äiti mul on ikävä sua, äiti mä rakastan sua".
Hormoonitko hyrrää mulla? Eheeei....
Nehemiah James

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

ninnithequeen kirjoitti:kanttarelleja hakemaan
Niin elämän pitkä ketju etten ala edes selaamaan. Mut kandee mennä. Ja kandee mennä kalaan. Kanttarellikastike kalan kanssa toimi. VR ei ole ikinä saanut junan vessojaan toimimaan noin hyvin kuin tuo lounassetti toimi.
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meinas tulla äsken kuset housuun kun säikähdin sisään eksynyttä yöperhosta. Jumalauta ne on rumia, isoja ja karvasia otuksia. Tai toi oli ainakin. En jumalauta ees tiiä mikä ökkömönkiäinen se oli mutta huomenna meen ostaa jotain myrkkyä millä suihkia kun en meinannut lehdellä uskaltaa siltä nirriä viedä.
SikaMika

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Opiskelin, vedin tunnin päikkärit ja opiskelin lisää. Kävin salilla, laji on muuttunut paljon sitten minun nuoruuteni jolloin mm. painot olivat kevyempiä. Kolmen kuukauden tauko on taas tehnyt tehtävänsä. Viime kesänä oli sentään hyvä tekosyy muutaman kuukauden tauolle, kun fillaroin Vitusti laihduttaen samalla oliko se nyt 7kg. Tänä kesänä olen vain rötväillyt ja painoakin on tullut lisää 3-4kg. Onneksi tästä ei ole kuin kaksi suuntaa eteenpäin...
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:säikähdin sisään eksynyttä yöperhosta
:D
Mä voi kuvitella.

Ne ei tee kyllä mitn pahaa...
SikaMika

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:säikähdin sisään eksynyttä yöperhosta
:D
Mä voi kuvitella.

Ne ei tee kyllä mitn pahaa...
Joko sait Tommy-lipun kaupattua?
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:säikähdin sisään eksynyttä yöperhosta
:D
Mä voi kuvitella.

Ne ei tee kyllä mitn pahaa...
Sä naurat mulle!!111
Melkein yhtä pahaa ne tekee kun ampparit, pimpparit ja pörrinkäiset *puistatus*.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Joko sait Tommy-lipun kaupattua?
Jo.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: Sä naurat mulle!!111
Ihan sillee vähän vaan ja hyvin kiltisti :)
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Sä naurat mulle!!111
Ihan sillee vähän vaan ja hyvin kiltisti :)
No hyvä ettet pahasti :]
Vastaa Viestiin