Typerä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- moon pakkolomalla, rahaa ei tule
- rekkis meni naimisiin viime tiistaina
- lähti samana iltana MUN kans Tampereelle
- olen sille raskaana
- oli eilen täällä mutta heitin muualle ku oli umpijurrissa
- kämppä lähtee alta vissiin ku ei ole töitä
- ukkokulta suuttu ku lähin rekkiksen kans Tampereelle ja pimittää tyttöä taas
- mie en jaksa!!!!!

Tarviitteko lisää? Riittikö? Naurakaa ny saatana toisen murheille taas, tossa on riittävästi röhönauruihin kai.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Riittikö? Naurakaa ny saatana toisen murheille taas, tossa on riittävästi röhönauruihin kai.
Melkoseen rapakkoon oot ittes saanu. Eipä tossa ole mitään naurettavaa.

Mitäpä ajattelit tehdä asioiden eteen? :shock:
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

:( Pohjalta ei pääse kuin... You know.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Tarviitteko lisää? Riittikö?
Normi päivä toimistolla, siis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5047
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Täällähän on dramaattisia tapahtumia, ei naurata. Kertokaa lisää, sossupoke kiinnostaa aina!
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Täällähän on dramaattisia tapahtumia, ei naurata. Kertokaa lisää, sossupoke kiinnostaa aina!
No tää juoppolehmävaimo soitti mulle eilen. "Sshe on mhun nyth!"
Ja vanha tuttu, jonka mies (rekkiksen paras kaveri) kuoli viime jouluna. Aika nopeeta toimintaa, ku heitin rekkiksen ulos 2 kk sitten? Se on raha ku puhuu taas, ei muista väliä.

Ja ne ihmettelee miks erakoidun kotiini....
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voi helvetti noita sun rekkiksiä ja ukkokultia. Ota nyt vähän ryhtiä ja heivaa rekkis väkivaltaisine luonteineen jonnekin perseeseen ja sen jälkeen varaat ajan aborttiin. Ei tuo miltään katastrofaaliselta vaikuta, mutta toimia täytyy eikä vain märehtiä.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 04.08.2009 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: No tää juoppolehmävaimo soitti mulle eilen. "Sshe on mhun nyth!"
Kannattaa _ihan_oikeesti_ todella antaa sen vaimon pitää ko. äijä.

Haluatko sä todella sen lapsen? Siihenkin on olemassa ratkaisu.
Kämpänkin saa nopsaan, kunhan sulla on paperi siitä, että nykyinen menee alta. Ja hanki hyvä ihminen pienempi luukku.
Uusia töitäkin voi hakea. Tai jos ei tunu löytyvän töitä, opiskelukin on vaihtoehto.

Pitää osata ottaa se askel eteenpäin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5047
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti: No tää juoppolehmävaimo soitti mulle eilen. "Sshe on mhun nyth!"
Ja vanha tuttu, jonka mies (rekkiksen paras kaveri) kuoli viime jouluna. Aika nopeeta toimintaa, ku heitin rekkiksen ulos 2 kk sitten? Se on raha ku puhuu taas, ei muista väliä.

Ja ne ihmettelee miks erakoidun kotiini....
No huh, näin ulkopuolisena sanoisin, että onneksi heitit sen pellolle. Mutta mites sinun raskauden kanssa? Joo, olen oikeasti tosi utelias.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Voi helvetti noita sun rekkiksiä ja ukkokultia. Ota nyt vähän ryhtiä ja heivaa rekkis väkivaltaisine luonteineen jonnekin perseeseen ja sen jälkeen varaat ajan aborttiin. Ei tuo miltään katastrofaaliselta vaikuta, mutta toimia täytyy eikä vain märehtiä.
Vähän myöhästä jo.

Noi on nimimerkkejä, tajuutte varmaan kenestä puhun kun käytän vieläkin sanaa Ukkokulta?
NuoriD

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Asiasta mitään tietämättä neuvoisin tekemään abortin, ellei ole liian myöhäistä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5047
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti:varaat ajan aborttiin...
Abortti on ihan ok ratkaisu mielestäni, mutta vain siinä tapauksessa että ei oikeasti halua lasta. Se pitää Ninnin itse ratkaista eikä muiden.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja oikeesti oikeesti, en pääse, jaksa, pysty tekemään nyt mitään. Viimesenä haluun tosta ovesta ulos. Ei vaan jaksa taas. Viikon oli kivaa olla Tampereella tuulettumassa, mutta paluu arkeen ja kotiluukkuun iski liinat kii. Plus tää vitun unettomuus.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Vähän myöhästä jo.Noi on nimimerkkejä, tajuutte varmaan kenestä puhun kun käytän vieläkin sanaa Ukkokulta?
Tarkoitinkin tuota yleistä suhdekuviota. Vähän myöhäistä vai täysin myöhäistä? Jos on myöhäistä, niin ei se elämä siihenkään lopu, mutta väkivaltaisesta kumppanista, joka on kaiken lisäksi vielä ukkomies, ei ole syytä pitää kiinni.
Paras päivä ikinä.
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mult on menny ihan ohi teidän erokin, luulin kaiken olevan kondiksessa. Omasta miehestä tiedän, että sekin varmaan pimittäis lapsosia ja itseasiassa se tuntuu jopa vähän toivottavaltakin tilanteelta. Mut ei liity teihin ei. Kyllä sä kaiken järjestät, jotkut asiat ei mee omalla painollaan ja niin sen kuuluukin olla. Kaikki tääl on opettelemassa, elämässä elämistä niin ku.
NuoriD

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Abortin voi tehdä vielä viikolla 20 erityisluvalla, jos lapsen synnyttäminen ja hoito olisivat hakijalle huomattava rasitus.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ainakin nyt ymmärrätte miksi olen rekkistä taas tavannut ja kotiini päästänyt. Halunnu vaan edes yrittää puhua tolkkua sen päähän, tarvinnu nimee paperiin jne. - ei paljon auta. Rahaa se sentään vähän antoi. Ja halus kokeilla mun mahaa :roll:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:No ainakin nyt ymmärrätte miksi olen rekkistä taas tavannut ja kotiini päästänyt. Halunnu vaan edes yrittää puhua tolkkua sen päähän, tarvinnu nimee paperiin jne. - ei paljon auta. Rahaa se sentään vähän antoi. Ja halus kokeilla mun mahaa :roll:
No rekkis "vähän" tuntuu sellaiselta perinteiseltä rojut ränniin ja karkuun ja turpaan vielä bonukseksi -tyypiltä, mutta tämän varmasti tiesit jo leikkiin lähtiessäsi. Hankalia hommia, mutta onneksi ei mitään elämää suurempaa.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No ainakin nyt ymmärrätte miksi olen rekkistä taas tavannut ja kotiini päästänyt. Halunnu vaan edes yrittää puhua tolkkua sen päähän, tarvinnu nimee paperiin jne. - ei paljon auta. Rahaa se sentään vähän antoi. Ja halus kokeilla mun mahaa :roll:
No rekkis "vähän" tuntuu sellaiselta perinteiseltä rojut ränniin ja karkuun ja turpaan vielä bonukseksi -tyypiltä, mutta tämän varmasti tiesit jo leikkiin lähtiessäsi. Hankalia hommia, mutta onneksi ei mitään elämää suurempaa.
En tiennyt. Se oli hyvä mies kunnes lama vei firman ja ajot alta. Rakasti työtään eikä uutta löytynyt, ja korkki aukes. Jep.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:En tiennyt. Se oli hyvä mies kunnes lama vei firman ja ajot alta. Rakasti työtään eikä uutta löytynyt, ja korkki aukes. Jep.
Kurjat olot eivät tee kaikista kurjia, kyse on henkilökohtaisista ominaisuuksista, jotka pääsevät esiin oikeissa olosuhteissa. Suomi on työttömiä täynnä, mutta harva heistä tekee tuollaisia hassuja juttuja.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5047
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Sitä vaan ei aina voi etukäteen tietää, millä lailla tapahtumat vaikuttavat. Vain itsestä voi olla varma.
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ No se tuntui hyvältä mieheltä? Toisen oppimiseenhan menee pieni ikuisuus...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti:Rankkaa tämä lomalaisen arki.
Ahaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:^Sitä vaan ei aina voi etukäteen tietää, millä lailla tapahtumat vaikuttavat. Vain itsestä voi olla varma.
Mutta vaivihkaisia vihjeitä voinee itse kukin elämän varrelta poimia. Epäilystä herättäviä ominaisuuksia lienevät runsas alkoholinkäyttö, epäterveelliset elämäntavat, ylenmääräinen rehentely ja pullistelu, ruokoton ulkomuoto, parisuhteiden ja kumppaneiden määrä ja vaikka mitä.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Oho. Juu alkaahan tuossa olla tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

Sinä jos joku tuosta vielä nouset jaloillesi.
Kerro se mulle kun asun tuol sillan alla ison mahani ja kolmen kissan kans....


Miks kaikki kaatuu kerralla niskaan? Mutsiinki katkasin kaikki välit. Faija sai sen pakolla kirjottaan pakkolomautuslapun, eikä irtisanomista. On hyvin tietoinen tilanteestani ja tekee noin. Oma vitun äiti! Joka ui rahassa vielä...on kuulemma ihan oikein että syön pelkkää makaroonia.
Vastaa Viestiin