Typerä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stinky kirjoitti:Sä naurat mulle!!111
Niin me kaikki! :D :D

Olisit rakastanut aikaasi täällä tänään. Oli nimittäin ilma pimeenä ampiaisen näköisiä kärpäsiä ja ne pojat/tytöt tykkäs ihosta. Pikku-ukon nahasta kierrätin punkin, onneksi tuoreeltaan.
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä taidan kyllä olla aika huvittava näky kun saatan lenkilläkin pompata metrin sivuun kun näyttää että joku pörrinkäinen meinaa lentää päälle. Tai sit jos mä en pääse karkuun niin mä laitan silmät kiinni ja kädet naaman eteen ja toivon että semmonen lähtis hittoon siitä pörräämästä! Toiset kantaa pippurisuihketta mukanaan ja mä aijon hankkia ötökkämyrkkyä laukkuun.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hitsi. Kaikki te jotka äsken näkivät jotain ennustusta keskiviikko-viikonpäivästä.
MINÄ KADUIN hinkatessani torahampaitani valkoisiksi. Siinä hymyillessäni peiliin ajattelin, että mikä tässä maailmassa usein on tärkeää! Tärkeää ovat rutiinit ja tuo viikonpäivän oikeellisuus tehdä oikeana päivänä on oikeastaan tärkeä ja hauska. Siksi peruutin viikonpäiväketjun ennustukseni seuraavasta arkipäivästä. vaikka se olisi hyväksytty, se ei olisi ollut "tervettä" leikkiä näin sanoakseni.

Joskus Stadinarskankin on tehtävä virheliike! Mutta korjasin sen!

Kyse ei tosiaankaan ole suurista asioista. Nyt suoritan suuremman asian. Ei EN mene vessaan! Sieltähän juuri tulin! Menen NUKKUMAAN ja lyhennettynä kaikille nussukoille ja parille Mussukalle

HY

SA
:wink:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sain väsytettyä vieraat nukkumaan. Kokkasin ja saunotin. Kohta 5v kummityttö halus väen vängällä pestä selkäni, aika liikuttavaa. Tuli nukkumaan käydesään antaman suukon poskelle ja 'kiitos kun teit herkullista ruokaa ja jälkiruokaa - hyvää yötä'
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Metukkaleipää ja sit aion kattoo criminal mindsii, se o lepoa se.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arvatkaa kenet panin just nukkumaan :roll:
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Arvatkaa kenet panin just nukkumaan :roll:
Rekkiksen uuden vaimon?
Heheheh. No en kun sen paskiaisen ittesä prkl. Saapi herättyään aikamoisen saarnan kyllä.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

ninnithequeen kirjoitti:...
Kannattais varmaan miettiä asioita ihan oikeasti ...
kulunu saarna
Vastaa Viestiin