Kinkku keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Miksi ei kannattaisi olla lammas? Minusta voisi olla hauskaa tepastella niityllä, syödä ruohoa ja sanoa aina välillä "Bää."
Late Lammas! Siinä mainio lammas. Oletteko katsoneet. Yliveto animaatio!

Finn monster? Mutta hän on eri asia kuin se joka meni kihloihin ja joka levitti kristinuskoa...mä en millään muista sen nimeä?

ROLLO!!! Auta mäessä miestä!
Ja anteeksi kun en ehdi vastaamaan vastaukseesi. Olen nimittäin pois masiinan vierestä ja liikuttelen raajojani mihin sattuupi!

STADINARSKA OY
Arskalaisten keisarikunnan ylikeisari Mr. A.G Stadinarska-Olive
Motto: Don't roll over Rollo. He is my friend.
Finn Monster on se, joka meni kihloihin, ja kristinuskon levittäjä oli Petri Fuck Buddy. En ainakaan muista Monstan levittäneen.

Ja yritä nyt, hyvä mies, pitää raajasi kontrollissa.

Rollo
Lampaan kannattaja
ROLLO!!!

Stadinarska kiittää. Nyt taas muistaa enemmän.

Niin, olethan katsonut Latea!

Arskis
Bhven

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voi vittu, oon läskipelle. Painoindeksi 25,18. Nyt loppui syöminen, sanoi Jamppa Työminen.
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää oli kuin olikin oikein hyvä päivä :]
Meinas mennä pakkasen puolelle mutta Tommy pelasti. Suosittelen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä pukas kiirettä samaan malliin kuin koko ajan loman jälkeen on pukannut. Ei vaan pysty hoitamaan kahden hommia kokonaan, tai no tulee noita soittoja+meilejä muidenkin töihin liittyen. Toivottavasti työnantaja joskus muistaa pakertajaa.

Vieraat on taas untenmailla. Kävivät viihdyttämässä itseään koko päivän Korkeasaaressa. Kun tulivat niin ruokin ne ja kummitytön kanssa mun piti pelata mitälie pelejä barbie.com-osoitteessa. Oli ainakin sille tärkeää, että pelasin mukana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fak juu shit bitch. Luin päivän parvekkeella arskaa ottaen. Tai otin sitä mitä tarjottiin, välillä pilveä ja välillä vähän vettäkin. Lopputyöpaskaa luin, ei kyllä kiinostanut pätkääkään. Tai kiinnosti, mutta kirja on huonosti kirjoitettu ja joudunkin lukemaan koko kappaleen uudestaan jotta saan siitä jotakin tolkkua. Kävin salilla tekemässä ekan maastavetotreenin x kuukauteen, Kisahallin ilmanvaihdolla homma oli hikistä. Fillarilla tuli sotkettua tänäänkin reilut parikymppiä. Hctib tihs uuj kaf.
Nehemiah James

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kaks haukee tänään. Vaan ompahan rutosti sinilevää. Syytän ylettömän hyviä kelejä ja samaan piikkiin menee herkistynyt nahkani.
Fcuk

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kuva
Nehemiah James

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:mutta Tommy pelasti. Suosittelen.
Kerro mulle siitä. Missasin ilmeisesti paljonkin?
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:mutta Tommy pelasti. Suosittelen.
Kerro mulle siitä. Missasin ilmeisesti paljonkin?
No kyllä missasit. Mä en voi sanoa muuta kuin että MEE KATSOMAAN SE!!!

Ja huom!! Panu on erittäin jees roolissaan, et turhaan epäilit sillo aikaisemmin. Sitäpaitsi sillä on aika kiva vatsa.

Meni vähä ohi aiheesta *köh*
Nehemiah James

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:MEE KATSOMAAN SE!!!
No kettukun ei oikein tee mieli lähteä täältä paratiisista ennen kuin lentokone vie seuraavan paratiisiin.
Vastaa Viestiin