Kinkku keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chely

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chely »

Tämä ketju saikin näemmä yllättävän zoofilisia piirteitä. Taidan tepsutella kuntosalille etsimään surkastuneita lihaksiani. Kaveri siirsi tapaamisenkin huomiselle, joten tekosyyt istuskella koneella ovat hieman vähissä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No Ninni vois tarjota vaihteen vuoksi taas sossupokea. Vieläkö rekkiksen nyksä soitteli vai onko se tuleva exä vai onko rekkis ns. moderni muslimimies, joka pitää ainakin kahta vaimoa?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:No enpä ota. Mulla ei ole nyt aikaa selvitellä kuka tän talon asioita hoitaa juuri tällä hetkellä tun talkkarikin lopetti hommat viime kuun vika päivä. Mulle tulee asiakas karseen paperipinon ja kuvien kanssa neljän minuutin päästä.
Laita silmät, korvat ja suu kiinni, niin ehkä se katti ja kaikki muutkin ikävät asiassa maailmassa häviävät.
No ihan vitun varmasti mä rupeen leikkimään jotain kissanpelastajaa kun on tärkeä neuvottelu tulossa.

Huoltoyhtiöön soitettu, käyneet paikalla ja todenneet että pska haisee mutta sisään ei voi mennä. Kissa on hiljaa. Seuraavaksi soitan isännöitsijälle.
Varmasti en ala murtopuuhiin.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:No Ninni vois tarjota vaihteen vuoksi taas sossupokea. Vieläkö rekkiksen nyksä soitteli vai onko se tuleva exä vai onko rekkis ns. moderni muslimimies, joka pitää ainakin kahta vaimoa?
Sori, nyt ei oo muuta kertoo ku se että hain äsken tyttäreni ex-anopilta, syötiin Carrolsissa, käytiin hakee maitoo ja leipää kaupasta, kohta katotaan Topi ja Tessu, ja otetaan päikkärit ennen kanttarellinhakureissua.

Johan sanoin aikasemmin et rekkis kammettu ovesta ulos juurikin edellämainituista syistä? Soitti kyl äsken, oli asioitaan hoitelemassa ja selvänä - toistaseksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Johan sanoin aikasemmin et rekkis kammettu ovesta ulos juurikin edellämainituista syistä? Soitti kyl äsken, oli asioitaan hoitelemassa ja selvänä - toistaseksi.
Mutta ei kai kukaan, et edes sinä, usko, että rekkis on pois elämästäsi?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Johan sanoin aikasemmin et rekkis kammettu ovesta ulos juurikin edellämainituista syistä? Soitti kyl äsken, oli asioitaan hoitelemassa ja selvänä - toistaseksi.
Mutta ei kai kukaan, et edes sinä, usko, että rekkis on pois elämästäsi?
No ei ole koskaan, tietyistä syistä.
Stinky

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Hei, tietääkö kukaan Tampereella hyviä kirppiksiä?
Tiedän työn puolesta ja keskustan entisenä asukkina kymmeniä. Keskustassa nyt on isommista ainakin Laukuntorin...olikohan se Radiokirppis ja Itsenäisyydenkadun...olikohan se Bonuskirppis.
Tänks. Mutta ootko niissä käynyt sisällä asti? Elikkäs onko tarjolla pelkkää paskaa vai ihan ok kamaa?
Täytyy joka tapauksessa käydä kurkkaamassa noi.
prosessi

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Johan sanoin aikasemmin et rekkis kammettu ovesta ulos juurikin edellämainituista syistä? Soitti kyl äsken, oli asioitaan hoitelemassa ja selvänä - toistaseksi.
Mutta ei kai kukaan, et edes sinä, usko, että rekkis on pois elämästäsi?
No ei ole koskaan, tietyistä syistä.
Väkivaltainen juoppo "isä", jolla on lisäksi uusi juoppo vaimo, on parempi kuin ei isää ollenkaan? Miksi?
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Hei, tietääkö kukaan Tampereella hyviä kirppiksiä?
Tiedän työn puolesta ja keskustan entisenä asukkina kymmeniä. Keskustassa nyt on isommista ainakin Laukuntorin...olikohan se Radiokirppis ja Itsenäisyydenkadun...olikohan se Bonuskirppis.
Tänks. Mutta ootko niissä käynyt sisällä asti? Elikkäs onko tarjolla pelkkää paskaa vai ihan ok kamaa?
Täytyy joka tapauksessa käydä kurkkaamassa noi.
http://www.kirppikset.info/paikkakunta/tampere/


:wink:
Stinky

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss : http://vuolanne.net/kirpputorit/#TAMPERE tää on parempi lista! Mut kun mä kaipaankin omakohtasia kokemuksia hyvistä kirppiksistä.
Joissain paikoissa ihan oikeesti on lähes kakkaa kamaa myynnissä pöydästä toiseen kun taas toisissa mestoissa joka toisella pöydällä on helmiä.

Nyt päikkäreille :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:Nyt päikkäreille :]
Huomenta! Oon käynyt kummassakin siviilinäkin, ovat keskustan isoimmat, ja tuotevalikoima on laaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

bliss kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:No enpä ota. Mulla ei ole nyt aikaa selvitellä kuka tän talon asioita hoitaa juuri tällä hetkellä tun talkkarikin lopetti hommat viime kuun vika päivä. Mulle tulee asiakas karseen paperipinon ja kuvien kanssa neljän minuutin päästä.
Laita silmät, korvat ja suu kiinni, niin ehkä se katti ja kaikki muutkin ikävät asiassa maailmassa häviävät.
No ihan vitun varmasti mä rupeen leikkimään jotain kissanpelastajaa kun on tärkeä neuvottelu tulossa.

Huoltoyhtiöön soitettu, käyneet paikalla ja todenneet että pska haisee mutta sisään ei voi mennä. Kissa on hiljaa. Seuraavaksi soitan isännöitsijälle.
Varmasti en ala murtopuuhiin.
Omistajan edustajalle soitettu kaksi tuntia sitten, lupasi ottaa välittömästi yhteyttä vuokralaiseen. Mitään ei ole tapahtunut, ts. kukaan ei ole käynyt hakemassa kissaa pois. Katti parkuu aika ajoin, nyt on taas hiljaa...
Mitäs sit. Poliisi ja hesy?
Stinky

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Nyt päikkäreille :]
Huomenta! Oon käynyt kummassakin siviilinäkin, ovat keskustan isoimmat, ja tuotevalikoima on laaja.
Huomenta. Oli makoisat unet. Ja kiitos vinkeistä, niihin siis suuntaan jahka oikea päivä koittaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:nukuin kuin possu puoli yhteen asti.
Tuo on just tuota parasta äitipuuhaa. Levännyt äiti on kestävän parisuhteen kulmakiviä. Illalla sitten siivoat, imuroit ja muuta ja suikkarin tarjoat totta kai.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulla on täällä minikokoinen yläosaton kotiäiti pölyhuiskun ja rikkalapion kans just, peppipitkätossu-saparot päässä. Mamman muru :]
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Chely kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Hulluilla ja väkivaltaisilla juopoilla käy flaksi, joten kannattaako miehen olla tervehenkinen, väkivallaton ja raitis?
Niin no, joillakin lampaillakin käy Skotlannissa flaksi, ei se silti tarkoita, että kannattaisi olla lammas.
Miksi ei kannattaisi olla lammas? Minusta voisi olla hauskaa tepastella niityllä, syödä ruohoa ja sanoa aina välillä "Bää."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Chely kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Hulluilla ja väkivaltaisilla juopoilla käy flaksi, joten kannattaako miehen olla tervehenkinen, väkivallaton ja raitis?
Niin no, joillakin lampaillakin käy Skotlannissa flaksi, ei se silti tarkoita, että kannattaisi olla lammas.
Miksi ei kannattaisi olla lammas? Minusta voisi olla hauskaa tepastella niityllä, syödä ruohoa ja sanoa aina välillä "Bää."
Late Lammas! Siinä mainio lammas. Oletteko katsoneet. Yliveto animaatio!

Finn monster? Mutta hän on eri asia kuin se joka meni kihloihin ja joka levitti kristinuskoa...mä en millään muista sen nimeä?

ROLLO!!! Auta mäessä miestä!
Ja anteeksi kun en ehdi vastaamaan vastaukseesi. Olen nimittäin pois masiinan vierestä ja liikuttelen raajojani mihin sattuupi!

STADINARSKA OY
Arskalaisten keisarikunnan ylikeisari Mr. A.G Stadinarska-Olive
Motto: Don't roll over Rollo. He is my friend.
SikaMika

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Riemumieli kirjoitti:Levinnyt äiti on kestävän parisuhteen kulmakiviä.
Kyä kyä. Kaiken se kestää, kuten sotajutut ja naapurin Tiinan.
Chely

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chely »

RolloTomasi kirjoitti: Minusta voisi olla hauskaa tepastella niityllä, syödä ruohoa ja sanoa aina välillä "Bää."
Mikä estää? :)

Kuntosali oli kiinni, joten kävelin kauppaan ja ostin litran jäätelöä. Olen syönyt viimeiset kaksi viikkoa 3000-4000 kcal päivässä. Kohta alkaa varmaankin näkyä. Noh, olen aktiivisempi huomenna. Nyt uppoudun sohvalle lukemaan kirjaa ja herkuttelemaan.
Fcuk

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Mul on menny suolattuja ja paahdettuja pähkinöitä 300g päivässä... Huoh. Yleensä kroppa tuntuu tietävän mitä tarttee mut nyt saattaa olla jotain rikki.
Chely

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chely »

Fcuk kirjoitti:^ Mul on menny suolattuja ja paahdettuja pähkinöitä 300g päivässä... Huoh. Yleensä kroppa tuntuu tietävän mitä tarttee mut nyt saattaa olla jotain rikki.
Söin tuossa yksi päivä 500g pistaasipähkinöitä. Aivan parhaita. En tiedä voisiko kroppasi vain tasata aikaisempaa epätasapainoa? Minulla se menee melkein aina niin, että stressijakson jälkeen, jolloin syön ns. liian vähän, niin elimistö pyrkii tasapainottamaan vajetta ja se näkyy juuri kummallisina mielitekoina. Sitten taas tasaantuu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On tää lomailu rankkaa, koko päivä meni hyväntekeväisyyden piikkiin golfkisoissa, huomenna olis samaa settiä Sotilaskodin vihreissä. Illalla sitten Madonnaa, pertsuna aamusta vesipuistoon ja illalla Tampereelle mökkikemuihin. Onneks ei oo ens viikolla mitään suunniteltua ohjelmaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Chely kirjoitti:
Niin no, joillakin lampaillakin käy Skotlannissa flaksi, ei se silti tarkoita, että kannattaisi olla lammas.
Miksi ei kannattaisi olla lammas? Minusta voisi olla hauskaa tepastella niityllä, syödä ruohoa ja sanoa aina välillä "Bää."
Late Lammas! Siinä mainio lammas. Oletteko katsoneet. Yliveto animaatio!

Finn monster? Mutta hän on eri asia kuin se joka meni kihloihin ja joka levitti kristinuskoa...mä en millään muista sen nimeä?

ROLLO!!! Auta mäessä miestä!
Ja anteeksi kun en ehdi vastaamaan vastaukseesi. Olen nimittäin pois masiinan vierestä ja liikuttelen raajojani mihin sattuupi!

STADINARSKA OY
Arskalaisten keisarikunnan ylikeisari Mr. A.G Stadinarska-Olive
Motto: Don't roll over Rollo. He is my friend.
Finn Monster on se, joka meni kihloihin, ja kristinuskon levittäjä oli Petri Fuck Buddy. En ainakaan muista Monstan levittäneen.

Ja yritä nyt, hyvä mies, pitää raajasi kontrollissa.

Rollo
Lampaan kannattaja
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stinky

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun kummityttö on niin kaunis nuori neiti ja niin kovin kovin :h: .
Kävelin kylään ja takas, yhteensä 10 kilsaa varvastossuissa. Jalalle ei ehkä tehnyt noi tossut kovin hyvää mutta perseelle kyllä. Nyt saan hyvällä omallatunnolla nauttia illan leffasta lakupussin kanssa.

Soittivat huoltoheputkin tänään mun kiukaasta, josta tein reklamaation kun se ei tahdo kuumeta. Termostaatti kuulemma toimii mutta kiviä on liian vähän. Jahas, nyt ootellaan koska se komee könsikäs (rumaa miestähän en siis tänne huoli) tulee sinne niitä kiviä lisäilemään. Voisin kahvitkin tarjota :]
Fcuk

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stinky kirjoitti:Voisin kahvitkin tarjota :]
Ja lämmintä mehukasta piirakkaa!

Trallallaa. :h:
Taas meni pähkinöitä pussi, oon ihan pähkinöinä. Kaamee seksioloapua.
Vastaa Viestiin