MadonnaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No, kuis moni on menossa?


Tää univammanen menee ny takas petiin...
milli

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

HA, tämä päivä töitä ja sitten alkaa piiiiitkä viiikonloppu. Mökille raksaäijäilemään isin kanssa. Avokki voi leikkiä yh:a viikonloppuna.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt Sodehommiin, illalla Madonnaa. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Madonnaa en mene väijyyn, mutta ostaapätkäytin eilen liput Suomi-Saksa lentiksen mömmömkarsintaan tänne Hakametsän kattilaan. Taitaa tulla täys tupa, komeeta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ens yönä on muuten Tapahtumien yö eli kotaisasti tö nait of tö häppenigs. Onks joku tai kukaan menossa eli tulossa tänne?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bedlam

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No eipä tartte Madonnaa onneks mennä kuuntelemaan. Melkein fanitin tätiä kyllä Like a Prayer -levyn aikoihin.

Jos täs tilailis leffoja ja jois kahvia. Onhan tuota työtäkin jo onneksi jotain sentään tehtävänä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aah! Vieraat lähti aamulla. Illalla nurtsin leikkuu + muita askareita ja omaa rauhaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainii, pakko kertoo ja ylpeillä, että tyttäreni sai eilen kanttarellinhakureissullamme (kaverin luota) terassipiipahduksen aikaan Kristian Meurmanilta cocacolan ja uuden omistuskirjoituksella varustetun singlen :]
Vallan rakastuivat toisiinsa, ihQuuuuu!!!

Kaikki Lordin nimmarit ja Lordi-paita lapsosella onkin jo.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kummipoika äiteineen tulee kylään, sit varmaan vähän piknikkaan kun on hyvä ilma. Häälahja pitäis ostaa, ja illalla en tiedä jaksaako Laruun kuunteleen Maddea, en ole suurten ruuhkien ystävä minäkään.

Pitäis saada viikonlopuks joku kiva hotla tai vastaava majoitus Tampereelta tai lähistöltä. Vähän joo myöhään liikenteessä, mutta saa vinkata jotain kartanomajoitusta tai vastaavaa, keskustan hotellit ovat näköjään aika lailla täynnä.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Pitäis saada viikonlopuks joku kiva hotla tai vastaava majoitus Tampereelta tai lähistöltä. Vähän joo myöhään liikenteessä, mutta saa vinkata jotain kartanomajoitusta tai vastaavaa, keskustan hotellit ovat näköjään aika lailla täynnä.
Siis tämä on romanttisin paikka evöh 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Näyttää ihanalta ja vieläpä tosi edullinen! Ainoa pikku mutta bonuksena tuleva 35 km taksimatka sitten juhlahumusta ;-)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Näyttää ihanalta ja vieläpä tosi edullinen! Ainoa pikku mutta bonuksena tuleva 35 km taksimatka sitten juhlahumusta ;-)
Poikettiin kesällä. Mökkireitin lähellä. Mutta ainakin erilainen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juu ihana, ja mietin että onnaisko ainakin eka yö tuolla, jos sitten tokana lähempänä kaupunkia..
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Juhlahumusta ei oo ehkä kiva nukkuuntua paikkaan, joka on niin hiljainen ja täynnä hengitystään kuuntelevia asukkeja. :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Scary!1 :D ainakin jos ne sillain pilateshengittää hyy-hyy kammoon sitä! :D
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

:D
Stinky

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Näyttäs olevan melkein rantsukeli, mutta ei vaan huvita yksin mennä. Sitä kaipaa juttuseuraa ja sit jos haluu lähtee järveen viilentymään ni saa pelätä et joku pitkäkyntinen nyysii mun rantsulaukun. Ja se seuran puute, se on kyl tylsin juttu.
No mutta, eilen Tampereen kaveri kysy kiinnostasko mua lähtee mökille. No hemmetti tottakai! Saunomista, uintia, sapuskaa ja parasta seuraa! Näytti lauantainakin aurinko paistavan joten enköhän mä sitä arskaa sielläkin saa :]
Fcuk

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Voisko joku päivitellä galleriaansa ku mul ei oo mitään tirkisteltävää ollu moneen päivään?? Paitsi facebookista löyty exän muna, joku suuttunu naikkonen rupes ilkeeks. Mut tännekin!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Valitettavasti en tai no voin mä koittaa..En oikein osaa loudaa kesäkuvia ees feisbuukkiin. Mut yritän mut kohta tulee ne vieraat.

STN ku inhoon tota iPhotoa, en oikeesti saa sieltä niitä kuvia NEVER ulos VttU!!1
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ei sit mitään munia hei narttu, ja blogipäivityskin ajais saman jos onnaa helpommin. ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo vois yrittää sitä. En oikeesti vttu tiedä mihin miten ja miksi tuosta pitää tallentaa ne kuvat, kun ei automaattisesti anna sieltä ottaa. I so hate computers. Joo, mut geepsu ja ylermi kivaa päivää teille ja kiitti seurasta! <3 Helteinen viikonloppu!
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

sori kiroilut :oops: :roll:
Prepare for the worstest.
bliss

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla on tänään niin kaunis ja hoikka olo, että taidan palkita itseni illalla jollain herkuilla.

Tänään ei näyttäis olevan töitä. Lähden johonkin :]
bliss

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti: En oikeesti vttu tiedä mihin miten ja miksi tuosta pitää tallentaa ne kuvat, kun ei automaattisesti anna sieltä ottaa.
Höpöhöpö. iPhoto on maailman helpoin!!!1
NuoriD

Re: MadonnaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Höpöhöpö. iPhoto on maailman helpoin!!!1
Ymmärtääkseni samaa sanottiin iTunesista minulle (et sinä kylläkään sanonut) ja se oli ihan anaalista. Ehkä iTuotteet tarvitsevat iMielisen ihmisen.
Punaiset posket ja siemenet sisällä?
Vastaa Viestiin