Pöndeperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kaksi tuntia enää kunnes tämä tyttö lähtee mökille.

Tällä kertaa luvassa ei ole lööbailua ja rankkaakin rankempaa remontointia ja mökin laittamista siihen kuntoon, että ensikerralla voi ottaa Mimin mukaan, pitää siivota, puunata, leikata nurtsi ja asentaa juoksuvaijeri. Myös vuosisitten hieman metsittyneen tontilaidan perkaminen jatkukoon, eli saan siis pienin kätösin nyhtää koivun ja muiden puiden hentoja alkuja maasta. Jei!

Mitäs kivaa muilla on tiedossa?

Ja niin, mahtavaa viikonloppua kaikille :h:
ninnithequeen

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tääl murjotetaan koko viikonloppu neljän seinän sisällä...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tämäkin suuntaa mökille! Känni päälle ja saunaan! Jihuu! :D

Onko väärin että työmotivaatio on hukassa kun odottee irtisanomisajan kulumista ja että pääsisi vittuun täältä?
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Ainakin koulutusta vastaavaa työtä. Vaikuttaa ihan huippumestalta, mutta aika näyttää... Joka tapauksessa oli aika jättää nykyiset tehtävät ja suunnata aidan toiselle puolelle.
Älä löi! En ole hurrit!
Stinky

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uni ei tahtonut yöllä tulla, liikaa taas ajatuksia päässä. Pitäs olla semmonen kytkin mitä kääntämällä sais ajatukset off-asentoon. Mutta nyt on aamukahvi kupissa ja sauna lämpeemässä. Tää on hyvä aamu ja tästä tulee hyvä päivä. Ja illaksi mökille :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään alkaa loma! Perkele, LOMA!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Tääl murjotetaan koko viikonloppu neljän seinän sisällä...
Kannattaa lähteä vaikka ulos ja lakata murjottamasta. On paljon kivempaa niin. Ja saa vähän raitista ilmaakin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalle taas tänään illalla. Huomenna ois kummitytyö n 5v synttärit. Lahjaksi menevä onkivapa ja koho on jo viritetty valmiiksi. Pitäis kuulema huomiseksi katsoa jostain vapa lasten juhlissa tapahtuvaa karkkitaimitälie ongintaa varten.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sviddu. Eihän se aurinko vielä paistakaan parvekkeelle. En ollut edes tajunnut, kun olen niin harvoin hereillä tähän aikaan. Tänään ylös jo ysiltä, lisääntynyt valo laittaa kuupan sekaisin.

Vähän opiskelua, sitten 40km polkupyörämarssi Järvenpäähän ja syntymäpäiväsyöttämään äitiä.
bliss

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tääl murjotetaan koko viikonloppu neljän seinän sisällä...
Kannattaa lähteä vaikka ulos ja lakata murjottamasta. On paljon kivempaa niin. Ja saa vähän raitista ilmaakin.
Se ulos lähteminen on yllättävän vaikeaa kun on väsynyt ja masentunut. Vaikka tietenkin se auttaa, jos vain saa itsensä liikkeelle.
Mä tiedän. Mutta tiedän myös sen, että se parantaa mieltä isolla kauhalla.
ninnithequeen

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No mennään mennään...:roll:

Mun on tosin vaan pakko hoitaa yks asia, sit takas kotiin mässyttää kanttarelli-pekoni-paistosta. Slurp.
Stinky

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lähtö mökille on neljältä, oon pakannut ja käynyt ystille ostamassa tuparilahjan kun hän muutti uuteen kotiin. Ajattelin aikani kuluks kattoo yhden leffan mut kerpele kun vaikuttaa jännältä. Nyt tarttis saada joku tohon viereen ja pitämään kädestä kiinni. Eikä täällä ole edes pimeetä ja mä oon ihan hermona täällä. Säälittävää.
ninnithequeen

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millon tää perhanan saakelin helle ja painostava ilma loppuu. ARGH!!!! Ammun kohta jonkun...
Stinky

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tuli lähtö. Hyvää viikonloppua runkkarit :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei taas mitään järkeä. Meinasin yöllä nukahtaa kotimatkalla rattiin, sama toistui tänään Flamingosta palatessa. Nyt pitäs lyödä kamat läjään ja lähteä vartin päästä ajamaan kohti Tamperetta, mutta ei pysy silmät auki. Mut jos ilmoitan että tulenkin vasta huomenna, illan isäntä vetää saletisti palkokasvin sieraimeen. Menisköhän tää RedBullilla ohi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Ei taas mitään järkeä. Meinasin yöllä nukahtaa kotimatkalla rattiin, sama toistui tänään Flamingosta palatessa. Nyt pitäs lyödä kamat läjään ja lähteä vartin päästä ajamaan kohti Tamperetta, mutta ei pysy silmät auki. Mut jos ilmoitan että tulenkin vasta huomenna, illan isäntä vetää saletisti palkokasvin sieraimeen. Menisköhän tää RedBullilla ohi?
Vesper parahin. Älä nyt riskeeraa tietenkään tällaista.
Enkä ole yhtään kaavoihin kangistunut kun ehdottomasti käsken sua olemaan kotona jos olet tosiaan meinannut rattiin nukkua. Ei NIINKU oo leikin asia. Stadinarska haluaa Vesperin olevan kunnossa jatkossakin, nääs (Tampereelta).

SA
tosi on
Rouva Pupu

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Pliis, siirrä lähtö huomiseen. Mine en halua luke Iltalehdestä kolareista tänä viikonloppuna! Varsinkään nyt, menis yöunet kun funtsisin onko Vesper nukahtanut rattiin!

EDIT: nää typot on pakko jättää, lienee oma ennätys.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pöndelle. Ennen keskiyötä jo toivottavasti perillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Eivät ne atomit minnekään katoa, joten ei hätää!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Bhven

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RolloTomasi kirjoitti:Eivät ne atomit minnekään katoa, joten ei hätää!
No kitaanhan ne katoavat ja poistuvat sittemmin luonnollista tietä peräaukon kautta. En tosin osaa sanoa myydänkö atomeja enää missään.
Nehemiah James

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mut jos ilmoitan että tulenkin vasta huomenna, illan isäntä vetää saletisti palkokasvin sieraimeen. Menisköhän tää RedBullilla ohi?
No mut mitens ne illan bileet? Meetkö saman tien nukkumaan, vai vedätkö jeggubattereilla? Mä en jaksais, mut mä olenkin ikäloppu elämää osaamaton, muaha!!
bliss

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bhven kirjoitti:En tosin osaa sanoa myydänkö atomeja enää missään.
Lappeenrannan satamatorilla ainakin :P
ninnithequeen

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yllätin itseni ja pakottauduin iltalenkille. Nyt ootan Kovaa Lakia, CSI:tä ja nukkumattia saunanraikkaana.
Bhven

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bliss kirjoitti:Lappeenrannan satamatorilla ainakin :P
Lappeen Ranta pää kaupungiksi.1
Rouva Pupu

Re: Pöndeperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En ole edelleenkään syönyt näitä kuuluisia atomeita ja vetyjä täällä. Ehkä joskus, ehkä ei. Criminal Minds pyörimään, kumpa olisin muistanut hakea Breezeriä Alkosta. Viime viikonloppuna kyläillessä naukkailin monta pulloa kolmena päivänä, kiva pössis kokoajan, mutta ei humala.
Vastaa Viestiin