Kaktusmaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kotona. Viikonloppu meni nonstop töitä tähden. Piha ei ole varmasti näyttänyt kertaakaan mummin kuoleman jälkeen tuolta *ylpeä* Kolmena päivänä leikkasin nurmea (ei ole niin helppoa kun koko kesänä kukaan muu ei ole sitä tehnyt), purkasin yhden pienen ympeen kasvaneen entisen perunapellon koivun ja kuusenversoista, raivattiin vastalanattua ajotietä, purin tiilikuormaa maitokärryillä, kun peräkärry ei suostunut liikkua myllättyä tieto pitkin ylös pihalla, työnsin tyhjän peräkärryn pihaan, siivosin mökin jne jne.. tekemistä riitti.

Viikon päästä voi mennä sinne ja nauttia työn hedelmistä. Mahtavaa.

Kohta pitää lähteä töihin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hups. Nukuin yli 10h. :dream:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on kaktus perseessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työjärjestyksen ja esimieheni ukaasien mukaisesti minulla ei voi olla tänään, vastuuvuorollani, luppoaikaa. Mitähän vittua mä täällä teen :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En nukahtanut rattiin ja univelatkin on nyt luullakseni kuitattu. Viime viikosta viisastuneena on tällä viikolla tasan yksi sovittu ohjelma, ja sekin on jalkahoito. Ah, tätä lomailun helppoutta! Paitsi että tänään on pakko raivata piha, purkaa kahden viikon tavarat ja pyykätä...


Ps. Näin supereroottista unta tossa aamuyöstä kun puhelin herätti. Vieläköhän se uni jatkuis jos yrittäisi? Nyt taitaa olla sitä kesää rinnassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unirytmi ihan keturallaan viikonlopun rokkailun jäljiltä ja ihokin helottaa infrapunataajuuksilla.

Ensimmäinen virallinen lomapäivä, tartis kai sitten aloittaa suunnitellut operaatiot. Ehkä huomenna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:Kotona. Viikonloppu meni nonstop töitä tähden. Piha ei ole varmasti näyttänyt kertaakaan mummin kuoleman jälkeen tuolta *ylpeä* Kolmena päivänä leikkasin nurmea (ei ole niin helppoa kun koko kesänä kukaan muu ei ole sitä tehnyt), purkasin yhden pienen ympeen kasvaneen entisen perunapellon koivun ja kuusenversoista, raivattiin vastalanattua ajotietä, purin tiilikuormaa maitokärryillä, kun peräkärry ei suostunut liikkua myllättyä tieto pitkin ylös pihalla, työnsin tyhjän peräkärryn pihaan, siivosin mökin jne jne.. tekemistä riitti.

Viikon päästä voi mennä sinne ja nauttia työn hedelmistä. Mahtavaa.

Kohta pitää lähteä töihin.
Ja ulkona oli helle! Eikö sinua oikein tosissaan harmittanut tehdä töitä helteellä? Eikö sun tehnyt mieli torikahville ja katsoa ihmisiä, eikö veneretkelle saaristossa? Miten jaksoit puurtaa töitä kauniina kesäpäivänä?
TIETENKIN tosi hatunnoston arvoista tuo uuras työnteko, mutta samalla yritän puhdistaa omaa omaatuntoani. En ikimaailmasa jaksaisi oikeasti vapaaehtoisesti uurastaa helteellä yhtään sekuntia!
Pelasin itse pelejä ja uin ja olin nauttimassa kaupungista ja kävin parissa paikassa, jossa ihmisiä saattoi katsella. Olin terssihkahvilla ainakin 6 kertaa. Söin ulkona. Nautin illalla pimenevästä elokuun yöstä rannalla ja yön tullessa parvekkeellani. Ihana trooppinen lämpö. Kävin kukkaniityllä ihailemassa kasveja ja luontoa. Pyöräilin kaupungilla ja luonnossa.

Millivanilliini! OLET enemmän oikeassa kuin minä jos tuomari arvostelisi. Ja teet vaikutuksen. Juuri äsken kehuin Mussukkaa ja nyt joudun ihmettelemään sinua kehuten. PLEASE, sano, että teit jotain hauskaa?
Ja että liioittelit maitokärrykuormia?
NYT minä taas joudun miettimään mikä sinun ja minun liitosta tulisi?
En uskalla vielä kosia, älä ole vielä siis pahoillasi!! :D

Stadinarska
helteiden hyväksikäyttäjä
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.08.2009 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stadinarska kirjoitti: Ja ulkona oli helle! Eikö sinua oikein tosissaan harmittanut tehdä töitä helteellä? Eikö sun tehnyt mieli torikahville ja katsoa ihmisiä, eikö veneretkelle saaristossa? Miten jaksoit puurtaa töitä kauniina kesäpäivänä?
TIETENKIN tosi hatunnoston arvoista tuo uuras työnteko, mutta samalla yritän puhdistaa omaa omaatuntoani. En ikimaailmasa jaksaisi oikeasti vapaaehtoisesti uurastaa helteellä yhtään sekuntia!
Pelasin itse pelejä ja uin ja olin nauttimassa kaupungista ja kävin parissa paikassa, jossa ihmisiä saattoi katsella. Olin terssihkahvilla ainakin 6 kertaa. Söin ulkona. Nautin illalla pimenevästä elokuun yöstä rannalla ja yön tullessa parvekkeellani. Ihana trooppinen lämpö. Kävin kukkaniityllä ihailemassa kasveja ja luontoa. Pyöräilin kaupungilla ja luonnossa.

Millivanilliini! OLET enemmän oikeassa kuin minä jos tuomari arvostelisi. Ja teet vaikutuksen. Juuri äsken kehuin Mussukkaa ja nyt joudun ihmettelemään sinua kehuten. PLEASE, sano, että teit jotain hauskaa?
Ja että liioittelit maitokärrykuormia?
NYT minä taas joudun miettimään mikä sinun ja minun liitosta tulisi?
En uskalla vielä kosia, älä ole vielä siis pahoillasi!! :D

Stadinarska
helteiden hyväksikäyttäjä
Siis nurmikonleikkuu on hauskaa :D Ja sitten vielä hauskempaa on, kun tietää, että muutkin pääsevät sitten nauttimaan siististä pihasta. Mikäs siinä bikineissä nurmikkoa leikatessa .. tai puuta sahatessa :D Tuli kivasti väriä pintaan.

Ja ei tuolta minnekään torille mennä, meidän mökki on niin kaukana kaikesta ja hyvä niin, aina ei halua nähdä ihmisiä.

Tiilikuorma ei onneksi ollut valtava, kymmenisen kertaa piti parin sadan metrin matka ylämäkeä työntää maitokärryjä :)

Olen kärsivällinen ja jaksan vielä odottaa kosintaa, en hermostu.
Chely

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Täytyy lopettaa kirjojen ostelu keskellä muuttoa, kaverini sanoi että jos ostan vielä yhdenkin kirjan lisää, niin saan kantaa ne itse muuttoautoon. Huijaa kuitenkin. Pokkareista ei ollut sitä paitsi mitään puhetta :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ja ulkona oli helle! Eikö sinua oikein tosissaan harmittanut tehdä töitä helteellä? Eikö sun tehnyt mieli torikahville ja katsoa ihmisiä, eikö veneretkelle saaristossa? Miten jaksoit puurtaa töitä kauniina kesäpäivänä?
TIETENKIN tosi hatunnoston arvoista tuo uuras työnteko, mutta samalla yritän puhdistaa omaa omaatuntoani. En ikimaailmasa jaksaisi oikeasti vapaaehtoisesti uurastaa helteellä yhtään sekuntia!
Pelasin itse pelejä ja uin ja olin nauttimassa kaupungista ja kävin parissa paikassa, jossa ihmisiä saattoi katsella. Olin terssihkahvilla ainakin 6 kertaa. Söin ulkona. Nautin illalla pimenevästä elokuun yöstä rannalla ja yön tullessa parvekkeellani. Ihana trooppinen lämpö. Kävin kukkaniityllä ihailemassa kasveja ja luontoa. Pyöräilin kaupungilla ja luonnossa.

Millivanilliini! OLET enemmän oikeassa kuin minä jos tuomari arvostelisi. Ja teet vaikutuksen. Juuri äsken kehuin Mussukkaa ja nyt joudun ihmettelemään sinua kehuten. PLEASE, sano, että teit jotain hauskaa?
Ja että liioittelit maitokärrykuormia?
NYT minä taas joudun miettimään mikä sinun ja minun liitosta tulisi?
En uskalla vielä kosia, älä ole vielä siis pahoillasi!! :D

Stadinarska
helteiden hyväksikäyttäjä
Siis nurmikonleikkuu on hauskaa :D Ja sitten vielä hauskempaa on, kun tietää, että muutkin pääsevät sitten nauttimaan siististä pihasta. Mikäs siinä bikineissä nurmikkoa leikatessa .. tai puuta sahatessa :D Tuli kivasti väriä pintaan.

Ja ei tuolta minnekään torille mennä, meidän mökki on niin kaukana kaikesta ja hyvä niin, aina ei halua nähdä ihmisiä.

Tiilikuorma ei onneksi ollut valtava, kymmenisen kertaa piti parin sadan metrin matka ylämäkeä työntää maitokärryjä :)

Olen kärsivällinen ja jaksan vielä odottaa kosintaa, en hermostu.
Kiitos hauskasta ja valaisevasta vastauksesta maanmukava Milli!
Hikeä pukkasi hieman jo pelkkä lukeminen, mutta onneksi, ONNEKSI tiilikuorma ei ollut niin painava!
Golfkärryissä on vanhoilla ihmisillä muuten sellainen akku, ja vetolaite! Minulla toki ei..., mutta voisin hankkia salaa sellaisen maitokärryihin ja sitten suomalaisen elokuvan tapaan olla sankarisi!! Hätä ei lue lakia!

Kesänjatkoa Millivaniliini! Ja muista nyt silti hiukan somistuttaa kaupunkiakin!
Ja kiva että odotat minua mattimyöhäistä!Olen kovin hidas päättäjä.

Toivoo Millille elokuun tänäkin hellepäivänä

Stadinarska
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:purkasin.
Kymin murretta? Jonnee, minnee ja sinnee myös vai?
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:purkasin.
Kymin murretta? Jonnee, minnee ja sinnee myös vai?
Iha mua itteensä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli pakata kimpsut ja hypätä kulkuvälineeseen, joka veisi kauas pois. Ei oikein tunnu lomalta kun pauke tuosta vierestä on melkoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli pakata kimpsut ja hypätä kulkuvälineeseen, joka veisi kauas pois. Ei oikein tunnu lomalta kun pauke tuosta vierestä on melkoista.
Mutta 2012 asuntosi arvo on paljon korkeampi kuin ennen remonttia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:purkasin.
Kymin murretta? Jonnee, minnee ja sinnee myös vai?
Iha mua itteensä.
Sua, sua, mutta et siis ole Kotkan/Kymin suunnalta kotoisin?
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Sua, sua, mutta et siis ole Kotkan/Kymin suunnalta kotoisin?
Aaa, mina olla hidas. No siis.. Savonlinnasta iiihan alunperin, mutta tärkeimmän kasvuiän ihan Vantaalla.. et silleen
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aloin siivota, kunnes tajusin tarkistaa sääennusteen. Ei tänään kannata rehkia kun loppuviikosta sataa. Mut jos nyt ensin lounasta omavaraisesti: uutta perunaa, porkkanaa, sipulia ja Päijänteestä väsytettyä kuhaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:Vantaalla.. et silleen
Ei hyvin mene sitten sinullakaan.
Paras päivä ikinä.
Chely

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Taidan lähteä nautiskelemaan auringosta ja hyvästä seurasta terassille.
Mulli75

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli pakata kimpsut ja hypätä kulkuvälineeseen, joka veisi kauas pois. Ei oikein tunnu lomalta kun pauke tuosta vierestä on melkoista.
Aamun ensi tunneilla oli aika hiljaista tuossa kohti kun ajoin ohi. On kyllä käynyt mielessä että miltäköhän asukkaista tuntuu katsella ikkunoista kun maa on kuin pommin jäljiltä soraa ja rautaromua lähes joka puolella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juuri jysäytettiin ensimmäistä kertaa paukku aivan kohdalla. Aikaisemmin ollut "pikkujysäyksiä" sarjana, mutta nyt oli vain yksi isompi. Saakutti kun lattia hypähti ja ikkunat helisivät. Jo aikaisemmin ne pikkupaukut oli aiheuttaneet vaurioita rakennukselle niin mitähän tuo teki. Kalsaritkin voisi tarkistaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Autoon ja työajoon Espoon suuntaan. Ja sieltä etätöihin kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää päivä ei oikein käynnisty :?
Kohta on jo kotiinlähtöaika, enkä ole saanut juuri mitään aikaan. Yksi naulakko kiinnitetty seinään (ja naapuritoimistoa rääkätty iskuporakoneen sulosoinnuilla...). Pankissa meni puoli päivää. Saako vaan antaa periksi ja odottaa huomista? :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa hauska näy, kun terassin kohtuullisen kokoinen aurinkovarjo lähti tuulenpuuskan mukaan ja leijui parimetrisen aidan yli naapurin pihalle :D Ihan tuli Maija Poppasta ikävä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Kaktusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pitäs kaappaan lähteä ennen Budapestin lentoa, joka on huomen aamusella. Ostamaan sitä ja tätä, ei kiinnostais.
Vastaa Viestiin