istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oletteko koskaan toistaneet jotakin tuttuakin sanaa? Tulee aika pöllö fiilis ainakin mulle. Ja alan miettimään mistä tuokin sana on tullut...

Ajattelin piristää kaikkia aidolla pöllöllä. Kas tässä. Uhuuuuu!

SA

Kuva

(STADINARSKA OY oli tämänkin postauksen takana ja päävastuullinen)
.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs täällä pöllöillään? Kotimyllyssä ilmeni eilen troijalainen, hätäännyin, enkä tiennyt miten edetä. Täytyy kysellä työkavereilta mitä pitää tehdä. Ny rapsun kimppuun, ysiltä täytyykin palata himaan vahtimaan tyttöä, kun muija käy jälkitarkastuksessa. On se...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti: Windows safe-modeen, täyspuhdistus virustutkalla. Jos ei auta niin manaaja ja lopulta tietokoneen poltto olkiukon sisällä. :)
Onko toi ilmainen, tarviiko jtk tunnuksia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipa ihanaa herätä viileyteen!!!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos on hankalampi virus, niin kantsii lukea netistä ohjeet, joilla rukataan rekisteriä, että perseen saa lopullisesti pois.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuli sellanen outo juttu, tuli ikävä Hertsigan metroasemalle. Mikähän mulla on? En toteuta mielihaluani. Ehkä kaipaan vaan tuttuja paikkoja kun niin vähän oon kesällä ollut stadissa.. :roll: Hertsikan teollisuusalueelle jotenkin vetää kans. Oiskohan Marimekolla joku loppuale? Hmm..
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on huomenna työhaastattelu aamukahdeksalta! Se on jatkoa sille, jossa kävin viime viikolla.

Tänään mut sitten taas herätettiin ja tarjottiin äitiyslomasijaisuutta mun viimistä edelliseen taannoiseen paikkaan, jossa kyllä viihdyin. Tän paikan saisin varmasti, jos ilmoitan viimistään huomenna ottavani sen vastaan, mutta tästä maksetaan surkean vähän, ja tarvitsisin sitä varten joukkoliikenteen seutulipun. Siitä paikasta, minne meen huomenna haastatteluun, maksettais vähän enemmän eikä matkoihinkaan menis seutulippua, mutta päätöstä ne ei ehkä tee vielä huomenna. Harmin paikka.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mullon ehkä joku ADHD. Eilinen oli eka lomapäivä joka oli ilman ohjelmaa ja mulla on jo nyt tylsää. Mistä mä nyt revin äksöniä tähän päivään kun kaikki muut on töissä!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Mullon ehkä joku ADHD. Eilinen oli eka lomapäivä joka oli ilman ohjelmaa ja mulla on jo nyt tylsää. Mistä mä nyt revin äksöniä tähän päivään kun kaikki muut on töissä!?
Terdelle tempomaan sidukkaa, niin kyllä siitä jotain seuraa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Rauhoitu vaikka väkisin päiväksi ja siitä se lähtee.
Johan mä sen eilen tein! Ei pysty enempää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Terdelle tempomaan sidukkaa, niin kyllä siitä jotain seuraa.
Lisää läskiä ja piippaava maksa. Ei kiitos :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nowaysis kirjoitti:Tuli sellanen outo juttu, tuli ikävä Hertsigan metroasemalle. Mikähän mulla on? En toteuta mielihaluani.
Heh, tervetuloa! 8)
Meillä on täällä metroasemalla näin kesäisin kaikenlaisia väsyneitä matkustajia päikkäreillä ja yks kerta oli K-kaupan edessä jopa muikkukoju. Lisäksi lähibaarista saa lämmitettyä valkoviiniä ja lainasinappia kotiin.

Jaahas, mitäs muuta. Niin, pomo perui mun kesäloman! No, ei se sitä oikeastaan perunu vaan kysyi vain, että voisinko siirtää syksymmälle. Kyl kai sit.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yksipuoleisestihan lomia ei saa siirtää, en käsitä miksi suostutte moiseen ilman että sovitte sitten erillisistä korvauksista.

Mutta joo, systeri on alkanut elää melkoista kaksoiselämää. En hyväksy eikä riitä ymmärrystä. Perkele.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Eilinen oli eka lomapäivä joka oli ilman ohjelmaa ja mulla on jo nyt tylsää.
Tekemistä olisi niin maan penteleesti näin lomalla kunhan saisi vain aloitettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:Yksipuoleisestihan lomia ei saa siirtää, en käsitä miksi suostutte moiseen ilman että sovitte sitten erillisistä korvauksista.
Enhän mä suostuiskaan, jos olis kyse virallisesta lomasta..tää on omaa lomaa. Eikä mulla oo mitään sen tarkempia suunnitelmiakaan toistaseks, joten samapa tuo.


Edit. Hieman repesin! Tylsät maisemakuvat!!!1111!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chely

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Chely »

Aamupäivä pelkkää treenaamista. Nyt nopeasti lohikeitto tulemaan ja suihkuun, ennen kun tulee taas vieraita. Kivaa kun kavereilla on lomat samaan aikaan. Taisi treenikärpänen puraista oikein urakalla :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikettiin juuri ekaa kertaa paikallisessa japsiravinteelissa, Hanabi. Annos oli maittava ja interiööri kiva mutta lihaa oli 90 prosenttia liian vähän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aika vaikea ensimmäinen työpäivä..
Vatsakin oikuttaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kotimyllyssä ilmeni eilen troijalainen, hätäännyin, enkä tiennyt miten edetä.
Söin pienen troijalaisen, keskivahvalla ja taivaallisella kastikkeella. Etenin salaatista kebablihan kautta ranskanperunoihin. Slurps!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:Söin pienen troijalaisen, keskivahvalla ja taivaallisella kastikkeella. Etenin salaatista kebablihan kautta ranskanperunoihin. Slurps!
Helppo sun on huudella, kun jo äidinmaitokin tuli ykkösinä ja nollina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Helppo sun on huudella, kun jo äidinmaitokin tuli ykkösinä ja nollina.
Anteeksi! Olin vain niin kebablihan lumoissa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chely

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Chely »

Kaveri ostaa koiranpennun kertomatta avomiehelleen. Hieman hullua, mutta toivottavasti hän tietää mitä tekee. Lupauduin rikoskumppaniksi ja lähden mukaan Turkuun viikonlopuksi. Siinä saa yksi insihiiri elämänsä yllätyksen kun avokki tulee sunnuntaina pennun kanssa kotiin :D No joo, vieraat lähtivät. Pari tuntia luppoaikaa ja sitten lähden kahvittelemaan.
Chely

Re: istai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiistai Tiista

Viesti Kirjoittaja Chely »

McJanne kirjoitti: Tippaakaan älynlahjoja tai tilanne spekuloimatta kuulostaa aika inhottavalle tempulle. Eivät ole leluja elukat, sano.
Kieltämättä ei ole kaikkein reiluin temppu minunkaan mielestäni. Itse asiassa aika typerä ja todennäköisesti täysin turhakin. Toisaalta itsepä hän koiransa nytkin hoitaa, mutta siitä huolimatta. Hän pyysi etten sano mitään hänen avomiehelleen asiasta ja voisin tietenkin siitä huolimatta lipsauttaa jotain, mutta ei ole tapana puuttua muiden asioihin.
Vastaa Viestiin