Perusuomalainen persus-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Öliöliököhkö?

Tästä tulee hyvä päivä. Homo. Miksikö? Ihan puhdas arvaus, päivä voi mennä ihan käteenkin. Nyt kuitenkin katson Public enemies -elokuvan loppuun koska nukahdin eilen kesken kaiken ja koska se tulee tänään muutenkin ensi-iltaan. Moi moi vaan. Täh?
Chely

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Olen päissäni kuin ankka, mutta ankoilla on hauskaa. Loistava ilta, harvinaisen hauskaa suraa ja letkeää menoa baarissa. Valvon vielä suihkun verran ja odottelen, että maailma lakkaa pyörimästä ennen unia. Aamulla saattaa olla tukka kipeä, mutta kaikella on hintansa.
Fcuk

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan...

Tyttöseni opetti eilen pikkuveljelleen laskemista. 1, 2, 3, 4... Poika oli aivan hiljaa, keskittyi siskonsa sormiin ja sitten yhtäkkiä luetteli 6, 5, 4, 3, 2, 1! Kylmät väreet meni selästä ja vaikka tokenin tuosta jotenkin psykosta pojan ensikohtaamisesta numeroiden kanssa, näin unia, joissa lapseni oli joku avaruusolio.

Aamuhalikin oli hieman jotenkin jännittynyt. Apua.
bliss

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vapaapäivä.

edit. Itse asiassa vapaa ja lapseton viikonloppu :shock:
Lähtisköhän joku mun kanssa leikkimään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No sepä juuri!
Terkkuja vaan SikaMikalle. Pää täynnä Sippeliuksen Finlandiaa ja Porilaisten marssia.. Miten perussuomalaista. 8)

Tänään on palkkapäivä, ja palkkakuitti ei ole tullut. Kummallista. Uskaltaiskohan kurkistaa tilille?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töitä pukkaa. Liikaa.
Illalla mökille. Ehkä yksin ehkä ei - selvinnee tän päivän aikana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chely

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

sipsi kirjoitti: Tänään on palkkapäivä, ja palkkakuitti ei ole tullut. Kummallista. Uskaltaiskohan kurkistaa tilille?
Suosittelen. Koin juuri iloisen yllätyksen kurkatessani.

Ei ole krapula. Tänään shoppailua ja lepoa. Viikonloppuna taas liikekannalla. Menin pirulainen lupaamaan eilen, että osallistun neljiin eri hippoihin ensi viikolla vielä ennen kuin lähden ja maksa kiittää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oma naurunauhani oli itkunauha, nimittäin Kelan isyyslomarahat eivät näkyneet palkkakuitissa. Kauankohan niissäkin menee, tietääks joku?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Höh. Kylläpä sitä löytää omituisia tavaroita himasta kun alkaa oikein penkoa :D
Useita scart-johtoja, tv-antenni (sellanen pieni pöytämalli), kytkinvaijeri, kasa weberin suuttimia viime vuosituhannelta, luoja ties mitä stereopiuhoja, antiikkinen sykemittari... Mitähän mä vielä löydän.

edit. Lisätään listaan vielä rasiallinen ruotsalaisia kolikoita ja täysi kokoelma lätkän MM-kisojen keräilypinssejä vuodelta 1997 :roll:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

exPertti kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta, että pää on täynnä rajamäen Finlandiaa.. :)
8)
Mulle taas tuli tästä mieleeni viime viikonloppuinen Egotrippi Nurmijärven Taaborinvuorella. (Huippukeikka muuten!)
Bändin pojat saivat nimittäin "keikkalahjaksi" keräkaalit ja Rajamäen Väkiviinaetikkaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Harmi kun työpaikalla ikkunoita ei ole enempää eikä istuta korkeammalla niin voisi samalla seurata Hornetien harjoituslentoja. Täytyy siis käydä useammin ulkona tuulettumassa ja katsella kun on niin hyvä esteetön näkymä taivaalle.
ninnithequeen

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihmeellisen touhua täynnä mun viikonloppu. Kohta faijan luona kipasee muksun kanssa, äijäl on synttärit. (huvittaa kybällä mennä..)
Yks kaveri pitäs huomenna kahvitella jossain päi Espoota ja rekkis ilmotti et haluu nähä. Taitaa tuo vika jäädä tekemättä kuitenkin :roll:
Bhven

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:rekkis
Ei sitten hypännytkään junan alle. Pussy.
Chely

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Lähden sittenkin illalla taas ulos. Pakkohan se on kun kerran kysytään, eikä ole velvollisuuksia hoidettavana. Olen puhunut tänään 3h puhelimessa kavereiden kanssa ja pakko todeta, että nyt alkaa olla höpötyskiintiö täynnä. Nyt sinne salille, shoppailemaan ja jos ehdin niin pienet päikkärit ennen iltaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mökille viikonlopuksi linkoamaan hunajaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

tää on niin masentavaa .. aina kun tulee tänne, niin tuossa lukee "sinulle ei ole uusi vonkauksia" .. ja sit .. toi tylsät maisemakuvat.. vittu mulla mitään maisemia oo.
mun hiekkalaatikko on parempi kuin teidän, mä lähden mäkeen..

*leikki kiukku*

Mutta tosissaan, tänään pöndelle ... JIIHAA!
SikaMika

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aasi kirjoitti:Mökille viikonlopuksi linkoamaan hunajaa.
Runkkaamaan? Ihan jees, pidä hauskaa.
nastamuumio

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kitinää ei ilmeisesti ole luokiteltu viihteeksi, kun tänne pääsen täältä töistä, mutta hurjan moneen paikkaan on pääsy estetty viihdeperusteella.
NuoriD

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:Mökille viikonlopuksi linkoamaan hunajaa.
:) Pelottaa kysyäkin, mitä tuo tarkoittaa.
ninnithequeen

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faijalla käyty syömässä - mutsille en sanonu sanaakaan, yllätys. Kiltti Ukkokulta toi miut kotiin ja nyt saa levätä tän illan, pikkuneiti oli itse riehuliini koko päivän, huh.

Hivenen veti hiljaseks kun autoon hyppäsin, ja radiosta alkoi soimaan Topi Sorsakosken Kesäyö. Sitä me kuunneltiin autossa aina kun mökkeillessä ajeltiin pitkin poikin keskistä Suomee... :?
Chely

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Chely »

Jääkaappi on tyhjä ja asunnossa haisee palanut "pienen" kokkausonnettomuuden jälkeen. En ole onneksi yötä kotona, joten toivon mukaan asunto on jo huomiseen mennessä tuulettunut. Nyt suihkuun, ulos syömään ja sitten hummailemaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Pakkausta, pakkausta ja pakkausta, siinä tän viikonlopun tekemiset... Ai niin, välissä kaverin isän pippalot. Sit taas vois jatkaa pakkauksella...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökille. Kaverin pojat sairastui, eli yksin.
Koko vknloppu taitaa sitten olla sähköjen vetoa pitkinpoikin autotallia ja navettaa. Ei ainakaan tule työasiat mieleen !
Huomenna kyyhkyjä jahtaamaan, jos sää vain on kohdallaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Pakkausta, pakkausta ja pakkausta, siinä tän viikonlopun tekemiset... Ai niin, välissä kaverin isän pippalot. Sit taas vois jatkaa pakkauksella...
Hei Saira, Kitinämuruni! Pitkästä aikaa!

Mitä Saira tarkoitat pakkauksella? Oletko muuttamassa Stadiin vai onko jotain muuta järkevää. hehheh. Vai pakkaatko marjoja pakastimeen vai pakkaatko matkalle. Jotenkin tuo pakkaaminen tuntui positiiviselta asialta joten sinä et "pakkaa" ja lähde tiehesi!

Tällainen Stadinarska on, kauhean utelias. Kyllä määää tykkäisin tietää mitä Saira-mukavuustar tekee.

MITÄS Tampereelle muuta? Onko lapsi tullut sinun kaltaiseksi ja hymyileekö elämä.

laitoin tämän vastauksen kunniaksesi oliivinvärillä!! Onhan sulla oliivipuu vielä, se piirros?
Eikö ollutkin kauheaa kun Elco unohti nimeni lapsigallupissa, vaikka juuri olen valmis tekemään jollekin herttaiselle naiselle lapsen. Minä nimittäin pidän lapsista. Onko Tampereella oikeasti mukavia mutkattomia ja älykkäitä ja nättejä ja reiluja ja maanläheisiä, urheilullisia ja lämpöisiä ja seksikkäitä ja ei liian amatsonisia naisia ikähaarukassa 23-38??

ARSKA
Oliivimies
Sairafan
Stinky

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsy, totaaliväsy. Töiden jälkeen kävelin kaksi tuntia pitkin ja poikin kyliä kun piti käydä kaupassa ja asioilla. Tulin himaan, tein sapuskan ja söin. Alotin kattoo leffaa ja simahdin sohvalle. Luojan kiitos ei ollut tälle illalle mitään suunnitelmia, nytkin voisin laittaa tulitikut silmäluomiin että pysyisivät auki. Josko pannullinen kahvia auttais?
Vastaa Viestiin