Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vitsi!
:P
Hullut olivat lentomatkalla ja pitivät koneessa hirveetä meteliä kun pelasivat jalkapalloa. Kapteeni meni puhumaan niille ja sitten hän palasi paikalleen. perämies ihmetteli että miten kummassa sinä ne sait hiljaiseksi. No mä sanoin vain että mitäs te hullut täällä sisällä pelaatte kun ulkona on niin kaunis ilma!! :P

Olihan mielestänne hyvä? Vastatkaa kuinka kauan nauroitte vai olitteko vakavana vai itkittekö vai tympeydyittekö?

Kysyy ystävällisin terveisin hupiveikkonne

STADINARSKA
iloinen immeinen
tai sitten ei
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on selkeesti yksin anaaliuskovaisten maanantai!
Siinä sakariinia edelliseen..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttö pungersi koko yön. Sitten kurkku tuli yöllä kipeäksi. Mitä vielä, sitäpä sitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja milli »

Hymyilytti.

Töissä taasen, tänään tosin tuurailemassa keskustassa eräällä asiakkaalla. Koska mä en oikein osaa tehdä muuta täällä kuin vastata puhelimeen, niin kohta saan uppoutua ah niin ihanaan twilight-kirjaan :h:

Mökillä oli ihanaa. Mimi sai juota ja temmeltää ihan vapaana. Pikkuinen on edelleen ihan sippi kaikesta touhuamisesta ja uusista tuoksuista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:Hymyilytti.

Töissä taasen, tänään tosin tuurailemassa keskustassa eräällä asiakkaalla. Koska mä en oikein osaa tehdä muuta täällä kuin vastata puhelimeen, niin kohta saan uppoutua ah niin ihanaan twilight-kirjaan :h:

Mökillä oli ihanaa. Mimi sai juota ja temmeltää ihan vapaana. Pikkuinen on edelleen ihan sippi kaikesta touhuamisesta ja uusista tuoksuista.
Kiva,olen tyytyväinen! Hymyhän lisää energiaa kuitenkiii!

Teitkö TAAS työtä paljon? Vedit maitorekeä ja tiilikuormaa ja hikosit?
Mä nostan sulle olematonta hattuani!

Kerro nyt, että nautit rannalla loikoillen ja mitä tahansa tehden ja sitten joit kahvia ja makkaraa rauhassa ilman töitä!!?
Mikäs onkaan Mimin laji ja rotu?
Minäkin olen jopa ajatellut koiraa tai kissaa. Mutta kun niiden kanssa on sitten naimisissa koko iän ja hoidan ne ihan "piloille".
Onko Mimi ollut koulussa? NYT mulla on aika kamala kysymys, mutta onko olemassa mahdollisuus että Mimi on lapsi. Siis jos on niin en tarkoita mitään vitsiä!! Oletin että se on eläin!!
Stadinarska rakastaa eläimiä ja elämää myös!
Hyvät olot Millivaniliinille! :)

Toivoo

ARSKIS
ninnithequeen

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään on selkeesti makaronilaatikkopäivä. Sekaan vähintään kolme ykskyntistä valkosipulia ja pekonisuikaleita, nam....
milli

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja milli »

Stadinarska kirjoitti:Kiva,olen tyytyväinen! Hymyhän lisää energiaa kuitenkiii!

Teitkö TAAS työtä paljon? Vedit maitorekeä ja tiilikuormaa ja hikosit?
Mä nostan sulle olematonta hattuani!

Kerro nyt, että nautit rannalla loikoillen ja mitä tahansa tehden ja sitten joit kahvia ja makkaraa rauhassa ilman töitä!!?
Mikäs onkaan Mimin laji ja rotu?
Minäkin olen jopa ajatellut koiraa tai kissaa. Mutta kun niiden kanssa on sitten naimisissa koko iän ja hoidan ne ihan "piloille".
Onko Mimi ollut koulussa? NYT mulla on aika kamala kysymys, mutta onko olemassa mahdollisuus että Mimi on lapsi. Siis jos on niin en tarkoita mitään vitsiä!! Oletin että se on eläin!!
Stadinarska rakastaa eläimiä ja elämää myös!
Hyvät olot Millivaniliinille! :)

Toivoo

ARSKIS
Yllätin itseni, enkä tehnyt mitään "ylimääräistä" työtä, tietyt jutut kuten puiden ja vedenhaku oli must, mutta muuten otin rennosti. Ihan uusi juttu minulle.

Mimi on westie ja onhan se pentukoulussa :D

Mökillä löntysteltiin luonnossa, käytiin katsomassa rantaa, Mimi jopa ui, otimme pihalla aurinkoa kirja kädessä, saunoimme ja grillasimme.

Mimistä löytyy kuva galleriasta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Tänään on selkeesti makaronilaatikkopäivä. Sekaan vähintään kolme ykskyntistä valkosipulia ja pekonisuikaleita, nam....
Saanko mä tulla syömään sen laatikon sisälmyksen? Mä kun en pidä laatikoista. Ennen kuin se rekkamiehesi tulee syömään sen!! Livahdan pois sitten ennen kuin itse olen jauhelihaa, jookosta!

Laitatko siihen Kontulalaista vai Espoolaista nautapossu-jauhelihaa?

Arskis
ilmoittautuu syömään
ninnithequeen

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Espoolaista nautasikaa, kevyttä ;) Tosin kerma ja aito Voi saattaapi tehdä tyhjäksi että on kevyttä...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kiva,olen tyytyväinen! Hymyhän lisää energiaa kuitenkiii!

Teitkö TAAS työtä paljon? Vedit maitorekeä ja tiilikuormaa ja hikosit?
Mä nostan sulle olematonta hattuani!

Kerro nyt, että nautit rannalla loikoillen ja mitä tahansa tehden ja sitten joit kahvia ja makkaraa rauhassa ilman töitä!!?
Mikäs onkaan Mimin laji ja rotu?
Minäkin olen jopa ajatellut koiraa tai kissaa. Mutta kun niiden kanssa on sitten naimisissa koko iän ja hoidan ne ihan "piloille".
Onko Mimi ollut koulussa? NYT mulla on aika kamala kysymys, mutta onko olemassa mahdollisuus että Mimi on lapsi. Siis jos on niin en tarkoita mitään vitsiä!! Oletin että se on eläin!!
Stadinarska rakastaa eläimiä ja elämää myös!
Hyvät olot Millivaniliinille! :)

Toivoo

ARSKIS
Yllätin itseni, enkä tehnyt mitään "ylimääräistä" työtä, tietyt jutut kuten puiden ja vedenhaku oli must, mutta muuten otin rennosti. Ihan uusi juttu minulle.

Mimi on westie ja onhan se pentukoulussa :D

Mökillä löntysteltiin luonnossa, käytiin katsomassa rantaa, Mimi jopa ui, otimme pihalla aurinkoa kirja kädessä, saunoimme ja grillasimme.

Mimistä löytyy kuva galleriasta.
Kiitän vastauksesta Millie!

Kuule, samaan aikaan kun laitoin kysymyksen siintyi silmiini se valkoinen pikku koira! Olinhan sen aikaisemmin noteerannut, mutta kun emme niin hyvin tunne toisiamme niin en heti osaa yhdistää. TOSI SÖPÖ koira. Minäkin tykkäisin tuollaisesta. Nimittäin on myös ikävän näköisiä koiria ja niitä ei olisi niin hauska ehkä joka päivä nähdä. Ei vaan, kaikki on ihania , eläimet, ja niin viattomia.

Tykkääkös isäntäsikin tuosta westiestä vai olisiko hän tanskandogin puolella? Kyllä kai tykkää että sopu säilyy!

No nyt kuulosti auvoiselta mökkilomalta! Itse olen ollut vain kaupungissa ja kaikenlaista pallopeliä mm. ollut. Määä olen sellainen Stadinarska! Ilman että olisin "arska", sanoisin!

Millietyttöterveisin :)

(Olet jo niin hyvin vastannut, että jos et kerkee vastata niin ei se mitään!)

Stadinarska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Espoolaista nautasikaa, kevyttä ;) Tosin kerma ja aito Voi saattaapi tehdä tyhjäksi että on kevyttä...
No ehkä hiukan vaikuttaapi! Voi kun tuli nälkä...mulle kukaan ei tee makaronilaatikkoa...nyyh..byhäääääää :cry: :cry: :cry:

Ei kyllä mun tarvitsee nyt hankkia nainen, mutta jos se onkin sellainen, että mäjoudun tekemään makaronilaatikon? Elämä on karmeita vaaroja täynnä.

SA
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Maanantain on aina Aunuksesta, mutta auto ainakin läpäisi jokavuotisen tutkinnan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riemumieli kirjoitti:Maanantain on aina Aunuksesta, mutta auto ainakin läpäisi jokavuotisen tutkinnan.
Riemurasia hyvä! Mua ainakin "ahdistaa" jos puhut vain autosta! MIKÄ AUTON MERKKI!!??

Onko se Lada 1200 vai kenties LAMPORKIINI?

Vai onko se maailman tylsin asia eli Opel Astra vuosimalli 1997?

Onnittelut nyt kuitenkiiiiii! Oletko muuten mies vai nainen ja oletko kaunis vai ruma. Hiukan yleistietoa, please? Hetero vai melkein hetero? Sinkku vai uhrautunut? Lisääntynyt yhteyksistä vai lisääntymätön?
Stadilainen vai pönde? Humoristi vai tosikko? Rikas vai köyhä? Uskovainen vai mustalainen? Kiva vai kova? Vastaa niin olen tyytyväinen!

Stadinarska
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Putsit pönttöön, slurkit tulee!!!
Olin sitten lauantaina Kontufestareilla juomassa vichyä. 8) Enkä ees lähteny jatkoille, oon jo melko vanha ja etenki väsyny.
Muuten ei viikonloppuna tapahtunutkaan juuri mitään. Tänään tiedossa ajantappamista kello 17 asti. (Mistä näitä pitkiä duunipäiviä oikein tulee?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Maanantain on aina Aunuksesta, mutta auto ainakin läpäisi jokavuotisen tutkinnan.
Riemurasia hyvä! Mua ainakin "ahdistaa" jos puhut vain autosta! MIKÄ AUTON MERKKI!!??

Onko se Lada 1200 vai kenties LAMPORKIINI?

Vai onko se maailman tylsin asia eli Opel Astra vuosimalli 1997?

Onnittelut nyt kuitenkiiiiii! Oletko muuten mies vai nainen ja oletko kaunis vai ruma. Hiukan yleistietoa, please? Hetero vai melkein hetero? Sinkku vai uhrautunut? Lisääntynyt yhteyksistä vai lisääntymätön?
Stadilainen vai pönde? Humoristi vai tosikko? Rikas vai köyhä? Uskovainen vai mustalainen? Kiva vai kova? Vastaa niin olen tyytyväinen!

Stadinarska
Vastaan vaikkei kysytty, meistä useimmat eli kaikki on heterompia kuin kysymyksen esittävä taho..

Olen nyt pitänyt viikon kuivaa kautta Berliinin jälkeen, ehkä syntsiin asti vesipoika jos sittenkään aloitan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Maanantain on aina Aunuksesta, mutta auto ainakin läpäisi jokavuotisen tutkinnan.
Riemurasia hyvä! Mua ainakin "ahdistaa" jos puhut vain autosta! MIKÄ AUTON MERKKI!!??

Onko se Lada 1200 vai kenties LAMPORKIINI?

Vai onko se maailman tylsin asia eli Opel Astra vuosimalli 1997?

Onnittelut nyt kuitenkiiiiii! Oletko muuten mies vai nainen ja oletko kaunis vai ruma. Hiukan yleistietoa, please? Hetero vai melkein hetero? Sinkku vai uhrautunut? Lisääntynyt yhteyksistä vai lisääntymätön?
Stadilainen vai pönde? Humoristi vai tosikko? Rikas vai köyhä? Uskovainen vai mustalainen? Kiva vai kova? Vastaa niin olen tyytyväinen!

Stadinarska
Vastaan vaikkei kysytty, meistä useimmat eli kaikki on heterompia kuin kysymyksen esittävä taho..

Olen nyt pitänyt viikon kuivaa kautta Berliinin jälkeen, ehkä syntsiin asti vesipoika jos sittenkään aloitan..
1) Sinä voisit myös vastata kysymyksiini, jotka esitin. Olet siksi yleinen ihmishahmon kaltainen täällä että hyvä susta olisi tietää. Minähän olen tavannut sinut, mutten silti tiedä. Koeta laittaa sanat oikeaan järjestykseen. Ja älä käytä nibaa vastasessasi kerta Arskis ei sitä oikein osaa.

2) Vaihda ihmeessä avattaresi. Minä miellän sinut aina tuon näköiseksi, vaikka et ole tuon näköinen. Se antaa oikeasti väärän kuvan. Se eka avatar susta oikeasti oli hyvä!!

3) Nyt vastaa rehellisesti! KUINKA niin en ole maksimaalisen hetero? Väitän että olen.

4) Mikset jäänyt PERLIINIIN kisoihin?

5) Onko sinulla Nibatarta ja etkö olisi voinut noutaa laivalla jonkun Arjalaisen?

6) Oletko Stadinarskan tukija ollenkaan?

7) Minusta Nibassa on paljon hauskaa paitsi että se koetti ryöstää lauantaini lauantaina. Onneksi Xib vastasi siihen.

Stadinarska
bliss

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vitttuuuuh... Noraukset ei näköjään toimi E51:lla. No tietääpä mitä EI tarvi tänään toiste tehdä...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Vitttuuuuh... Noraukset ei näköjään toimi E51:lla. No tietääpä mitä EI tarvi tänään toiste tehdä...
E51 on siis lisäaine, oliko se juuri aspartamiini? En minäkään sitä käyttäisi, kerta ei tiedä mitä se oikeastaan on.

SA
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bliss kirjoitti: No tietääpä mitä EI tarvi tänään toiste tehdä...
Avata Kitinää?
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
bliss kirjoitti: No tietääpä mitä EI tarvi tänään toiste tehdä...
Avata Kitinää?
8)
En tiedä mitä Bliss puhui norauksista ja E51:stä. Luulen, että hän tarkoitti sitä mitä minäkin että on norannut lisäaineet.

Kokeilin äsken tulla rekkautumatta Kitinään ja ihan hyvin ne noraukset Kitinässä toimii. Blissin jutut on kiva lukea ja saan auki painamalla "Unignore"- nappia. Niin helppoa se on.

Sipsi! Luin aikaisemmin KONTUFESTAREISTA, joissa siis sinäkin sipsutit!! Kuulosti aika hurjalta! Oliko se hurjaa! Mulla on joitain ennakkopelkoja, hälvennätkö ne!!

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKA lähtee nyt eetteristä ja palaa jos palaa vasta illalla. Pyydän, että voisitte vastata kysymyksiini, joille niitä esitin.
Anteeksi, jos olen ollut kyselevä ja se eräitä saattaa ihmetyttää. Onneksi täällä on myös avoimia ja kertovia mieliä. Kaikille on tilaa ja tarkoitus! Se on hyvä muistaa. Minä olen tällainen utelias ja kiinnostunut ihmisistä mutten milloinkaan pahantahtoinen tietenkään.

Voikkaatte hyvin kaikki ja palataan ja ei tehdä syntejä tai typeryyksiä tänään ja ei oikeasti asetuta toisen yläpuolelle. Minun mielestäni se on paitsi ala-arvoista, myös hyvin tyhmää!

Stadinarskan ilohetket Oy
toimitusjohtaja Andrew A. Stadinarska
maailman typerin tosikko
milli

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja milli »

Vaola kirjoitti: :h:

Mä oon lukenut ne kaikki, tosin ensimmäisen kohdalla tein selkeän harha-askeleen ja luin sen suomeksi. Seuraavat kolme sitten englanniksi. Haluisin kyl vielä lukea sen ensimmäisenkin alkuperäiskielellä, se oli suomeksi vähän... No jotain siitä puuttui. :)
Mulla on tuo englanniksi, ostin sen Hampurista.
Tulee tosi teinifiiwis tuota lukiessa :D

Ootko sä bongannut sen yhden "osan" .. mikä on vain netissä tällä hetkellä? Kaveri laittoi linkin.. voin laittaa sulle kans jos haluat.
elco

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti: Mä oon lukenut ne kaikki, tosin ensimmäisen kohdalla tein selkeän harha-askeleen ja luin sen suomeksi.
Mäkin oon!

Kakkonen ja kolmonen on kyllä aika turhia opuksia. Nähtäväksi jää, millainen leffa nelkusta pyöräytetään - siinä kun olisi tuollaiseksi teinirakkaustarinaksi näin ennakkoon ajateltuna aika brutaaleja leffakohtauksia. Olen kyllä sitä mieltä, että Lestatissa (kirjoissa, ei tod. Tomppa Cruiserin näyttelemänä) oli enemmän vampyyria kuin näissä Twilightin maitohampaissa - Bladesta nyt puhumattakaan.

Nainen kirjoittajana näkyy siinä, että nelonen ei huipentunut ultimaattiseen lopputaisteluun vaan ihme pakitteluun.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Jee, perustetaan lukupiiri!

Ykkösosa oli kyllä sellasta vampyyrisaagan ja herttasarjan ristisiitosta, että siinä vaiheessa vielä mietin vakavasti, että lukeako kakkosta ollenkaan.

Koukutti, mutta oon samoilla linjoilla että Lestat (ja ei TODELLAKAAN Cruisen Tomppana, hyhhyh...) oli jotenkin paljon kuumottavampi.

Twilight-leffan katsomista en edes harkitse, niin ihme ruttunaaman olivat Edwardiksi törkänneet. Vampyyrien pitäis olla kauniita, daah.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Maan mainio makeuttamaton MAANANTAI (sisältää alkuvitsin)

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti: Twilight-leffan katsomista en edes harkitse, niin ihme ruttunaaman olivat Edwardiksi törkänneet. Vampyyrien pitäis olla kauniita, daah.
Komia kaverihan se on - etenkin vampyyri-isäänsä verrattuna.
Vastaa Viestiin