Tuskien Tiistahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pikkunen kullanmuru menee tänään kouluun ekalle :cry:
Minne se aika meni taas?
milli

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Sataa tai ei, tämä tyttö lähtee puolen tunnin päästä lenkille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Futiksessa kolme kierrosta jäljellä, illalla vastassa pahin nousijakandidaatti. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. Itse olen puolikuntoinen, kun kurkku on kipeä ja olo löysä ja vetämätön, silti aion kirmata vihreälle veralle.

Huorataan kuitenkin yhdeksän valtion kirstuun. Nyt raportin pariin jos kolmeenkin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sukkahousut meni työmatkan aikana rikki, vissypullo vuoti laukkuun kastellen samalla hameen, mahaan sattuu, otin vahingossa työkaverin kahvikupin ja aamun eka puhelu oli täynnä tulta ja tappuraa firmaa kohti. Mitäs seuraavaks?
Oli muuten jotenki syksynen fiilis kun ekaa kertaa pitkiin aikoihin on lyhkäsen hameen kanssa sukkikset. Syksy :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Mun pikkunen kullanmuru menee tänään kouluun ekalle :cry:
Minne se aika meni taas?
Osaako lukea, laskea ja kirjoittaa jo? Tietokoneen käyttötaito?
Missä asiassa tyttösi on lahjakas?
Onko hän rohkea vai arka? Pelkääkö koulua? Onko hänellä kavereita?
Onko tyttömäinen vai poikamainen tyttö?

En edes kysy onko uusi reppu ja kynäpenaali ja kouluasu. Se on kai itsestään selvää??? Vai?

Stadinarska
ninnithequeen

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^ Osaa jo jotenkuten kirjoittaa ja pienet laskutehtävät, tietty on uus reppu ja penaali kaikenmoisine koristehärpäkkeineen...

Kova tyttö piirtämään, siinä hän on hyvä :)
Mulli75

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sadepäivät on perseestä kun ei tee mieli ajaa pyörällä töihin sateessa.

Joulu lähestyy, piti ostaa nyt jo yksi lahja sieltä ja itsellekin jotain, semmoinen isojen ja pienemillekin pojille tarkoitettu härveli.
bedlam

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aurinko paistelloopi. Plimplom.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:^^ Osaa jo jotenkuten kirjoittaa ja pienet laskutehtävät, tietty on uus reppu ja penaali kaikenmoisine koristehärpäkkeineen...

Kova tyttö piirtämään, siinä hän on hyvä :)
Kuulostaa aivan hyvältä. Ja ainahan se on hyvä kun oma lapsi kouluun menee!
Muistan itse kuinka jännittävää se oli. En kyllä juurikaan tainnut ymmärtää mitä koulu on! Mutta tärkeintä oli uusi laukku ja ne tarvikkeet. Itse olin naapurin tytön vieressä ja vasta niihin aikoihin tuli ymmärrettyä ettei tytön sovi olla pojan paras kaveri hehheh.

Kouluaika oli mukavaa aikaa, paitsi toki varsinkin pojan on aina väistettävä ongelmia fyysisesti. Minä ei ollut ikinä kiusaaja ja siitä olen tyytyväinen. Mutta eipä minua juuri kiusattukaan. Lähinnä olin ikiävien ihmisten väistäjä ja aktiivinen silloin kun piti ja oli urheilua.Olen aina pitänyt tytöistä ja naisista senkin takia että he aina puolustivat minua myös koulussa ja heiltä saattoi saada hyvää energiaa ja tuulta. Me miehet olemme usein yksipuolisia, takerrumme omaan pakotettuun väkivalta- jäyhä-roolimme. Lukeminen ja laskeminen ja varsinkin kirjoitus oli mun toiveaineet. Ja laulu. Oikeastaan en pitänyt välitunneista, jolloin juuri oli kaikenlaista tyhmyyttä. Hyvät kaverit ovat jääneet, heidät erotti jo silloin toki.

SA
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin aamulla aikaisin, totesin että enpä nyt jaksa noustakaan ja painuin takaisin petiin, nukuin kuin pieni possu puoleen yhteentoista. Hups.

Töihinkin oli paljon mukavampi kävellä auringon lämmittäessä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt on sen verran tuskien tiistai ja tympii, että taitaa olla aika vetäytyä pois palstalta. Sen takia vaan ilmoitan, että yleensäkin huomaatte mun poistuneen. Tulen takaisin sit taas joskus.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suvinen kirjoitti: Mikä ihme perustavanlaatuinen luonteenpiirre se on miehessä, että vakiintumista vastaan pitää taistella viimeiseen asti, mutta kun pallo on jalassa se onkin äkkiä maailman hienoin asia, ja siitä pitää kehuskella kaikille ja olla kovin tyytyväinen oloonsa?
Tää oli jotenkin ihana. Herkistyttää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: Miehessä on alkanut esiintyä huolestuttavia piirteitä. Se puhuu niinkuin olisimme joskus hankkimassa lisää lapsia pikku vahinkolaulauksemme kaveriksi.
Mun mielestä toi "pikku vahinkolaukauksemme" oli aika herkistyttävä. :D
Silleen kiva lempinimi lapselle, saiskohan sen printattuna paitaan?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huh. Sain varattua kirpparipöydän kahdeksi viikoksi alkaen ensi perjantaista. Nyt sitten ryndyn lätkimään hintalappuja noihin tavaroihin.

...viiskytsenttii, euro, kaksi euroa...

Kunhan sais kaikki nurkista pois!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Huh. Sain varattua kirpparipöydän kahdeksi viikoksi alkaen ensi perjantaista. Nyt sitten ryndyn lätkimään hintalappuja noihin tavaroihin.

...viiskytsenttii, euro, kaksi euroa...

Kunhan sais kaikki nurkista pois!!
Berliinissä oli paljon kirppareita, en nyt tällä kertaa käynyt ostoksilla yhdessäkään mutta parina viime vuonna olen kierrellyt n. kappaletta Berliinin Floh-marketteja ja second hand shoppeja, niistä voi tehdä löytöjä Suomen kirpparit ei ole mitään niihin verrattuna!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vieläkin vähän krapula. Joku Hoasin rekkalesbon näköinen tarkastaja änki sisälle keskellä yötä ( = äsken) tsekkaamaan kämpän kunnon. Melkein meinasi hävettää, luukku elää vielä siirtymävaihetta pitkän viikonlopun jälkeisestä maailmanlopusta kohti ihmisen asuttavaa asuntoa; pöydät täynnä tyhjiä tölkkejä ja pulloja ja lattiat vaatteiden ja räsyjen peitossa. Kuuntelin höpinänsä alusasuisena sängyllä istuen.

Aamupalaa ja sitten opiskelemaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tilulii! Terkkuja helteestä, ihan tästä uima-altaan vierestä. Läski käryää, mutta juomat on kylmiä... Ah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

laukut kohtsillään pakattu ja sitten kohti turun satamaa ja suurta maailmaa. Melkeen alkaa jännittää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä sain KODIN!!! Tai siis huomenna katsomaan, ja jos hyväksyn, vuokrasopimus kirjoitetaan syyskuun vaihteesta. Avaimet saan jo aiemmin. Eli siis 64 neliöinen, saunallinen rivarikaksio tulossa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä sain KODIN!!! Tai siis huomenna katsomaan, ja jos hyväksyn, vuokrasopimus kirjoitetaan syyskuun vaihteesta. Avaimet saan jo aiemmin. Eli siis 64 neliöinen, saunallinen rivarikaksio tulossa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miksi on ok sanoa, että joku seurustelee jonkun kanssa, mutta ei ole ok sanoa, että he nussivat?

Ja miksi on ok nussia, mutta ei ole ok sanoa "nussia?" Vähän sama kuin olisi ok tappaa joku, mutta ei olisi ok sanoa "tappaa." Tai juoda kahvia, mutta ei puhua kahvin juomisesta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensikuun puolestavälistä pitäisi kehitellä uusi asuinpiste vähintään kolmeksi viikoksi.

Tässähän tulee kiirus valita kaakelit&kalusteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Taidan mennä vähäksaikaa jauhamaan p*skaa bomberfoorumille :P
Fcuk

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Tilulii! Terkkuja helteestä, ihan tästä uima-altaan vierestä. Läski käryää, mutta juomat on kylmiä... Ah!
Iiiihanaa! Täällä sataa vettä ja on saatanan kylmä, ihan syksy! Nautiskele. :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuskien Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas tuli ilta askarreltuapaskarreltua ulkovarastoa kuntoon ja järjestykseen. Tuoren maalin hajuunkin löytyi selitys, haljennut valtti/vernissa-seosta sisältävä muovikanisteri n 20v takaa.
Vesper kirjoitti:. . . käryää, mutta juomat on kylmiä... Ah!
Toivottavasti kikolot on kuumempia kuin haaleat suudelmat !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin