Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

MIKÄ ON SYY KITINÄN MAHDOLLISEEN KUOLEMAAN?

Panojen lisääntyminen---> Vauvojen syntyminen
2
10%
Aiheet on kertakaikkiaan koluttu loppuun
3
15%
Kitinäläiset ovat vanhentuneet ja samalla tylsistyneet
6
30%
Yleinen lama vaikuttaa jotenkin Kitinään
2
10%
Muu syy. Sano mikä!!!!
7
35%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:Älkää nyt sen takia kuolko, kun olen pari viikkoa vähemmällä kirjoittelulla.

*PUS*
Siis noinko sä vaan tulet tänne ilman parempia selityksiä poissaolosta.
Todella röyhkeää. Nyt selityksiä missä sitä on oltu luvatta.

MINKÄ NÄKÖINEN SINÄ OLET, muuten!

Kitinän tilanne on tänään hieman parantunut mutta vaikea sairaus sillä onpi.

Stadinarska on arskaillut tämänkin sinänsä vakavan kirjoituksen Kitinän alennustilasta
SikaMika

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:Koska kukaan kitinäläinen ei ole tyydyttänyt minua seksuaalisesti, vaikken ole pyytänytkään.
Kaikki ne on jo tyydyttäneet mua seksuaalisesti, eli on kuolemassa.
elco

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti: Kaikki ne on jo tyydyttäneet mua seksuaalisesti, eli on kuolemassa.
Olix homeboy vai manala parempi?
NuoriD

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:MINKÄ NÄKÖINEN SINÄ OLET, muuten!
Et tunnu lukevan tätä palstaa ollenkaan. Minä olen 27v transseksuaali saatananpalvojanainen Lauttasaaresta. Näytän hieman Kari Hietalahdelta Vareksen Pori-versiossa.

Kolmen vuohen iloinen yksinhuoltajaäiti.
*kiihottuu*
NuoriD

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Et tunnu lukevan tätä palstaa ollenkaan. Minä olen 27v transseksuaali saatananpalvojanainen Lauttasaaresta. Näytän hieman Kari Hietalahdelta Vareksen Pori-versiossa.

Kolmen vuohen iloinen yksinhuoltajaäiti.
*kiihottuu*
"Mä en, mä en, kato oo oikeesti tyttö"
Laitetaan valot pois niin ei se haittaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Muu syy: stadinarskan yllättävä aktivoituminen nautittavan hiljaiselon ja vain parin ketjun saastuttamisen jälkeen.
Täällähän ammutaan aika kovilla. En pysty kieltämään, mutta yritän silti nokittaa Niballa.
No siis nimenomaa ampuu pehmeillä. Mulla ja Blissillä on ihan koko ajan ollut aika korkealuokkainen viha-rakkaussuhde. Blissille minä olen jonkinlainen punainen vaate. Sekä mukava että kamala. Syytä en tiedä. Minullakin on Blissiin samanlainen tunne.

Nytkin Bliss tiistaiketjuni mukaan on lauttasaarikierroksella. Se on hyvin kivaa se. Tosin en taida nyt olla näkyvillä.

Mutta en uskalla kysyä mikä meidän liitosta tulisi. Olen jo kerran kysynyt varomattomasti ja saanut eräältä toiselta hyvin perustellun arvion, jossa minä en olisi ollut korrekti.

KITINÄ ON ÄKISTI HERÄNNYT ELOON!!

VALTAISAT 90 vastausta kun saavuin kotiin! Ja Monsterhirviö oli kiihottanut mieliä.

Ja ExPertti sanoi olevansa larusta. MITÄ kummaa täällä oikein tapahtuu?

MUTTA OIKEASTAAN minä olen tekohengittänyt viime päivät Kitinää ja kuinkas ollakaan meidän hirviömme on saanut aikaan nyt Kitisijäin heräämisen!

PANKAA REILUSTI SAMAN TIEN!! NYT 143 vastausta! KAIKKI MUKAAN TEKEMÄÄN HISTORIALLISEN PULSKA PÄIVÄ!! Älkää tuhlatko aikaanne Stadinarskan palstoilla nyt vaan suorittakaa panonne tähän!

Kiitos kaunis!!


Stadinarska
Se on se sama vanha mukava Arska vuosikymmenistä toiseen! 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Valtava elonmerkki eilen viikonpäiväketjussa(ni).

Tänään taas tyyntä. Ihmiset ovat siellä mutta he vain lukevat. Olen huomannut tämän vielä selkeämmin suhteessa omaan palstaani. Lukijoita on siis pilvin pimein, mutta suhteessa tosi vähän kirjoittajia.

Normaalikitinässä on asia samantyypinen paitsi että kirjoittajia löytyy enemmän, johtuen eri aiheista, mutta trendi on samansuuntainen

Niin. En löydä muuta selitystä kuin passiivisuus. Mutta silläkin perusteella Kitinä kyllä on vähintään kuolioasteella!

Tarvitsemme SKANDAALEJA!!

Tämä taitaa olla aika tympeä totuus. Olemmeko populisteja? Arvostammeko esim. kirjallista kykyä tai esitystä?

Tärkeintä on, että elämme hyvin. Kitinä ei ole tärkeintä. Se voi kuolla kunhan se on meidän kannaltamme hyvä asia.

Olen sitä mieltä ettei tehdä mitään. Se on oiva ratkaisu. Kitinä on itseohjautuva ja Stadinarska siitä osanen vaikkakin se ainoa itsensä hyväksynyt värimestari.

Minua oikeastaan puistattaa itsessäni se puoli kuinka kuitenkin olen tässäkin tuonut esille muutamat suosikkini täällä Kitinässä. Mutta olen sen tehnyt siksi, että kun ihminen tekee jotain ilahduttavaa, hän tarvitsee siitä palautteen. Minulla on suosikkeina muutama nainen. Ihania ja tyttöystävämateriaalia. Siiten on muutama miespuolinen kiinnostava. Myös niitä hieman ruttunaamoja henkisesti on, mutta se kaikki kuuluu elämään!

Eläkää ja antakaa elää. Kitinä on jos on. Ei tehdä mitään!


Stadinarska
Stadin varsinainen mukavuusilmiö
SikaMika

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Kaikki ne on jo tyydyttäneet mua seksuaalisesti, eli on kuolemassa.
Olix homeboy vai manala parempi?
En tiedä, mä otin niistä vain pyllykuvia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä on taas aktuelli. Ei se oikein väärä ajatus kesällä ollunna.

Stadinarska
miessukupuolen edustaja ja normitapaus
on kotikin sillä, jossa viettää aikaa
runsaan tukijajoukon lemmikki
runsaan inhoavajoukon lemmikki
runsaan välittämättäolevien ja silti paljonvälittäjien lemmikki
ainakin yhden viha-rakkausuhteen kohde
sellainen on meidän mukava arskamme
kokeilkaa käyttöönne ja todetkaa toimivuus
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Palsta taitaa olla kuollut tänään.

Mylwin ei tätä tarkoittanna! Nyt kukaan ei uskalla kirjoittaa mitään!!

Kyllä kuolema on aika lähellä. Nibakin koettaa perjantaiketjulla. Kello käy kymmentä ja yhtään ei kirjoiteta!

SA
Saksan Armeija
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Mayah »

No höh, älkää nyt heti lähtekö kun minä tulin!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:seksi tätä paikkaa pyörittää!
Juuri päinvastoin, seksi tästä paikasta tekee ikävän. Edelleen, ei muuta kuin kuvia citylle niin saa laatukommentteja.

Pallotin muumikähäkkinen.

Taisin sanoa syyt jo aiemmin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:seksi tätä paikkaa pyörittää!
Juuri päinvastoin, seksi tästä paikasta tekee ikävän. Edelleen, ei muuta kuin kuvia citylle niin saa laatukommentteja.
Tän verran vielä haluan sanoa aiheesta, vaikka toki itsestäänselvien asioiden uudelleen ja uudelleen hokeminen saattaa hippasen jo ärsyttää jokaista selaajaa... Ei kaikille meille (enää) sovi se todellinen herutusmeininki (esim. City), me ollaan haluttomia tuhlaamaan aikaa uusien nikkien läpiopetteluun ja tykästytty vuosien aikana tiettyihin, ja tätä kammoksumaasi e-flirttiä huvittaa harrastaa vaan näiden ns. tuttujen turvallisten samanhenkisten kanssa. Ei tule niitä helvetin ikäviä väärinymmärryksiä loukkisteluineen, about tiedetään kuka kestää mitäkin, jne jne. Tää on just täydellinen foorumi tähän, jopa melko monelle, joten koitapa ihan oikeasti

a) elää asian kanssa
b) käyttää ignorenappia (suosittelen ehkä eniten)
c) vaihtaa palstaa

?

Ei pahalla edelleenkään. Veikkaan vaan, että tää homma ei tuu muuttumaan muuksi. En vaan keksi miten voisi tulla. Mun palstapoistuminen ei hoitais asiaa pois, siitä oon varma.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Muu syy: stadinarskan yllättävä aktivoituminen nautittavan hiljaiselon ja vain parin ketjun saastuttamisen jälkeen.
Täällähän ammutaan aika kovilla. En pysty kieltämään, mutta yritän silti nokittaa Niballa.
Poker face? Vedä mekkosi vaan korviin! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Fcuk kirjoitti:Mun palstapoistuminen ei hoitais asiaa pois, siitä oon varma.
Joo, ei se kun tulet aina kuitenkin takas. Monesko nimimerkki menossa?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Fcuk

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ann kirjoitti:Monesko nimimerkki menossa?
No en kyllä muista! Ja oon taas vähän kyllästyny tähän, tekis mieli vaihtaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti:No en kyllä muista! Ja oon taas vähän kyllästyny tähän, tekis mieli vaihtaa.
Mjoo, ei toi ehkä sovi sulle oikeen. Vaik tosi kiva onki.
Sitäpaitsi se on vähä vaikee lausuu ku tiedät-kyllä-kenen kanssa puhutaan rivoja susta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:Mun palstapoistuminen ei hoitais asiaa pois, siitä oon varma.
Kuka tässä on mitään palstapoistumisista puhunut? Saati jostain ignore-napeista. Seksi pyörittää täällä ehkä muutamaa tyyppiä, ei koko palstaa - sitä tarkoitin. Mun mielestä melko urpo syy notkua täällä, mutta kukin runkatkoon mille lystää.

Mun puolesta porukka saa tehdä täällä mitä huvittaa, sitä varten tää palsta on. Ainahan täällä (ja cityllä) on ollut jotain ePanoa käynnissä - ei se mihinkään ole katoamassa eikä sen edes tarvitse. Sitä oli jopa joskus hauskaa seuratakin. Nykyisin se vain toistaa itseään ja alkaa lähinnä vaikuttamaan säälittävältä enemmän kuin kiinnostavalta.

Edelleenkin pointtina oli se, että tuntuu kuin täältä ois kadonneet kaikki ne elementit joita varten tää oli loistava ja mielenkiintoinen paikka ja jäljellä on enää tyhjänpäiväisiä arkiasioita, ePanemista ja fiktiivinen mielikuva toisten ihmisten elämästä. Äläkä vedä itseesi taas johtopäätöksiä, aivan sama kuka tuon kommentin olisi kirjoittanut, olisin vastannut samalla tavalla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Jenny Daa-aah! ling

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mylwin kirjoitti:Edelleenkin pointtina oli se, että tuntuu kuin täältä ois kadonneet kaikki ne elementit joita varten tää oli loistava ja mielenkiintoinen paikka ja jäljellä on enää tyhjänpäiväisiä arkiasioita, ePanemista ja fiktiivinen mielikuva toisten ihmisten elämästä.
Tämä on kai se tylsyys-tyhjyys-vaihe, joka tulee tasasin väliajoin, eikä jää muiltakaan huomaamatta... Sitä saattaa seurata joku hetkellinen piikki mielenkiintosempiin asioihin ja pelkkä yhden jonkun aiemmin poistuneen huomatun nikin palaaminen piristää, mut loppupeleissä varmaan kokoajan mennään hippasen tylsempään tilaan. Juu-u, oot oikeessa. En vänkkää enää yhtään mitään.
Lapitii kirjoitti:Mjoo, ei toi ehkä sovi sulle oikeen. Vaik tosi kiva onki.
Sitäpaitsi se on vähä vaikee lausuu ku tiedät-kyllä-kenen kanssa puhutaan rivoja susta.
Sori, en nyt yhtään helpota teidän lausumisia. Lempinimet on niiiiin sallittuja hei, käyttäkää. 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Edelleenkin pointtina oli se, että tuntuu kuin täältä ois kadonneet kaikki ne elementit joita varten tää oli loistava ja mielenkiintoinen paikka ja jäljellä on enää tyhjänpäiväisiä arkiasioita, ePanemista ja fiktiivinen mielikuva toisten ihmisten elämästä.
Tämä on kai se tylsyys-tyhjyys-vaihe, joka tulee tasasin väliajoin, eikä jää muiltakaan huomaamatta... Sitä saattaa seurata joku hetkellinen piikki mielenkiintosempiin asioihin ja pelkkä yhden jonkun aiemmin poistuneen huomatun nikin palaaminen piristää, mut loppupeleissä varmaan kokoajan mennään hippasen tylsempään tilaan. Juu-u, oot oikeessa. En vänkkää enää yhtään mitään.
Lapitii kirjoitti:Mjoo, ei toi ehkä sovi sulle oikeen. Vaik tosi kiva onki.
Sitäpaitsi se on vähä vaikee lausuu ku tiedät-kyllä-kenen kanssa puhutaan rivoja susta.
Sori, en nyt yhtään helpota teidän lausumisia. Lempinimet on niiiiin sallittuja hei, käyttäkää. 8)
Huhhuh! Taitaa olla huonouden ennätys ja onkin tuulenpuuskan vkpäiväketju. Viikonpäiväketjussa peräti 13 vastausta. Kyllä nyt ollaan exitusrajalla. Kohta tehdään elvytättömyyspäätös!

Ja palstani täytti tänään 2 vuotta. Ehkä rauhoitus oli sitä varten korkeimmalta?


Arskisnarkis
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KITINÄ NÄYTTÄÄ TAAS OLEVAN HEIKOSSA TILASSA.

ELVYTETÄÄNKÖ TÄMÄ VANHUS ENÄÄ?


Kysymys kuuluu? MONTAKO KERTAA KITINÄ VOI KUOLLA?

Kysyy ja vastausta toivoo

STADINARSKA
elävä värimestarimme kysyy kuolevasta nykyvärittömästä Kitinästä
Vastaa Viestiin