Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

MIKÄ ON SYY KITINÄN MAHDOLLISEEN KUOLEMAAN?

Panojen lisääntyminen---> Vauvojen syntyminen
2
10%
Aiheet on kertakaikkiaan koluttu loppuun
3
15%
Kitinäläiset ovat vanhentuneet ja samalla tylsistyneet
6
30%
Yleinen lama vaikuttaa jotenkin Kitinään
2
10%
Muu syy. Sano mikä!!!!
7
35%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nyt näyttää aika pahalta Kitinän tulevaisuus. Kitinän osanotto on lähes pohjalukemissa.
Tekohengitystä tarvitaan tai sitten noradrenaliinia sydämen tehon ja paineen ylläpitoon...

KUINKA näin on päässyt käymään. Siinä on kyselyni.

Tarvisteeko laman vaikuttaa myös Kitinään?

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.10.2009 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Muu syy: stadinarskan yllättävä aktivoituminen nautittavan hiljaiselon ja vain parin ketjun saastuttamisen jälkeen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Muu syy: stadinarskan yllättävä aktivoituminen nautittavan hiljaiselon ja vain parin ketjun saastuttamisen jälkeen.
Hehheh. Kyllä minäkin susta tykkään aika lailla, Bliss. Olet hauska nainen!! (Bliss tarvitsee halin ja minä annan ihan hellän että se pysyy kivana)

Mut ihan tosi hei, ilman vitsejä....Tilanne on vakavavavavava. tai eihän se vakava ole mut siis pitääkö Kitinänkin kuolla? Onko se luonnon valinta sekin?

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On minullakin laadukas ajattelukyky! Kukapa tähän vastaisi koska Kitinäasia on ainakin hetkellisesti henkitoreissaan.

Olisi se hassua jos tähän paljon vastauksia tulisi. Ehkä ristiriitaa.

Mutta tulihan Blissin vastaus. Me ollaan jollain tavalla samiksia!

Terveisin SA
rauhallinen mies ja ei kuoleva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muu syy. Mikä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Liian moni kisu ja kolli vakiintunut, flirtin määrä tippunu alle suositusten. Mulle naurettiin kun joskus sanoin, että seksi tätä paikkaa pyörittää!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Fcuk kirjoitti:Liian moni kisu ja kolli vakiintunut, flirtin määrä tippunu alle suositusten. Mulle naurettiin kun joskus sanoin, että seksi tätä paikkaa pyörittää!
Seksihalun vuoksi minäkin täällä olin, ja minä lienen ainoa, joka ei Saanut. On se niin väärin vuosien ja vuosien kirjoitustyön jälkeen! Noh, nyt sentään näytin persettä Kitinälle! :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Fcuk

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Gat kirjoitti:Seksihalun vuoksi minäkin täällä olin, ja minä lienen ainoa, joka ei Saanut. On se niin väärin vuosien ja vuosien kirjoitustyön jälkeen! Noh, nyt sentään näytin persettä Kitinälle! :D
Oisit tehny niin ku minä ja näyttäny heti parhaat puoles! Kröh. Pelotit kaikki pillutyrkyt seksijanokkaat lutkat teksteilläs, oisit vaan suoraan antanut perseen puhua!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:
Gat kirjoitti:Seksihalun vuoksi minäkin täällä olin, ja minä lienen ainoa, joka ei Saanut. On se niin väärin vuosien ja vuosien kirjoitustyön jälkeen! Noh, nyt sentään näytin persettä Kitinälle! :D
Oisit tehny niin ku minä ja näyttäny heti parhaat puoles! Kröh. Pelotit kaikki pillutyrkyt seksijanokkaat lutkat teksteilläs, oisit vaan suoraan antanut perseen puhua!
GEETZU! Mitäs likka puuhaa! Onko luodolla käyty nyt?

Onko se tosiaan niin, että Kitinä on kuolemassa? Minä olen ainakin osaltani koettanut nyt antaa tekohengitystä... Vai onko hengityksessäni häkää, hehheh.

Tällaista tää on. Poikuus kuulostaa katkeralta. Tämä on jotenkin kuin sodan lopussa, jossa katkerana katsotaan mahdollisuudet ja UUDET RAJAT.

Miten sulla Fcuk-asiat? :lol:

STADINARSKA
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Muu syy. Toisilleen tutut ihmiset vaan eivät saa konflikteja aikaiseksi, eikä kukaan jaksa lukea tyhjänpäiväisyyksiä. Pikkuhiljaa ihmiset lakkaavat kirjoittamasta, eikä uusia kirjoittajia tule kun ollaan tällainen kuppikunta.
Minulla on hieman toinen näkökulma. Vaikka analyysisi nykytilanteesta voi olla oikea.

Minä itse siis vihaan, halveksin ja inhoan useimpia kitinäläisiä. Jossain väljässä mielessä pidän tätä en vain "kuppikuntana" vaan myös "lahkona".

Mutta silti:
Se mistä pidän, ja miksi tämä foorumi pitäisi säilyttää:
En ole missään muualla netissä nähnyt näin avointa VITTUILUkulttuuria!!
Täällä ei tarvitse hymistellä ja sievistellä, ei olla kohtelias. Vaan jos kokee, että toinen on perseestä, sen saa sanoa. Ilman Bannia. (paitsi minulle, krhhmmhh)

Ja sellainenhan minun mielestäni on harvinaisen hyvä keskustelukulttuuri. Vittuilemalla ja vastavittuilemalla saa tietää muiden ihmisten todellisista ajatuksista, peittelemätöntä, suoraa informaatiota.

Ja lisäksi ei missään muualla netissä saa heittää niin perverssiä juttua ja provoa kuin täällä!

Ja ihkuintä Kitinän kusipäissä ja keskustelutavassa on mielestäni ollut, että melkein kaikki ovat ymmärtäneet nämä peli"säännöt" ja useimmat silti sietäneet toisiaan, melkein kavereina.

RRRakastan Kitinää, vaikken pillua täältä saakaan. (Toiset saa, on se niin väärin!)

Laittakaa nyt perseenne uuteen erotiikkaketjuuni!
Viimeksi muokannut Gat, 19.08.2009 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Muu syy. Toisilleen tutut ihmiset vaan eivät saa konflikteja aikaiseksi, eikä kukaan jaksa lukea tyhjänpäiväisyyksiä. Pikkuhiljaa ihmiset lakkaavat kirjoittamasta, eikä uusia kirjoittajia tule kun ollaan tällainen kuppikunta.
MUSSUKKA.Kyllä sinä olet oikeassa. Sinulla on sellaista maalaisjärkeä. Juuri noin se on. Ei siihen oikeastaan enempää syitä tarvita. Kaikille on aikansa. Ehkä tämä on vain tyyntä ennen myrskyä.
En jaksa olla ihmettelemättä sinun muutosta elämässäsi ja kuinka helpon tuntuisesti suhtaudut siihen. Sitä kuitenkin toivoit (lasta) aina.
Sinä olet aikalailla sellainen realisti, otat asiat asiana ja sillä siisti.
TAIDAT olla nopea päättäjä??

POIKUUS (lisäys). Hieno ajatus sinulta. Olen aina ollut myös samaa mieltä, että ihan kamalan suoraa "vittuilua". Minä en ikimaailmassa IRL ole oikeastaan saanut lainkaan edes pahaa sanaa vaikka aina olen ihmisten seurassa.
Nyt minun täytyy TAAS kysyä inhoatko minuakin (Gat)?
Minä en oikein osaa tuollaista tylsää vittuilukulttuuria ollenkaan. Pidän monista ihmisistä, mutta törmään ihan yllättävän usein hirmuisen rajoittuneisiin ihmisiin ja on minulle kiltille ihmiselle oikeasti melko varmasti ohjlemoitu iso tauko kirjoitusten välille. Minua se ei häiritse kuin periaatteessa. Sitä kuinka ala-arvoista sen tekeminen toiselle on.
Tällaista en ainakaan ole kokenut en millään muotoa IRL. Siksi ihmettelen onko täällä Kitinässä oikeasti arvoa. Ajattelevatko ihmiset todella näin?? Vaikka olen jo hiukan vanhempi, olen paljon nuortenkin kanssa tekemisissä ja he käsittelevät minua kuin kavereita. Mutta aivan Kitinän kielenkäyttöä en osaa. Se on jotenkin brutaalimpaa.
Mutta yhtä asiaa minä en siedä ja ei ihminen olisi oman onnensa seppä jos minä en siedä oikeasti itsensä asettamista muun edelle. Itse vain vitsailen asialla, se on nyt aivan pläkkiselvä.

Kitinäkaverinne Arskis Arska
bliss

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:(Toiset saa, on se niin väärin!)
Et viitteis kertoa, että ketkä nimenomaan saavat sitä pillua täältä? Mua kiinnostais kauhiasti tietää. Parisuhteita ei lasketa, se ei ole "pillun saamista".
Fcuk

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stadinarska kirjoitti:Miten sulla Fcuk-asiat? :lol:

STADINARSKA
Fukifuki-askat on ollu vallan fantsusti mut nyt alkaa olee niin kliffasti ne muutkin asiat, että tuntuu karmaisevalta jos Kitinä delaa! Nyt meinaan vietän täällä taas hitusen liikaa vapaastani. Muut palstat on sellasia vierailun arvosia noin yleensä mut tänne tulee lueskelee muiden kuulumisia tasasesti vuodesta toiseen...

Ei mua kyllä haittaa jos porukka tylsistelee ja jarruttaa, täyttä kuolemaa en silti toivo.

Myytiin luodolta 2 mökkeröistä just pois, nyt sinne ei harmi kyllä oo oikein mitään asiaa, tuttujakaan ei enää asu... Sellasta se, muutoksia!

STADINGEE
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:Pikkuhiljaa ihmiset lakkaavat kirjoittamasta, eikä uusia kirjoittajia tule kun ollaan tällainen kuppikunta.
Tätä saittia pitää MARKKINOIDA muualla netissä ja myös IRL. Ja tuoda myös esiin Gatin mainitsemat hyvät puolet. Tämä on keskustelufoorumien Amsterdam. :2cents:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tilanteella tuskin on mitään tekemistä ihmisyydestä pihalle lipumiseni kanssa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti:vallan fantsusti... kliffasti...]
Ehanata. Tosi kiva "kuulla". <3 Päivittelehän blogias, bitch!

Omalta osaltani; mä varmaan dokaan liian harvoin. =P Tai liian harvoin yksin. Nytkin käy niin karmea kuorsaus, että taidan mennä herättämään tai ainakin äänkee kaikkuuu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Miten sulla Fcuk-asiat? :lol:

STADINARSKA
Fukifuki-askat on ollu vallan fantsusti mut nyt alkaa olee niin kliffasti ne muutkin asiat, että tuntuu karmaisevalta jos Kitinä delaa! Nyt meinaan vietän täällä taas hitusen liikaa vapaastani. Muut palstat on sellasia vierailun arvosia noin yleensä mut tänne tulee lueskelee muiden kuulumisia tasasesti vuodesta toiseen...

Ei mua kyllä haittaa jos porukka tylsistelee ja jarruttaa, täyttä kuolemaa en silti toivo.

Myytiin luodolta 2 mökkeröistä just pois, nyt sinne ei harmi kyllä oo oikein mitään asiaa, tuttujakaan ei enää asu... Sellasta se, muutoksia!

STADINGEE
HEI STADINGEE!!

Vallan vallan vallan ihanaa saada sinua Stadin-joukkoon!

Fukifuck-hommat siis kondiksessa? Ilmeisesti myös pusnus?
MUNKIN pitäisi kohta hankkia fukiluki.

Luodollako sitten ei käydä. Luodon tuoksu olisi tärkeä. Käy joskus.

STADINGEELLE STADINARSKA :P :P :D :P
Bossanova
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 11.08.2007 12:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Bossanova »

Minä eksuin tänne. Kitimä loppuu?
Onhan tosiaan vähän tai vähemmän kirjoituksia.
Klauttu loppuun aiheet mun vastaus. ei kai siis loppu sovittu?eipä silti minä en paljon ole kitinassa.
Rouva Pupu

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Näh, kitinä ei kuole koskaan. Joskus se vähän jummaa hissukseen, mutta kyllä se sieltä vielä tokenee. Tai paree olis, voittekstee kuvitella laiffii ilman kitinää, häh?
tuulenpuiska

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lisää tämmöisiä ketjuja niin johan potkaisee tyhjää!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Näh, kitinä ei kuole koskaan. Joskus se vähän jummaa hissukseen, mutta kyllä se sieltä vielä tokenee. Tai paree olis, voittekstee kuvitella laiffii ilman kitinää, häh?
RUPESIN ALKAA KUVITTELEE ja kyllähän hamassa muistissa joku Kitinän ulkopuolinen elämä pilkottelee, vai onko se mun unta?
Auttakaa neuvotonta Stadinarskaa?

SA
Sangen Avuton (elämän kysymysten edessä)

peeässä: Muistatko Puppeliini kun sulla oli pusuhuulet ja sitten pikkuisen haukuit Stadinarskaa ensin. Oletko jo mun samis? :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Miten muuten Kitinä kuolisi. Tänäänkin ollut kyllä Kitinällä pahoja kuoleman merkkejä.

KUINKA Kitinä julistetaan kuolleeksi. Jos Aasi on ylläpitäjä niin hänhän kyllä itsekseen voisi pitää vaikka satavuotiaaksi tätä...
Kitinä olisi ZOMBIE.

Joten kun mammoilta on tullut nyt yhdyntöjä ja sitä myötä uutta verta niin he ovat sitten vuorossa. Mutta miten tämä väliaika...?

Stadintur
Manaaja

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Muu syy: stadinarskan yllättävä aktivoituminen nautittavan hiljaiselon ja vain parin ketjun saastuttamisen jälkeen.
Täällähän ammutaan aika kovilla. En pysty kieltämään, mutta yritän silti nokittaa Niballa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Heitän pöytään Petrin the Raamatunnussijan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Varoitusmerkki: KITINÄ KUOLEMASSA JÄLLEEN KERRAN? Kysely.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska kukaan kitinäläinen ei ole tyydyttänyt minua seksuaalisesti, vaikken ole pyytänytkään.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin