Vihatuimmat joululevyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joulu on ihan jees, mutta Saukki ja pikkuoravat pitäisi kivittää hengiltä.
Aito_Johanna

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kamalimmat joulutunnelman pilaajat ovat

1. Joulumaa
2. Tonttu Torvinen
3. Kun joulupukki suukon sai
4. Petteri Punakuono
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Aito_Johanna kirjoitti:Kamalimmat joulutunnelman pilaajat ovat

1. Joulumaa
Yhdyn edelliseen. Jouduin jokaikisenä jouluna koko 90-luvun ajan kuuntelemaan kouluni ko. rallin musiikkiluokan esittämänä. Olen aina epäillyt, että vastenmielisyyteni joululauluja kohtaa juontaa juurensa tästä traumasta, musiikkiluokan musikaalisuus näet oli kutakuinkin Idolsin alkukarsintojen koomisimpien / traagisimpien tapausten tasolla. Kyllä ihmiset saavat mun puolesta laulaa, vaikka ääntä ei olisikaan, mutta pitääkö muut pakottamaan kuuntelemaan sitä koulun pönötystilaisuuksissa? :(
Älä ruoki. Älä silitä.
RolloTomasi

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti: Lempikappaleita ovat komeat Sylvian joululaulu
Tuo on yksi suosikkibiiseistani eika vain joululauluista.
Edith

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:Kamalimmat joulutunnelman pilaajat ovat

1. Joulumaa
2. Tonttu Torvinen
3. Kun joulupukki suukon sai
4. Petteri Punakuono
Mä tykkään näistä kaikista. Lisäksi tykkään paljon Nisse-polkasta.
Aito_Johanna

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Kamalimmat joulutunnelman pilaajat ovat

1. Joulumaa
2. Tonttu Torvinen
3. Kun joulupukki suukon sai
4. Petteri Punakuono
Mä tykkään näistä kaikista. Lisäksi tykkään paljon Nisse-polkasta.
Sä oot tosi perverssi tyyppi. :shock:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja brona »

Suvinen kirjoitti:En tajua missä kuulette niin älyttömästi noita joululauluja.. mitähän radiokanavia mahdatte kuunnella?

Itselläni tahtoo joulunaikaan olla vaikeuksia löytää kanava, joka soittaisi edes jotain kaunista joulumusiikkia.
Joululauluja on kiva kuunnella siinä pari viikkoa ennen joulua, virittäytyä tunnelmaan ja puuhastella.
Inhokkilauluja ovat kaikki lapsikuororallatukset lallallallaaalalllaa sekä muuten vaan huonosti tehdyt versioinnit. Onko olemassa jotain tosihyvää kokoelmaa?
Saisi vaikka maksaa enemmän kuin sen 5e jos vaan olisi kunnollinen.

Lempikappaleita ovat komeat Sylvian joululaulu sekä The first Noël.
Muchos komppaus. Joulu on påp! Englantilaiset ikivanhat joululaulut on påp! Kaikki tekopirteät renkutukset on hanurista. Mulla on vain pari joululevyä, toinen on Sinatran, Bing Crosbyn ja Nat King Colen "3 Stars At Christmas" ja toinen "40 Rakkainta joululaulua", joka on lasten laulama (Anttilasta molemmat). Jälkimmäiseltä löytyy mm. En etsi valtaa loistoa, Adeste fifeles, Maa on niin kaunis, Nyt syttyy valot tuhannet, ym. mun suosikkeja. Ai niin, onhan mulla myös äidiltä saamani Mamban joululevy, jonka kohdalla oli kyllä taisteltava, jotta hymy pysyisi naamalla...
...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Juuri nyt mua rupesi ärsyttämään "Joulupukki matkaan jo käy", koska tytön leikkipiano soittaa itekseen ko. renkutusta koko ajan....
Tää oli ennen mun lempiläppä karaokessa. Siis laulaa (englanniksi tietysti) "Santa Claus is coming to town" joskus heinäkuussa, jos vaan sattu löytymään listoilta.

Ai miten niin huono huumorintaju?!?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aito_Johanna kirjoitti:Kamalimmat joulutunnelman pilaajat ovat

1. Joulumaa
2. Tonttu Torvinen
3. Kun joulupukki suukon sai
4. Petteri Punakuono
Aika hyvä paskalista, komppaan. Siis mielipidettä, en tietenkään kyseisiä veisuja! Olen tosin joskus oikeasti joutunut noita lällytyksiä komppaamaan livenä monisatapäisen yleisön edessä, se jos mikä on perseestä.

Itse en juurikaan perusta Juicen säveltämästä nimikkobiisistäni; vitsinä vanha ja sävellyksenä jotain mitättömän ja keskinkertaisen välimaastosta.

Paras kaikista on edelleen Sylvian joululaulu. Kertakaikkisen kaunis kipale, aivan loistosävellys.
Exsat

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SikaMika kirjoitti: Paras kaikista on edelleen Sylvian joululaulu. Kertakaikkisen kaunis kipale, aivan loistosävellys.
KoMppaan.

Mä kyllä pidän joululauluista yleensä. Kamalimmat mahdolliset olen kuullut jossain Anna Hanskin joululevyllä, taitaa tuo Torvinenkin olla sieltä peräisin. Ja se Sillanpään lumilinnan rakennusbiisi, yök.
Vastaa Viestiin