Vihatuimmat joululevyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leilah

Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Joulu se tulla jollottaa, ja samalla jollottavat kaikki ihanat joululaulut. Niiltä ei voi juurikaan säästyä; teemoja kierrätetään mainoksissa, lauluja soitetaan radiossa, kaupoissa ja kännyköissä. Mitä joululaulua Sinä vihaat? Mikä saa sykkeen koholle, kainalot hikisiksi ja joulumielen helv... pois?

Minä oikeasti pidän joulusta ja joululauluista. Vihaan kuitenkin Arja Korisevan esittämää Tonttu Torvista sekä Anna Hanskin esittämää Mitkä ovat tontun tehtävät. Myös Katri-Helenan Joulumaa on hanurista. Ulkomaisista kammotus on Feliz Navidad. Ja Varpunen jouluaamuna, voiko kurjempaa ollakaan!? Siis jonkun köyhän likan kuollut veli tulee varpusen hahmossa syömään jyviä!? Ynghh, tilaan kaikki lahjat postimyynnistä, niin ei tarvitse lähteä kauppoihin.
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja obah »

Kyllä niitä kaikkia vihaa ihan tasapuolisesti.

Sitä saatanan kilkatusta ja ylenpalttista ihanuutta ja hyvää tahtoa ja kaikkea muuta paskaa tunkee joka tuutista. Renkutuksia ja sisällötöntä paskaa jotka voisi tunkea Herra Säveltäjän hanuriin soimaan.
vittu mä tähän mitään laita
SnapaHead

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

obah kirjoitti:Kyllä niitä kaikkia vihaa ihan tasapuolisesti.

Sitä saatanan kilkatusta ja ylenpalttista ihanuutta ja hyvää tahtoa ja kaikkea muuta paskaa tunkee joka tuutista. Renkutuksia ja sisällötöntä paskaa jotka voisi tunkea Herra Säveltäjän hanuriin soimaan.
Äläs nyt. Joulu yö, juhla yö versiona Syöpä syö, syöpä syö laulettuna lasten sairaalan syöpäosastolla jouluaattona lämmittää kenen tahansa sydämen.
RolloTomasi

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

FatLeilah kirjoitti: Ja Varpunen jouluaamuna, voiko kurjempaa ollakaan!?
Vastalause!

Varpunen jouluaamuna on kaunein.
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti: Ja Varpunen jouluaamuna, voiko kurjempaa ollakaan!?
Vastalause!
Varpunen jouluaamuna on kaunein.
Komppaan!!!

Tonttu Torvinen on kyllä karmea. Ja viime jouluksi ostettiin joululevy, jossa oli kaikkia näitä parhaita. Esittäjät ja versiot vaan olivat niin perseestä, ettei sitä voinut kuunnella...Raiskasivat hyvät piisit. Hmph.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä vihaan joululauluja, jouluruokaa ja koko saakelin joulua. Lahjoja tykkään ostaa rakkailleni, mutta siihen se jää. Onneksi tänä vuonna pääsen pois ryypiskelemään jouluksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Tonttu Torvinen on kyllä karmea.
Mika on Tonttu Torvinen?
SnapaHead

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Lolita kirjoitti:Minä vihaan joululauluja, jouluruokaa ja koko saakelin joulua. Lahjoja tykkään ostaa rakkailleni, mutta siihen se jää. Onneksi tänä vuonna pääsen pois ryypiskelemään jouluksi.
Joulu on ihmisen parasta aikaa, perkele.
Eräs vanha tuttava ymmärsi tämän ja tuijotti joulukinkun kypsymisen alusta loppuun uunin edessä istuen. Kai se oli joku 8kg möntti, että tovi siinä piti olla. Hissi ei kyllä tainnut mennä vintille saakka.

Mutta onhan joulu nyt ihan helvetin rok. Koko päivä ruokaa laittaen, sitten ykköset päälle, känni päälle, vatsa kipeäksi, kirjoja ja läjä leffoja. Ainoa mikä joulun voi pilata on, että käy sukulaisilla tai homma krapulan.
Ja saa hitto vieköön tuoda puun sisälle ihan luvan kanssa.
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tonttu Torvinen on kyllä karmea.
Mika on Tonttu Torvinen?
Oliko se nyt Arja Korisevan esittämä karmea ralli...
RolloTomasi

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tonttu Torvinen on kyllä karmea.
Mika on Tonttu Torvinen?
Oliko se nyt Arja Korisevan esittämä karmea ralli...
Kiitos, Ninni, mutta tuon verran ymmarsin jo aloitusviestista. :paijaa:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Minä vihaan joululauluja, jouluruokaa ja koko saakelin joulua. Lahjoja tykkään ostaa rakkailleni, mutta siihen se jää. Onneksi tänä vuonna pääsen pois ryypiskelemään jouluksi.
Komppailenpa tätä. Paitsi että vihaan myös lahjojen ostamista! (Ja myös saamista, on aina niin vaivautunutta) En ole enää kuitenkaan ihan niin jyrkkä kuin muutamia vuosia sitten. Alan vanhetessa höllentyä (hölmentyä) nähtävästi.
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti: Kiitos, Ninni, mutta tuon verran ymmarsin jo aloitusviestista. :paijaa:
:D
No mutta en mie (onneksi) muista nyt edes sanoja, onneksi. Googleta!
1108

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jouluna kuunnellaan Viikatteen Vuoden synkin juhla levyä. Muut on paskaa.
Geetzu

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänä jouluna menee ihan mikä tahansa humppa. En ole tainnut koskaan venata joulua niin kuin nyt! Tai siis en muista lapsena koettua hillitöntä jännitystä ja odotusta... Tule jo joulu paskamusiikkeinesi!
SingleMalt

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minä vihaan joululauluja, jouluruokaa ja koko saakelin joulua.
Komppailenpa tätä.
Ja mä komppaan. Sinkkujen synti? Joulu yksin on perseestä? Niin, ja joululauluja vihaaan. Kaikkia muita paitsi sikaa. Se kertoo oikeasta elämästä.
tonttu8

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Offtopic, viime jouluna taisi ilmestyä 'Raskasta joulua' levy joka on aivan loistava. Ärsyttävintä renkutusta en nyt tähän hätään muista.
Lilo

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suurin osa joulurenkutuksista on kammottavia, viimeistään siinä vaiheessa kun niitä on marraskuusta lähtien kuunnellut joka ikisessä kaupassa jossa on hiki otsalla yrittänyt keksiä sopivia joululahjoja.

Ainoastaan Juicen Sikaa jaksaa aina kuunnella. :D
Mulli75

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:Suurin osa joulurenkutuksista on kammottavia, viimeistään siinä vaiheessa kun niitä on marraskuusta lähtien kuunnellut joka ikisessä kaupassa jossa on hiki otsalla yrittänyt keksiä sopivia joululahjoja.

Ainoastaan Juicen Sikaa jaksaa aina kuunnella. :D
Itse yritän keventää tuota hikivitutusta käymällä kaupassa silloin kun siellä on mahd. vähän ihmisiä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että kävisin kaupassa takaoven tai ikkunan kautta kiven tms. "työkalun" kanssa. Sikaa jaksan minäkin kuunnella.

Kerran kotona käydessäni piruuttani laitoin kesken joululounaan pahimmat hevirevitykset soimaan siinä hukkui kellojen kilinät, negatiivista palautetta tuli heti jonka kuittasin huumorilla.
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juuri nyt mua rupesi ärsyttämään "Joulupukki matkaan jo käy", koska tytön leikkipiano soittaa itekseen ko. renkutusta koko ajan....
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kaikki joululaulut mitkä soitetaan ennen ensimmäistäkään adventtia ovat paskoja... yleensä ovat senkin jälkeen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja Klaara »

En ole yleensäkään mikään suuri joulumuzakin ystävä, mutta ihan erityisen aggressiivisia tunteita mussa herättävät kaikki Britney Spearsin tulkitsemat joulurenkutukset. Ex-kämppikseni rakasti niitä yli kaiken (eikä valitettavasti mitenkään camp-hengessä), ja vuosi sitten joulukuussa harkitsin hyvin vakavasti hänen stereoidensa hienosäätämistä kirveellä.
Älä ruoki. Älä silitä.
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Klaara kirjoitti:En ole yleensäkään mikään suuri joulumuzakin ystävä, mutta ihan erityisen aggressiivisia tunteita mussa herättävät kaikki Britney Spearsin tulkitsemat joulurenkutukset.
AIJAI!!! Sattuu korviin nekin!

Ja vähän offtopic, mutta: Britney Spearsin versio I love Rock´n Rollista on jotain...jotain...jotain....Ei, ei sitä voi sanoin kuvailla kun ei tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai raivota.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SingleMalt kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minä vihaan joululauluja, jouluruokaa ja koko saakelin joulua.
Komppailenpa tätä.
Ja mä komppaan. Sinkkujen synti? Joulu yksin on perseestä? Niin, ja joululauluja vihaaan. Kaikkia muita paitsi sikaa. Se kertoo oikeasta elämästä.
Sinkkuus ei syy mulla. Joulu yksin ei tunnu ahdistavalta laisinkaan. Itse asiassa viime vuonna ihan mietin, jäisinkö kaupunkiin yksin omaan ihanaan rauhaani jouluaatoksi, mutta olin sitten puolipakotettu menemään isäni luo. Inhoan vaan kaikkea sitä hössötystä ja rahanmenoa ja tekopyhyyttä ja -iloisuutta.
pajazzo

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Kulkuset kulkuset... Joulupuu on rakennettu... Varpunen jouluaamuna... Joulupukki, joulupukki... Joulu on taas... Tip tap, tip tap... JA TÄÄ LISTA ON LOPUTON! Joulu on pelkkää stressiä. Vihaan etsiä lahjoja ja katsoa lompakon tyhjenevän. Ihmiset juoksee sekopäisinä pitkin kaupunkia. Päivitellään kinkunpaistoa ja sitä miten se taas tänä vuonna onnistuu. Parina hassuna vapaapäivänä pitää jaksaa kahlata koko suku läpi ja syödä itsensä lähes hengiltä. Koko joulukuu on töissä yhtä helvettiä JOULUN takia. Arg!! Joulu on syvältä! :maanantai:
ninnithequeen

Re: Vihatuimmat joululevyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minäkin vihasin Joulua sillon kuin ei ollut perhettä. Nykyään en malta odottaa sitä. Voi sitä lapsen riemua :h:
Ja jouluruokien teko on ehanaa!! Kinkunvalvojaiset loistavaa!! Pipareitten tuoksu!! Kynttilät!! Joulukoristeet!! Ja kaikesta huokuva lämpö, kertakaikkiaan ihanaa.
Mutta ymmärrän kyllä heitä, jotka joulua vihaavat, been there :?
Vastaa Viestiin