Sweet Saturday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta murustit. Mä en tiedä mitä hemmettiä mä tähän aikaan teen lauantai-aamuna hereillä, tai siis heräsin jo tunti sitten ja unille menin viime yönä kahen maissa. Eikä ees väsytä!
Vähänkö oli helmee käydä eilen moottoripyöräajelulla, mä en muistanutkaan kuinka ihanaa se on. Mulla iskee aina mopokuume tommosen jälkeen eikä mulla oo ees moottoripyöräkorttia *hihittää*. Yllättävä työtarjouskin oli tullut eilen kännykkään.. Mä luulin että homma oli menny jo sivu suun mutta taitaa se päivä tosiaan välillä paistaa tähänkin risukasaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt jo niskakarvat pystyssä isännöitsijän kanssa. Seiniä ei saa maalata, vaikka olisi ammattilaisia apuna, koska "ei me olla ennenkään annettu"... Toivon vaan, ettei kyseisen henkilön kanssa joudu keskustelemaan usein, jos tässäkin asiassa annetaan se maailman huonoin selitys asioille...

Alkuviikosta pitäisi mennä mittailemaan minne ja millainen arkkupakastin kämppään mahtuu, siellä kun ei ole minkäänlaista pakastinta ja mulla marjoja ja lihaa kaappipakastin täynnä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kauden toiseksi viimonen futispeli yhdeltä. Pelipäivä on juhlapäivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja saira »

McJanne kirjoitti:
saira kirjoitti:Nyt jo niskakarvat pystyssä isännöitsijän kanssa. Seiniä ei saa maalata, vaikka olisi ammattilaisia apuna, koska "ei me olla ennenkään annettu"... Toivon vaan, ettei kyseisen henkilön kanssa joudu keskustelemaan usein, jos tässäkin asiassa annetaan se maailman huonoin selitys asioille...
Vuokra-asunnon seinät saa maalata ihan ilmoittamalla vain, jos ne on mahdollista jälkikäteen maalata yli alkuperäiseen väriin ts. vaaleiden päälle käy vaaleat sävyt.

Mitä helvetin tekemistä isännöitsijällä asian kanssa on? Asunnon omistaja se luvan antaa jos on antaakseen?

Jos muistan väärin ja onkin oma asunto, vasta voimaan tulleen lain mukaan pikkuremonteista riittää kun ilmoittaa asoy:n hallitukselle ja tekee pois.
Kun on ne tapetit, kohokuvioilla. Tämä joku ihan outo taloyhtiö, remppamies pyöritteli päätään kun kertoi, että vaikka asukas itse ostaisi mieleiset tapetit, ei nitä saa laittaa/laitattaa seinille, vaan seinillä täytyy olla yhtiön ostamat halpatapetit. Joista sain käydä valitsemassa sävyn vain sen takia, että sanoin haluavani jotain lämmintä sävyä, joka menee punaisten sohvieni kanssa...

Kiinteistösihteeri siis soitti isännöitsijälle, ja kysyi häneltä lupaa puolestani. En vielä itse täysin tiedä tuon taloyhtiön toiminnasta, mutta täytyypä ottaa asiasta selvää...

Tuttavan kanssa puhuttiin juuri, että tästä lähtien ei kannata edes ilmoittaa kellekään asioista, vaan tekee ne niinkuin haluaa. Palauttaa sitten alkuperäiseksi kun muuttaa pois.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja saira »

Ok. Täytyypä kysellä sit tarkemmin. Kiitos!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja saira »

Loistavaa! Eli musta tulee se vaikea vuokralainen jo näin heti alusta... :twisted:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mmm
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.08.2009 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä lähden ny Kiikalan lentokentälle. Tuleeks kukaan muu? :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas hyvät 7h unet.
Nyt suihkuun, Jumboon ruokaostoksille, pikasiivous ja ruokaa laittamaan vieraille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

salilla soi Village People, alkaa väkisinkin hymylyttämään, luo niin kinkyn tunnelman.
NuoriD

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Meno muuttu vain hurjemmaksi; nyt soi Elton John. Uskaltaakohan tässä mennä suihkuun.
Stinky

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä kävin aamulla torilla, kaupassa ja moikkaamassa kaveria sen työpaikalla. Oon kerennyt ottamaan jo päiväunetkin. Voisin vielä lähtee käymään kirppiksellä ja korjata parit vaatteet. Joku tosin vois sillä välin vaikka imuroida täällä mun kämpässä..
Illaks tekis mieli kehitellä jotain äksöniä. Menojalkaa vipajaa jälleen kerran.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutti kun laiskottaa ihan hemmetisti. Tarttee varmaan tilata pitsa, että saa kolajuomaa lantringiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Meno muuttu vain hurjemmaksi; nyt soi Elton John. Uskaltaakohan tässä mennä suihkuun.
Selaatko sä Kitinää salilla ollessasi?
Mitäs muuta siellä voisi tehdä :o

No sarjojen välillä selaan, joo.
bliss

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun sisäinen Äijä himoitsee HK:n sinistä sinapilla. :shock:

Taidan lähteä takas ajelemaan että saan sen hiljennettyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Mun sisäinen Äijä himoitsee HK:n sinistä sinapilla. :shock
Jumalauta! Nyt alkoi sitten tekemään mieli tuotakin ihan himskatisti. Vielä juustoa ja valkosipulia päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huokuuko musta joku I never kiss and tell-mentaliteetti, kun taas on ystävättären mies kimpussa? Ei sillä, se on nuori ja komea ja jumalainen kroppa, mutta onhan tää nyt taas aika kiusallista...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yhdet vieraat ruokittu ja juotettu.
Huomenna seuraava satsi. Niille pitäis vielä tehdä täytekakku, valmiiseen kakkupohjaan tehty ei kuulema kelpaa. Aamulla siis leipomaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Huokuuko musta joku I never kiss and tell-mentaliteetti, kun taas on ystävättären mies kimpussa? Ei sillä, se on nuori ja komea ja jumalainen kroppa, mutta onhan tää nyt taas aika kiusallista...
Lapsen saaminen korjaisi tämän probleemin.

Kato, muistan sen ajan kun miehet lakosi jalkojen juureen pelkän suun avaamisen voimalla. Siitä oli sitten varaa poimia se mieluinen. Kieltämättä joskus tuli hiukan vikavalinta, mutta parhaimmillekin aina sattuu.

Sitten vakiintumisen jälkeen niitä edelleen aina tuolta jostain juoksi, kihnutti ja läähätti perässä vaikka pakkasta tulikin. Aina niitä jostain kolosta ilmestyi.

Noh, kun tytsä saapui taloon niin on tämä seksuaalisviritteinen magneettivoimani hävinnyt kankkulan kaivoon ja nyt on ollut hiukan hiljaisempaa, oikeastaan kuollutta. Ei sen puoleen, kuollutta toki saa ollakin! Oon kadottanut mun Mojon.

Nämä oleelliset itserakkaat tiedot ja neuvot tarjosi Pupu with Breezer.
Fcuk

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Pari kuukautta vielä ja mojo palautuu! Toisilla hottiksilla se ottaa aikansa. Mä flirttasin jo synnärillä melkosesti, ihme lutka...

Arska, toivottavasti haistoit mut tänään kun kävin Larussa! Jälkikasvu aiheutti pahennusta rannalla, minä keskityin tuoksumaan hyvältä. :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En nyt jaksa lukea mitään, varsinkaan tätä ketjua, mutta MISTÄ kummasta johtui Larussa ollut ihastuttavan kiihottava tuoksu tänään rannan tuntumassa. Tulin osin aivan sekapäiseksi ja olin valmis tekemään ihan mitä hyvänsä. Heittelin vaatteita holtittomasti pois maahan. Aivan yli euforinen olo!
Kyllä on Laru hieno paikka kun ilmakin on noin hyvää ja aktiivisuutta kehittävää.


Stadinarska
huumaantunut kiihoittunut antennimainen :lol:
Fcuk

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Juu sou fanilavli! :D

Torey Haydenin Aavetyttö kesken, sänkyyn siis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti: En nyt jaksa lukea mitään, varsinkaan tätä ketjua, mutta MISTÄ kummasta johtui Larussa ollut ihastuttavan kiihottava tuoksu tänään rannan tuntumassa. Tulin osin aivan sekapäiseksi ja olin valmis tekemään ihan mitä hyvänsä. Heittelin vaatteita holtittomasti pois maahan. Aivan yli euforinen olo!
Kyllä on Laru hieno paikka kun ilmakin on noin hyvää ja aktiivisuutta kehittävää.


Stadinarska
huumaantunut kiihoittunut antennimainen :lol:
Mikä kiihottava haju Larussa on, veikkaan vanha mätänevä levä ja ruoko rannoilla?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: En nyt jaksa lukea mitään, varsinkaan tätä ketjua, mutta MISTÄ kummasta johtui Larussa ollut ihastuttavan kiihottava tuoksu tänään rannan tuntumassa. Tulin osin aivan sekapäiseksi ja olin valmis tekemään ihan mitä hyvänsä. Heittelin vaatteita holtittomasti pois maahan. Aivan yli euforinen olo!
Kyllä on Laru hieno paikka kun ilmakin on noin hyvää ja aktiivisuutta kehittävää.


Stadinarska
huumaantunut kiihoittunut antennimainen :lol:
Mikä kiihottava haju Larussa on, veikkaan vanha mätänevä levä ja ruoko rannoilla?
Voi sinua. Tuo ei varsinaista tyhmyyttä ole koska sinä olet älykäs. Mutta nyt jonkin verran logiikkaa uupuu ja mielikuvitusta! Tsemppiä parahin Nibanen ottamaan selvää asiasta! Muut ehkä saavat auttaa, mutta en tiedä onko se nyt Niban ajatuskehityksen takia oleellista! Ja oikein tosi, tuo kuva ei tuo sinulle kuin negatiivista mielleyhteyttä. Se mielleyhteys kuvaan ainakin minulla on tosi vahva! Ota se yksi kuvasi, jossa sinä näyt hämärässä!

ystävällisin ajatuksin oikeasti

Stadinarska eli Arska
Niban kotiopettaja 8)
NuoriD

Re: Sweet Saturday

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Meno muuttu vain hurjemmaksi; nyt soi Elton John. Uskaltaakohan tässä mennä suihkuun.
Selaatko sä Kitinää salilla ollessasi?
Tänään täällä on joku seksuaalisuudestaan epävarma dj. Ei ole tullut muita hyviä biisejä kuin Kissin Love gun. Nytkin jotain watun hip hoppia.
Vastaa Viestiin