Kuolonkolari Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:^
Höö.
31.7.2009 RolloTomasi kirjoitti:Voin paremmin kuin vuosikausiin.
Ja nyt minusta puhutaan kuin olisin masentunut... masentavaa.

Olen vain nihilisti(nen).
Ehkä vain haluat esittää kärsivää taiteilijaa, koska luulet sen olevan hienoa.
Fcuk

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:Juh, no mulla on nyt terapia + lääkitys. Täytyy jutella psykiatrin kanssa, jos voisi saada jotain muuta lääkettä, jos välittäisin yhtään itsestäni olisin tosi huolissani itsestäni...
Luin tänään sua aika pitkään ja mua itketti. Sut pitäis imeä pahoista oloista tyhjäks, rutistaa ruttuun ja piilottaa tyynyn alle. Pakoon kaikkea. Oon aina hetken helpotuksen kannalla, phuuh... Parempaa tiistaita, oon silloinkin susta huolissani.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Olen toistaiseksi ollut ilman lääkitystä joo.

Yleispätevää hoitoahan masennukseen/ahdistukseen ei ole olemassa, ei voi sanoa, että jokin hoito auttaa jokaista. Yleensä yksi huuhaa hoidon merkki on, jos sen väitetään auttavan jokaista.

Mitä tulee liikuntaan, niin mähän en muutamaan kuukauteen harrastanut mitään liikuntaa, eli siihen nähden muutos on suuri.
Juh, no mulla on nyt terapia + lääkitys. Täytyy jutella psykiatrin kanssa, jos voisi saada jotain muuta lääkettä, jos välittäisin yhtään itsestäni olisin tosi huolissani itsestäni.

Mä en osaa kyllä olla ilman liikuntaa :) Yritän asettaa itselleni nyt uusia haasteita sen saralla, jotta olisi jotain mitä odottaa.
Milli tyttö kivainen !

Tunnen sua kohtaa suurta sympatiaa. Olet urhea. Et juurikaan erottele, mistä alakulo voisi johtua, onko jotain konkreettista syytä kenties. Kirjoituksissasi ilmenee aina hyvin herkkä ihminen joka haluaa hyvää itselleen ja muille. Kyllä se niin vain on, että masennus ja tällaiset tunteet eivät edes pahalle tai huonolle ihmiselle tule. Milli. Jos se jotain auttaa alakuloisella hetkellä niin sinua ajatellaan täällä hyvällä! ja Arska ajattelee kannustaen ja hyvällä.Haluaisin heti auttaa sinua mutten tiedä keinoja. Isot halit sulle! :)

Stadinarska
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Samoilla linjoilla Geetsun kans. Pitäis voida auttaa jotenkin, sisäänrakennettu toiminto.

Dear Eki, mitä voin tehdä ennen kuin on liian myöhäistä?
Prepare for the worstest.
milli

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

voi kauhistua, en mä halua kenenkään tulevan surulliseksi mun takia.

SA: olen mä varmaan tuonne shrinkkiin vähän valottanut asiaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti: Ehkä vain haluat esittää kärsivää taiteilijaa, koska luulet sen olevan hienoa.
Lääkäri hyvä, jos sanon voivani hyvin ja että minulla on hauskaa, miten sen voi käsittää niin, että sanon kärsiväni?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ehkä vain haluat esittää kärsivää taiteilijaa, koska luulet sen olevan hienoa.
Lääkäri hyvä, jos sanon voivani hyvin ja että minulla on hauskaa, miten sen voi käsittää niin, että sanon kärsiväni?
Asia selvä.

Viesteistäsi ei ole täysin välittynyt se, että sinulla on hauskaa, mutta hyvä että asia nyt viimein selvisi minullekin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti: Asia selvä.

Viesteistäsi ei ole täysin välittynyt se, että sinulla on hauskaa, mutta hyvä että asia nyt viimein selvisi minullekin.
Kiitos.

Luonnollisesti sekaannus on ymmärrettävää, koska suurimpaa osaa Kitinä-ajastani en ole voinut hyvin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuolonkolari Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:voi kauhistua, en mä halua kenenkään tulevan surulliseksi mun takia.

SA: olen mä varmaan tuonne shrinkkiin vähän valottanut asiaa.
Hei Millivaniljajätski the uurastaja liikkuja!! :) :) :)

Kiitos tiedosta!
Tulen lukemaan ajatuksella ja jutskaan sulle sitten ajatukseni taas!

Halit Arskalta ja öitä!! Jos tämän tänään näet. Jos näet aamulla niin aamua sitten jne. Heh.
Vastaa Viestiin