TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pyskolookinen testi. Kumpi tuntuu oikeammalta?

Tiistai on antoisa
2
25%
Tiistaina saadaan
6
75%
 
Ääniä yhteensä: 8

milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:
milli kirjoitti:?
Operaatio oli oikeesti pikkujuttu, se rauhottava lääke kyllä teki tehtävänsä. En mä sairaalassa ollut ees kahta tuntia ja leikkaus itessään oli ohi alle 15min. Pankista otin lainaa kun ei ollut 3300€ ylimääräsenä lojumassa. Kelloo en käytä, mut tukkahan on aina hyvin. Viive sen pari minsaa ku vähän laiskottaa :]
Mitenkäs sitte toi työkyky, tuliko sairaslomaa tai mitään? Hmm.. mua kans kyllä houkuttais toi leikkaus niin paljon. Tulee urheiltua sen verran paljon, että noi silmälasit ei oo kätevät ja sitten piilarit ei taas allergioiden takia oikein oon kivat.

Hitsi,mä voisin kans kyllä pian hoitaa tuon pois alta, kuhan selviäisi muut jutut, tuleeko tukia muihin proggiksiin vai jääkö itselleen maksettavaksi, että miten on varaa silmien kunnossapitoon.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, ja sit päästään käräjöimään rekkiksen kans. Sovittelussa ravattiin mutta turhaan, oikeuteen asti menee. Napsahtaakohan pojalle mimmonen tuomio?
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

M-O-N-STERI! Moo-o-ons-teri, moo-o-onsteri. Go, Monsteri, go! Näytä niille närhen räjähdysvoimaiset munat.

Ja se kuulkaa on sitten niin, että jok'ikinen täällä äänestää monsteria vähintään kaksi kertaa joka äänestyksessä.
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Napsahtaakohan pojalle mimmonen tuomio?
Mitä sillä on pohjalla? Älä vaan sano että puhtaat paperit, en usko millään.
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:M-O-N-STERI! Moo-o-ons-teri, moo-o-onsteri. Go, Monsteri, go! Näytä niille närhen räjähdysvoimaiset munat.

Ja se kuulkaa on sitten niin, että jok'ikinen täällä äänestää monsteria vähintään kaksi kertaa joka äänestyksessä.
Totta munassa äänestetään. Edellyttäen, että siellä on joku äänestys, vai valitsevatko tuottajat kaikki?

Jos Monsteri pääsee bb taloon, niin sehän on kuin olisi melkein sukua julkikselle.

Aasi voisi koodata jonkun botin mukaan äänestämään.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Napsahtaakohan pojalle mimmonen tuomio?
Mitä sillä on pohjalla? Älä vaan sano että puhtaat paperit, en usko millään.
On sillä jotain, muttei vielä vastaavaa - kuulemma....

Tuossa just soitin sille ja ilmotin et tämmönen tuli postissa ny, herra tuumas et kai hän sakoilla selvii....jaa-a.
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Jos Monsteri pääsee bb taloon, niin sehän on kuin olisi melkein sukua julkikselle.
Puhumattakaan siitä, kun se voittaa koko paskan! *dippaa itseään kermavaahtoon*
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Älkää! Tänäänkö ne sinne taloon astuu? Sitä ennen ei asukkaita tiedä? Onks jollain ostettu jo 24/7? Mä en kehtais mut koht on ehkä pakko. :D
milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta :D
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta :D
No mut oishan se huikeeta jos se pääsis sinne. Ja semmonen persoona että ois ainaki viihdettä :D
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta :D
Äläs nyt rupea jarruttelemaan, kyllä FM:n voitto on yhtä varma asia kuin Suomen keihäskulta!

Kenen puolella sä oikein oot? :kele:
milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Äläs nyt rupea jarruttelemaan, kyllä FM:n voitto on yhtä varma asia kuin Suomen keihäskulta!

Kenen puolella sä oikein oot? :kele:
Hih, omallani tietty.
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kaikista pienin vilahdus just monstasta! Tunnustan, kurkin nettipätkän just. 8) Muita tuttuja naamoja ei näkynytkään pikakelauksella mut hohhoh mitä sakkia... Miks haet? Kuuluisuuden takia! Ois se siistiä ku naiset pyöris ympärillä ja kaikkee!
Rouva Pupu

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sitten kaikki vaan ihan helvetisti plussia monstalle! Miehellä on sen verran kiirettä kirjansa kanssa, että elcoseksiorjalle olisi käyttöä ja tarvetta!!

Auttakee Pupua mäessa, muutama euro sinne sun tänne, hyvään tarkoitukseen!
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mitä vitun plussia hä? Saako niillä äänestää jonkun taloon? Äh, keskityn tähän huomenna kun alkaa, taitaa olla säännöt ja kaikki ihan muuttunu.
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

milli kirjoitti:Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta :D
Ei kuullosta uskottavalta. Kaverilla on kuitenkin jonkinmoinen, ehm, presenssi.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
milli kirjoitti:Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta :D
Ei kuullosta uskottavalta. Kaverilla on kuitenkin jonkinmoinen, ehm, presenssi.
No juurikin näin.

Ja vuosi vuodelta hullumpaa sakkia sinne laitetaan, brittiversiossa ihan sama ilmiö...jestas mitä hörhöjä siellä oli viimeks ku katoin...

Jos tänä vuonna oliski kiintiölesbot eikä kiintiöhomot?
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Sitten kaikki vaan ihan helvetisti plussia monstalle! Miehellä on sen verran kiirettä kirjansa kanssa, että elcoseksiorjalle olisi käyttöä ja tarvetta!!
Vastailin tähän jo reteästi, että mä sponssaan puhelinlaskut, mutta sitten iski pihi sisäinen juutalainen ynnä natural born engineer ja kelasin, että mä kyllä hoitaisin tän niin, että lyödään joku vähän saletimpi veto. Siis vaikka monsteri ei voittaisikaan niin kaikki muut voittaa!

Yleensä pihi juutalainen ja natural born engineer ei ole vissiin tainnut ollut oikotie villiin seksiin ja guuman energyn rätinään. Mä oon liian vanha ja nörtti tähän ja aikasemmin mä olin liian nuori ja nörtti tähän. Poikuus 41:n uusi inkarnaatio eikä se edellinenkään ei ole vielä delannut.

Toivon ihmiskunnan kuolemaa! Vihaan teitä kaikkia! Ulkomailla sitten maaliskuun 2009!
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:Mitenkäs sitte toi työkyky, tuliko sairaslomaa tai mitään? Hmm.. mua kans kyllä houkuttais toi leikkaus niin paljon.
Leikkauspäivä ja seuraava ois tullut saikkua mutta mut leikattiin pe eli sen olin töistä pois ja pe iltana jaksoin ja pystyin lähtee jo moottoripyörän kyytiin :]
Suosittelen!
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Laitoin uteliaisuuttani puoli pikkulusikallista sokeria kahviin. Yöääääk. :barf:
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"In total there are 33 users online"

On Pertsa taas postannut palstalle jotain kansaan meneviä perversioita?
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:"In total there are 33 users online"
Kui sun kitinä puhuu enklantia? :o
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:"In total there are 33 users online"
Kui sun kitinä puhuu enklantia? :o
Eikö sulla puhu? Mulla on ollut lontoonkielinen jo muutama kuukausi. Mihinkään asetuksiin en oo koskenut.

Matrixissa on häiriö.
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:"In total there are 33 users online"
Kui sun kitinä puhuu enklantia? :o
Eikö sulla puhu?
Ei. Aina tää on ollut suomeksi. Kokeilin kaikkia värivariaatioitakin, samaa kieltä puhuu jokainen.
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi pylly. Tän päivän iltahomma kusee jo. Kerpele. Ei sit. Mä meenki mielummin nukkumaan päänsärkyni pois.
Vastaa Viestiin