TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pyskolookinen testi. Kumpi tuntuu oikeammalta?

Tiistai on antoisa
2
25%
Tiistaina saadaan
6
75%
 
Ääniä yhteensä: 8

bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mulla on niin kiukkuinen naama, että karistaa kyllä panohalut innokkaimmaltakin, pallien muusaantumisen pelossa. Ärh.
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Joo, natsi on jälleen kerran helvetin huonolla tuulella ja mä yritän myhäillä ja antaa sen tulikivenkatkuset kommentit mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On vaikeeta yrittää olla positiivinen ja hyväntuulinen kun toisesta oikeen huokuu negatiivisuus. Sen kuulee jo sen korkojen kopseesta millon se on huonolla tuulella. Eli lähes aina.
Mut hei, aurinko paistaa ja tänään eka kerta kakkosduunissa :]
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Viitaten monstan erotiikkaketjuun mä kyllä haluaisin sen BB-taloon... Sehän nussis ne kaikki lutkat! Sanokaa jos se pääs niin katson tai tallennan joka jakson, hommaan 24/7:nkin!

Hyvä aamu. Juoksu kulki niin pirun hyvin, että mietin oonko ollu entisessä elämässäni gebardi. Tai joku kestävyys-antilooppi. Olin niin fiiliksissä, että unohdin pysähtyä leuanvetotangolle tupakoimaan.
Viimeksi muokannut Fcuk, 25.08.2009 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

^^ Mä oon silleen hassu, että jos vietän aikaani 24/7 negatiivisen ihmisen lähistöllä, niin mä sitten löydän positiivista vaikka mistä :D Ihan vittuillakseni sitten.

^TUPAKKKAA!!
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Milli, niin mäkin yritän mutta ton ihmisen kanssa on hemmetin rankkaa jakaa huone *syvä huokaus*.

No mut päivän kitivalit vois olla nyt tässä ja jatketaan kivemmilla aiheilla!
Mulla on ens viikko lomaa!!!!111 Woop woop! Eikä mitään suunnitelmia. Kovasti mä haluisin lähtee jonnekkin, ihan minne vaan vaikka kotosuomessa. Seura vaan puuttuu.. Anyone ;)
milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Milli, niin mäkin yritän mutta ton ihmisen kanssa on hemmetin rankkaa jakaa huone *syvä huokaus*.

No mut päivän kitivalit vois olla nyt tässä ja jatketaan kivemmilla aiheilla!
Mulla on ens viikko lomaa!!!!111 Woop woop! Eikä mitään suunnitelmia. Kovasti mä haluisin lähtee jonnekkin, ihan minne vaan vaikka kotosuomessa. Seura vaan puuttuu.. Anyone ;)
Voin kuvitella sen olevan rankkaa. Amk:ssa olin vaan kunnon valittajakanalauma, ja tietty mun piti sitten olla koko ajan vastakarvaan ja iloita kaikesta :D

Jei lomasta! Mitenkäs sun simmut?
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vitsi. Siirsin lapsilisät takasin omalle tililleni viikko sitten Kelassa ja nyt jännittää tuleeko ne huomenna vai ei. Saattavat vielä mennä ukkokullan tilille tän kuun. Pirulauta mä oon kusessa jos ne ei tulekaa viel huomenissa :/
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

ninnithequeen kirjoitti:Vitsi. Siirsin lapsilisät takasin omalle tililleni viikko sitten Kelassa ja nyt jännittää tuleeko ne huomenna vai ei. Saattavat vielä mennä ukkokullan tilille tän kuun. Pirulauta mä oon kusessa jos ne ei tulekaa viel huomenissa :/
Sanot ukkokullalle, että oot kusessa jos ne ei tule. En usko, että tulee.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Fcuk kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vitsi. Siirsin lapsilisät takasin omalle tililleni viikko sitten Kelassa ja nyt jännittää tuleeko ne huomenna vai ei. Saattavat vielä mennä ukkokullan tilille tän kuun. Pirulauta mä oon kusessa jos ne ei tulekaa viel huomenissa :/
Sanot ukkokullalle, että oot kusessa jos ne ei tule. En usko, että tulee.
Meil on semmonen sota päällä et sille on turha sanoo mitään :roll:
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meil on semmonen sota päällä et sille on turha sanoo mitään :roll:
Sota tai ei, niin ei kait rahat voi väärään paikkaan mennä.
No jos ne viel menee sille ni se on hänestä voivoi, ihan sama kuollaanko kissojen kans nälkään...
Rouva Pupu

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Oddsit monsterin voitolle on suunnilleen samat kuin, että päätyisin taikaiskusta maailmankaikkeuden pahaksi keisariksi (jolloin btw susta tulisi mun henkilökohtainen seksiorja).
Nyt mä tiedän mitä seuraavaksi funtsin kun koulutan itseäni!
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Vitsi. Siirsin lapsilisät takasin omalle tililleni viikko sitten Kelassa ja nyt jännittää tuleeko ne huomenna vai ei. Saattavat vielä mennä ukkokullan tilille tän kuun. Pirulauta mä oon kusessa jos ne ei tulekaa viel huomenissa :/
Tuata... miten kummassa te ootte tuon järkänneet?
Kela kirjoitti:Lapsilisä voidaan maksaa lapsen äidille tai isälle tai muulle huoltajalle sekä poikkeuksellisesti myös 15 vuotta täyttäneelle lapselle itselleen. Kela maksaa lapsilisän kuukausittain sen henkilön tilille, jolle lapsilisä on myönnetty.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vitsi. Siirsin lapsilisät takasin omalle tililleni viikko sitten Kelassa ja nyt jännittää tuleeko ne huomenna vai ei. Saattavat vielä mennä ukkokullan tilille tän kuun. Pirulauta mä oon kusessa jos ne ei tulekaa viel huomenissa :/
Tuata... miten kummassa te ootte tuon järkänneet?
Kela kirjoitti:Lapsilisä voidaan maksaa lapsen äidille tai isälle tai muulle huoltajalle sekä poikkeuksellisesti myös 15 vuotta täyttäneelle lapselle itselleen. Kela maksaa lapsilisän kuukausittain sen henkilön tilille, jolle lapsilisä on myönnetty.
Käytiin Ukkokullan kans Kelassa tammikuussa, ja siirrettiin se hänen tililleen. Sillä tavalla makselin velkaani niinku vuokrasta jonka hää maksoi. Kelan täti sanoi, ettei ne tarkistele kenen tilille rahat menee. Mulle se kuitenkin on myönnetty, ja siirsin sen takas omalleni nyt.
Nehemiah James

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Buu!!1
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Lapsilisään saa yh-korotuksen, ooks hakenu?
Kela kirjoitti:Yksinhuoltajakorotus

Yksinhuoltajalle maksetaan jokaisesta lapsesta lapsilisään yksinhuoltajakorotusta 46,60 euroa. Voit saada yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään, jos et ole lapsilisän alkaessa avio- tai avoliitossa tai olet muuttanut puolisostasi erilleen yhteiselämän lopettamiseksi. Kun ilmoitat Kelaan avoliiton solmimisesta tai eroamisesta, lapsilisä tarkistetaan seuraavasta kuusta alkaen.
...Mutta en mä kyllä tiedä edellyttääkö se sitä, että lapsi asuu sen luona jolle lapsilisää maksetaan. Ei kai?
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Nyt mä tiedän mitä seuraavaksi funtsin kun koulutan itseäni!
Seksiorjataitoja vai universumin pahaa keisariutta? Vai molempia?!1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Erehdykset eivät ole kertaamista varten?
Usein kuitenkin teemme niin huolella.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Nyt mä tiedän mitä seuraavaksi funtsin kun koulutan itseäni!
Seksiorjataitoja vai universumin pahaa keisariutta? Vai molempia?!1
Tietysti molempia! Ei kai sitä nyt puolella teholla viitsi edes vaivautua!
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:^^Lapsilisään saa yh-korotuksen, ooks hakenu?
Kela kirjoitti:Yksinhuoltajakorotus

Yksinhuoltajalle maksetaan jokaisesta lapsesta lapsilisään yksinhuoltajakorotusta 46,60 euroa. Voit saada yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään, jos et ole lapsilisän alkaessa avio- tai avoliitossa tai olet muuttanut puolisostasi erilleen yhteiselämän lopettamiseksi. Kun ilmoitat Kelaan avoliiton solmimisesta tai eroamisesta, lapsilisä tarkistetaan seuraavasta kuusta alkaen.
...Mutta en mä kyllä tiedä edellyttääkö se sitä, että lapsi asuu sen luona jolle lapsilisää maksetaan. Ei kai?
Niin siis yhteishuoltajuus...mut Nita on kirjoilla ukkokullan luona, koska ei voi olla kirjoilla ku yhessä paikassa...ja me haluttiin se siihen viereiseen (30 m matkaa) kouluun. Täällä se ois joutunu kilometrin päähän kouluun :?
Eskari oli sentäs tossa vieressä.
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti: Jei lomasta! Mitenkäs sun simmut?
Loma on todellakin jei! Ellen mä sit intoudu pyytään kakkosduunista tunteja...
Simmuja väsyttää aika paljon mut mä pidän taukoo tunnin välein ja käyn laittaas kosteustippoja. Tarttee varmaan hankkii ilmankostutin töihin :P
milli

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti: Loma on todellakin jei! Ellen mä sit intoudu pyytään kakkosduunista tunteja...
Simmuja väsyttää aika paljon mut mä pidän taukoo tunnin välein ja käyn laittaas kosteustippoja. Tarttee varmaan hankkii ilmankostutin töihin :P
Miten muuten se operaatio meni. Kestikö kauan? Ällöttikö? Mä vaan mietin, että mut saisi nukuttaa jos mun silmiin koskettaisi, mä friikahtaisin muuten varmaan. Entäs se rahoituspuoli, ihan itsekö maksoit? Oliko kauhean kallista? Näkyykö kello ja onx tukka hyvin? Mikä viive?
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:?
Operaatio oli oikeesti pikkujuttu, se rauhottava lääke kyllä teki tehtävänsä. En mä sairaalassa ollut ees kahta tuntia ja leikkaus itessään oli ohi alle 15min. Pankista otin lainaa kun ei ollut 3300€ ylimääräsenä lojumassa. Kelloo en käytä, mut tukkahan on aina hyvin. Viive sen pari minsaa ku vähän laiskottaa :]
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:Buu!!1
Jouduitko töihin?
Rouva Pupu

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Buu!!1
Jouduitko töihin?
Soon sääd, koska ei saa huomioo!
Fcuk

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Buu!!1
Jouduitko töihin?
Soon sääd, koska ei saa huomioo!
Mä en oo ainakaan tehny osuuttani koko kesänä, jättäny ihan huomiotta parkasen... Luotin kyllä siihen, että sinä ja Vesperi ootte hoidellu tonttinne!
Vastaa Viestiin