TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pyskolookinen testi. Kumpi tuntuu oikeammalta?

Tiistai on antoisa
2
25%
Tiistaina saadaan
6
75%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Laitoin uteliaisuuttani puoli pikkulusikallista sokeria kahviin. Yöääääk. :barf:
:shock:
Jumalauta sä oot kokeellinen ihminen, minä siis MINÄ en laita sokeri ja kermakkoa pöytään tai ota edes esille kahvin juontia edeltävänä hetkenä enkä sen jälkeen! Ainoa että kerran kulahtaneita ekerniavarastojani täydensin imeskelemällä sokeripalan läpi vahvaa kahvia, silla jos sokeri on hetkenkään pidempää aikaa kosketuksissa kahviin muuttuu kahvin kemiallinen rakenne täysin epämiellyttäväksi ja sokeriseksi! :shock: :shock: :shock: :barf: :barf: :laatta: :laatta: :laatta: 82.
Viimeksi muokannut Niba, 25.08.2009 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti: Ei. Aina tää on ollut suomeksi. Kokeilin kaikkia värivariaatioitakin, samaa kieltä puhuu jokainen.
Voisikohan riippua selaimesta? Nyt olen thin clientin kautta IE7:lla ja toisella vo:lla windows xp:ssä kai IE 7 myös ja ne on molemmat engl. kielisiä. Kotikoneessa on Vista, sitä en muista onko kitinä siinä suomeksi vain englanniksi.
Rouva Pupu

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Yleensä pihi juutalainen ja natural born engineer ei ole vissiin tainnut ollut oikotie villiin seksiin ja guuman energyn rätinään. Mä oon liian vanha ja nörtti tähän ja aikasemmin mä olin liian nuori ja nörtti tähän. Poikuus 41:n uusi inkarnaatio eikä se edellinenkään ei ole vielä delannut.

Toivon ihmiskunnan kuolemaa! Vihaan teitä kaikkia! Ulkomailla sitten maaliskuun 2009!
Aisääootse seksikkäämpi versio poikuudesta. No odotellaan sun 50villitystä. Olen silloin vielä nuori, hehkeä, viriili ja edelleen insinööreihin addiktoitunut.
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Sekä Caminolla että Safarilla on suomeksi. Muita selaimia en käytä.
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

McJanne kirjoitti:
bliss kirjoitti:^^Sekä Caminolla että Safarilla on suomeksi. Muita selaimia en käytä.
Siellä "Käyttäjätiedoissa" voi valita kieleksi joko suomen tai englannin.
Njaa. Ei mulla ole tarvetta vaihtaa. Siks on jäänyt huomaamatta :P
  • NuoriD kirjoitti:Mulla on ollut lontoonkielinen jo muutama kuukausi. Mihinkään asetuksiin en oo koskenut.
Nehemiah James

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Jouduitko töihin?
Soon sääd, koska ei saa huomioo!
Mä en oo ainakaan tehny osuuttani koko kesänä, jättäny ihan huomiotta parkasen... Luotin kyllä siihen, että sinä ja Vesperi ootte hoidellu tonttinne!
ei se mikään itkun tirautus ollut, vaan mörkömäinen möläytys. Oli pikkusen peikkomainen olo yölennon jäljiltä. No mut onneksi ei tartte olla vielä töissä kerjäämässä huomiota :) Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:
bliss kirjoitti:^^Sekä Caminolla että Safarilla on suomeksi. Muita selaimia en käytä.
Siellä "Käyttäjätiedoissa" voi valita kieleksi joko suomen tai englannin.
Mutkun mulla on mielestäni vaihtanut engl. ihan omatoimisesti. Täytyypä yrittää katsoa, saanko suomeksi vaihdettua.


edit: no nyt puhuu suomea. Ehkä kyse on siitä, että kun rekisteröidyin uudelleen, en huomannut tuota kohtaa. Onkohan aiemmin ollut oletusasetus suomeksi ja nyt oletuksena engl.

No joka tapauksessa nyt siis suomea puhuu. Ei mennyt tämäkään päivä hukkaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti: Minulla on sellainen hämärä mielikuva, että phpBB vaihtaa kieltä ihan oma-aloitteisestikin välillä, liekö jollain tavalla johonkin huoltotoimenpiteeseen/resetointiin liittyvä juttu.
Ei kyllä mun tietääkseni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:
"Jos Britney Spears olisi Yhdysvaltojen presidentti, hän jakaisi piirasta kaikille. Näin hän ainakin kertoi David Letterman -show'ssa yhdeksi teokseen presidenttinä."
Omenapiirasta? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:edelleen insinööreihin addiktoitunut.
Uu, beibi, mä oon diplomi-insinööri.
tuulenpuiska

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onpas täällä taas sossupokejutut (niin kuin aina). Koskas se yks pääsee vankilasta, btw? :P
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

tuulenpuiska kirjoitti:Onpas täällä taas sossupokejutut (niin kuin aina). Koskas se yks pääsee vankilasta, btw? :P
Eiköhän sitä ei-sokerileipurin-leipomaa vielä riitä useampi vuosi. Asiaahan pohdittiin tässä joku päivä sitten kitinässä ja muisteltiin, että ns. elinkautinen on kestänyt yleensä 14 vuotta.
tuulenpuiska

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

NuoriD kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Onpas täällä taas sossupokejutut (niin kuin aina). Koskas se yks pääsee vankilasta, btw? :P
Eiköhän sitä ei-sokerileipurin-leipomaa vielä riitä useampi vuosi. Asiaahan pohdittiin tässä joku päivä sitten kitinässä ja muisteltiin, että ns. elinkautinen on kestänyt yleensä 14 vuotta.
Kato kun mä en oo sossupoken perään, niin en moisia muista/tiedä.
NuoriD

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

tuulenpuiska kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Onpas täällä taas sossupokejutut (niin kuin aina). Koskas se yks pääsee vankilasta, btw? :P
Eiköhän sitä ei-sokerileipurin-leipomaa vielä riitä useampi vuosi. Asiaahan pohdittiin tässä joku päivä sitten kitinässä ja muisteltiin, että ns. elinkautinen on kestänyt yleensä 14 vuotta.
Kato kun mä en oo sossupoken perään, niin en moisia muista/tiedä.
Kyllähän Kesselin aamukampa on ihan näitä perusjuttuja, joitain rotia sentään. Kekkosen aikana ei olisi tullut kuulonkaan tällainen, kirkossa käytiin ja aamupuurot syötiin. Nyt vaan naida napsutetaan susipareina ja sossun rahoilla, sivareita ollaan ja pleikkaa pelataan. Minä jos saisin päättää, niin saunan taakse tuommoiset.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lähetin eilen kesselille kakun, jossa on viila sisällä. Pian hänen kakkunsa siis loppuu. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Te jotka ette Kesseliä kokeneet, edes jalanlämmittimenä olisitte..
Herra tohtori saunan taakse sujauttaisi, missä hippograteen vala vai olisiko kyseessä Manalan uudenvuoden tina?
Ensinnäkin homous on synnynnäistä, toisekseen hoitamaan noita väkivaltaisia pitäisi pyrkiä. Ilmeisesti Kesselin nuoruuden kokemukset rahasta ja seksistä Berliinissä jotenkin vääristivät maailmankuvaa, muutama virolaishomohan pätki tunnetun suomalaisen juristin puulaatikkoon paljon pienemmistä rahallisista kannustimista? Onko sitten oikeutta muuttaa homous väkivalloin rahaksi, epäilen. Koska väkivalta lienee tuomittavaa kaikissa muodoissaan, sekä ihmisen että yhteiskunnan suorittamana, olkoon sitten homo- tai heteroväkivaltaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nurtsin leikkuuseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ihmisyyden näkökulmasta katsottuna olen varmaankin kylmä ihminen. Entäpä hiukkasfysiikan?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
tuulenpuiska

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

NuoriD kirjoitti:
Kyllähän Kesselin aamukampa on ihan näitä perusjuttuja, joitain rotia sentään. Kekkosen aikana ei olisi tullut kuulonkaan tällainen, kirkossa käytiin ja aamupuurot syötiin. Nyt vaan naida napsutetaan susipareina ja sossun rahoilla, sivareita ollaan ja pleikkaa pelataan. Minä jos saisin päättää, niin saunan taakse tuommoiset.
Unohdit hippitukan, senkin höpsö dementikko!
bliss

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mullon ikävä Tixiä :(
elco

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja elco »

monsteri ei näytä olevan geimeissä. Seksiorjuus mun pyppy.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Eiköhän sinne kesken kauden ajeta porukkaa vielä. Älä menetä toivoasi!!!
Stinky

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voisilmäpullaa ja kylmää maitoa :h: .
Tiiättekö, mä oon kyllästynyt siihen että mä kannan kaikkien muiden murheita harteillani. Tai en kyllästynyt mutta väsynyt, liian rankkaa tää tämmönen. Kaverin miehen mukaan mussa on 99.9% tunnetta ja loput järkeä. Ihanaa..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Möchten Sie meinen Schwanz lecken?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas, BB:ssä 6 ulkomaalaista ja yks kiintiöhomo sekä yks yli kuuskymppinen mummo. Mitähän tuostaki tulee...
Vastaa Viestiin