Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti: tuntuu olevan hellyyttävän tosissaan seistessään sankarinsa tukena.
Jos nyt hiljennymme miettimään sitä tosiasiaa, että miestä uhataan vankeusangaistukselta siitä syystä, että hän on ilmaissut henkilökohtaisen mielipiteensä, niin ihmettelen, miksi esim. minä ja Urpiainen emme ole mukana seisomassa ko. porukassa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: tuntuu olevan hellyyttävän tosissaan seistessään sankarinsa tukena.
Jos nyt hiljennymme miettimään sitä tosiasiaa, että miestä uhataan vankeusangaistukselta siitä syystä, että hän on ilmaissut henkilökohtaisen mielipiteensä, niin ihmettelen, miksi esim. minä ja Urpiainen emme ole mukana seisomassa ko. porukassa.
Olet pitkälti oikeassa: avainsana lienee tosiaan tuo hiljentyminen. Paitsi sensuuriaspektin kautta niin myös siten, että jotenkin tuosta Halla-ahon tukiporukasta huokui paitsi vilpitön tuki, myös nimenomaan hiljenty/ämisen pelko, kun hörhöjen äänitorvi on ahdingossa. Ilman Halla-ahoa luontevin vaikuttamismuoto (selvinpäin, keskiolutpöhnässä tilanne on - valitettavasti - toinen) näille esimerkillisille isänmaanystäville taitaa olla hiljainen mielenosoitus.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

urpiainen kirjoitti: Olet pitkälti oikeassa: avainsana lienee tosiaan tuo hiljentyminen. Paitsi sensuuriaspektin kautta niin myös siten, että jotenkin tuosta Halla-ahon tukiporukasta huokui paitsi vilpitön tuki, myös nimenomaan hiljenty/ämisen pelko, kun hörhöjen äänitorvi on ahdingossa. Ilman Halla-ahoa luontevin vaikuttamismuoto (selvinpäin, keskiolutpöhnässä tilanne on - valitettavasti - toinen) näille esimerkillisille isänmaanystäville taitaa olla hiljainen mielenosoitus.
:)
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja olen seksinnälkäinen nörttirakastaja <3
Tässä nyt jotenkin lähti mopo lapasesta Rouvan kanssa eilen. Minun Virallinen Kantani on, että olen viaton palstapoikanen, joka viekoteltiin eFlirttiin jollei nyt puoliväkisin niin ainakin ihme harhautuksella puun takaa - en kuitenkaan haluaisi tässä yhteydessä puhua suoranaisista vääryyksistä. Olen kuitenkin laajalti tunnettu siitä, etten harrasta mitään flirttiä missään koskaan. Vihamieheni ja vastustajani tulevat eittämättä käyttämään tätä aktiivisesti minua vastaan enkä tässä tilanteessa voi kuin luottaa siihen, että omilla aivoillaan ajattelevan enemmistön silmissä olen yhtä viaton kuin olen sisimmässäni. Kiistän ehdottomasti käyttäneeni sanaa seksiorja enkä missään nimessä sellaiseksi ryhtyisi ja vaikka ryhtyisinkin niin en missään nimessä nykyolosuhteissa; ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
Damn.

Hanskasit tuon hyvin. Sulla olisi tulevaisuutta amerikkalaisessa politiikassa häntäheikkien puheiden kirjoittajana.
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Siitä olen samaa mieltä, että JHA välillisesti kiihottaa "kansanryhmää" vastaan, nimittäin "En ole pullamössösuvaitsevainen, mutta..."-tyyppien vastareaktio aiheuttaa aina vähintään minimaalisen kiihotustilan. Yleensä silloin palaan pimeille 30-luvun kaikukäytäville :)
Vasemmistolle julkisen sektorin käyttämä raha ei ole koskaan ongelma - sitä saadaan samalla tavalla "rikkailta" kuin vettä hanasta. Julkisen sektorni menot ovat ideologian mukaisia, koska sillä saadaan kurjistettua yhteiskuntaa ja teorian mukaan kurjistuminen lisää vasemmiston kannatusta ja sitäkautta valtaa.

Hallitsematon humanitäärinen maahanmuutto pelaa vasemmiston pussiin siinä, että se on itse itseään ruokkiva kurjistuttamisväline, jota kannattamalla saa vieläpä humaanin maineen. Uskonnoissa vääräuskoiset poltetaan rovioilla kun taas vasemmistolaisissa yhteiskunnissa järjestetään näytösoikeudenkäyntejä, jollei sitten vaan ihan vaieneta vääriä mielipiteitä luodilla. Näytösoikeudenkäynnin tueksi tarvitaan syyte esim. kiihoittamisesta kansanryhmää vastaan. Samalla kun kärkimiehet käyvät näytösoikeudenkäyntiä niin vääräuskoisten massaa panetellaan väkivaltaisuudesta, päihdetaipumuksista, ulkonäöstä, sivistymättömyydestä - eli toisin sanoen heitä vastaan hyökätään täsmälleen samoin keinoin kuin mistä näytösoikeutta käyvää kärkimiestä syytetään. Kun tämä sanotaan ääneen niin lyödään leikiksi ja sanotaan, että ettekö kestä kritiikkiä - tai kuten Franz Kruger sanoisi: koira älähtää ja kalikka kalahtaa.
SikaMika

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti:ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
Damn.

Hanskasit tuon hyvin. Sulla olisi tulevaisuutta amerikkalaisessa politiikassa häntäheikkien puheiden kirjoittajana.
Olen Obaman vastaehdokkaana puolueen presidenttiehdokkaaksi muutaman vuoden päästä. Jos mut valitaan lopulliseen vakanssiin, teen Elcosta varapresidentin - halusi se sitä tahi varsinkin jos ei.
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti: Olen Obaman vastaehdokkaana puolueen presidenttiehdokkaaksi muutaman vuoden päästä. Jos mut valitaan lopulliseen vakanssiin, teen Elcosta varapresidentin - halusi se sitä tahi varsinkin jos ei.
Varapresidenttiys on askel viekkaassa suunnitelmassani UPK:ksi.

Sä voit sitten ulkoistaa kaikki zeksiskandaalit varapressalle. Ja jos et ihan kaikkia niin ainakin osan.
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Kannattaa varoa, sitä voi saada vielä mitä pyytää. "Tasa-arvohan" on varmaan neljän vuoden päästä sitä luokkaa, että vähintään homoseksiskandaali pitää aikaansaada, että lehdet viitsivät edes siitä kirjoittaa. :)
Homoseksiskandaalit oli kato just ne, joita ei tarvitse ulkoistaa.

IMO, Max Mosley veti ihan ok:sti ilman mitään karvapyllyjä, eikö?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyn tässä Pekka Napin uskomatonta elämää. Kohtuu pitkäveteinen veto...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPerti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:kun nyt moni tuntuu tämän näin tosissaan ottavan
Ah, perinteinen "en ole väärässä, kunhan vitsailin". Klassikko.

Et siis ole oikeasti mikään rotutohtori, joka arvioi ihmisiä ulkomuodon perusteella vaan vain surkealla sanoisinko olemattomalla huumorintajulla varustettu erittäin suvaitseva valioihmisyksilö.
elco kirjoitti:vääräuskoisten massaa panetellaan väkivaltaisuudesta, päihdetaipumuksista, ulkonäöstä, sivistymättömyydestä - eli toisin sanoen heitä vastaan hyökätään täsmälleen samoin keinoin kuin mistä näytösoikeutta käyvää kärkimiestä syytetään. Kun tämä sanotaan ääneen niin lyödään leikiksi ja sanotaan, että ettekö kestä kritiikkiä - tai kuten Franz Kruger sanoisi: koira älähtää ja kalikka kalahtaa.
Arvion huumorintajuni laadusta tai peräti puutteesta toki allekirjoitan, mutta muuten olette taas, kieltämättä etabloituneen eltaantuneen taiteilijakuvanne mukaisesti, pihalla kuin lumiukot Jo Nesbön viimeisimmässä, juuri näin nimetyssä Harry Hole -dekkarissa. Kyllä kai nyt kaikki niitä persujen vaalivalvojais-tv-pätkiä nähneet tietävät itsekin, että persujen kannattajakunta toteuttaa kiitettävällä tarkkuudella setereotypiaa, kuten toki moni vihreä puunhalaaja, sosiaalidemokraattinen sosiaalitäti tai kokoomuslainen nousukasjuppikin. Puhumattakaan kalapuikkoäijäkepuleista tai RKP:n hymyllä varustetusta helmikaulanauhasta. Ja kuten sanoin, varsinainen arvioni "monikulttuurisuuskritiikin" suosion sosiopsykologisista syistä on minusta kyllä uskottava, vaikka ehkä linkittämäni kuva ei sitä maksimaalisen hyvin olennoikaan (itse asiassa koko kuvan oletetun provoaspektin piti liittyä siihen, että linkitin sen nimenomaan HBL:stä, mutta mitenkäs siihen nyt ei kukaan puuttunut!), ja niinpä koin parhaaksi vetäytyä keskustelemasta siinä kuvassa esiintyneistä yksilöistä - eritoten, kun Itä-Suomen IKL:n edustaja tuntui näitä kuvassa esiintyneitä Uuden Uljaan Sinivalkoisen Suomen johtotähtiä tunnistavan ja mahdollisesti jopa tuntevan. Ei tuntunut kivalta keskustella näiden minulle toistaiseksi tuntemattomien suuruuksien ulkonäöstä. Muuten olen toki aina valmis Halla-ahon, halla-aholaisten tai persujen kohtuuttomaankin pilkkaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

urpiainen kirjoitti:eritoten, kun Itä-Suomen IKL:n edustaja tuntui näitä kuvassa esiintyneitä Uuden Uljaan Sinivalkoisen Suomen johtotähtiä tunnistavan ja mahdollisesti jopa tuntevan. Ei tuntunut kivalta keskustella näiden minulle toistaiseksi tuntemattomien suuruuksien ulkonäöstä. Muuten olen toki aina valmis Halla-ahon, halla-aholaisten tai persujen kohtuuttomaankin pilkkaan.
:)
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
Ja siis niinku mikä vitun Molotov-Ribbentrop-soppari etupiirijaosta täällä on, häh?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos olisi oikein ahkera ja lähtisi hakemaan kaupasta viinaa ja pillua. Ei hitto, nyt menee ajatukset sekaisin, piti sanomani jauhelihaa ja tomaattimurskaa.

Taidan olla säännöllisen elämän tarpeessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tälläkin palstalla on toisinaan pistänyt silmään se, että nainen voi haukkua miestä ääliöksi ja vaikka miksi ja se on pelkästään hauskaa, mutta jos suunta on vähänkin toisinpäin, se on sikamaista. Tulee mieleen juuri äskettäin julkaistu tutkimus, jonka mukaan teinitytöt läpsivät poikaystäviään ihan yleisesti, kun taas pojat ovat huomattavasti parempikäytöksisiä.

Missä vaiheessa yhteiskunta meni sellaiseksi, että naisella on oikeus käyttäytyä huonosti ja vielä olla ylpeä siitä? Esimerkiksi naisten parisuhdeväkivaltaa salaillaan ja vähätellään, naiselle koetaan aina olevan syy tekoihinsa ja sen sellaista. Jos mies tirvaisee, niin se on ero, lapset kauas pois pahalta isältä ja pahoinpitelysyyte vielä kaupan päälle. Myös itse miehenä ajattelen samalla tavalla, miten olen näin ehdollistettu? PMMP laulaa tappavansa miehen, jos tämä kerran vielä lyö, mutta on vaikea kuvitella, että Kotiteollisuus ilmoittaisi samaa.

EDIT. Myös miesten keskinäistä väkivaltaa pidetään jostain syystä ihan tavallisena, pojat on poikia -tyylisenä veljellisenä kisailuna.

Sanotaan vielä tähän, että monet naisjärjestöt suorastaan suuttuivat yllä mainitun tutkimuksen tulosten julkaisusta, koska naisten kärsimä väkivalta on maailman kauhein asia. Niin varmasti on, mutta miksi miesten kokema väkivalta ei?
Viimeksi muokannut Riemumieli, 26.08.2009 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Note to myself:
Älä lataa pakastimeen tolkutonta määrää kaliaa, ja juo sit kuitenkin suht lämpösii nyrpistellen jääkaapista jokusen tunnin ajan.
Ne pakkaskaliat osaa nimittäin sen jälkeen Käyttäytyy!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Riemumieli kirjoitti:...
Onhan tuossa pointti (<-sori sanavalinta, RM, sinähän/-kös se siitä aina urputit?), snadisti kärjistetty mutta aivan asiallinen/todellinen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
Ja siis niinku mikä vitun Molotov-Ribbentrop-soppari etupiirijaosta täällä on, häh?
Mitään ei myönnetä ts. "mitään en oo ottanu!". Automaattisesti hyppään asentoon kun kaunis nainen käskee. Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin!!
Nyt muistanki... Kitinän mahdollinen (erittäin toivottu) kikkeliketju on selkeesti jääny mun ajatuksiin. Tai siis haaveisiin. =P Ei siin muita ollukaan ku Riemis. Viittiiks tonne uniketjuun enää kirjottaakaan, johan se tuli tässä.
Hassu tuo ihmisen alitajunta!
Otahan kohteliaisuutena, Riemis. =P (En kerro olik iso vai piäni.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
elco

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Niin tepsii - paitsi muhun! Mä oon käytännössä täysin immuuni tuollaiselle. Tiedän kyllä useitakin tyyppejä, jotka vastaavassa tilanteessa murtuisivat hölmöilemään.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Niin tepsii - paitsi muhun! Mä oon käytännössä täysin immuuni tuollaiselle. Tiedän kyllä useitakin tyyppejä, jotka vastaavassa tilanteessa murtuisivat hölmöilemään.
Tietysti puhuin omasta hyppyvalmiudestani virtuaalimaailmassa *viNk voNk*, mutta hyvä tietää tefloneiden olemassa olosta! :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Tälläkin palstalla on toisinaan pistänyt silmään se, että nainen voi haukkua miestä ääliöksi ja vaikka miksi ja se on pelkästään hauskaa, mutta jos suunta on vähänkin toisinpäin, se on sikamaista. Tulee mieleen juuri äskettäin julkaistu tutkimus, jonka mukaan teinitytöt läpsivät poikaystäviään ihan yleisesti, kun taas pojat ovat huomattavasti parempikäytöksisiä.

Missä vaiheessa yhteiskunta meni sellaiseksi, että naisella on oikeus käyttäytyä huonosti ja vielä olla ylpeä siitä? Esimerkiksi naisten parisuhdeväkivaltaa salaillaan ja vähätellään, naiselle koetaan aina olevan syy tekoihinsa ja sen sellaista. Jos mies tirvaisee, niin se on ero, lapset kauas pois pahalta isältä ja pahoinpitelysyyte vielä kaupan päälle. Myös itse miehenä ajattelen samalla tavalla, miten olen näin ehdollistettu? PMMP laulaa tappavansa miehen, jos tämä kerran vielä lyö, mutta on vaikea kuvitella, että Kotiteollisuus ilmoittaisi samaa.

EDIT. Myös miesten keskinäistä väkivaltaa pidetään jostain syystä ihan tavallisena, pojat on poikia -tyylisenä veljellisenä kisailuna.

Sanotaan vielä tähän, että monet naisjärjestöt suorastaan suuttuivat yllä mainitun tutkimuksen tulosten julkaisusta, koska naisten kärsimä väkivalta on maailman kauhein asia. Niin varmasti on, mutta miksi miesten kokema väkivalta ei?
Joo naiset saavat, tai ainakin tytöt juoda yhtä paljon viinaa kuin miehet/pojat? Se vain että naisten elimistö toisenlainen ja kestää suuria alkoholimääriä huonommin, joten kehitys ei voine enää kovin paljon tasa-arvoisemmaksi mennä, vai voisiko? Nainen voi kyllä lyödä enemmän mutta se tehdään kuitenkin keveämmällä kädellä, ilman humalaakin?

SA-int voisi mennä vaikka bebaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti: Taidan olla säännöllisen elämän tarpeessa.
Elämän olemassaolo on erittäin yliarvostettu ilmiö.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin