Performanssi-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haku on päällä

http://www.city.fi/profiilit/runkkutonttu/

B-rappu..
Rouva Pupu

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Profiilia on muokattu viimeksi vuonna 2006, jotta voipi olla ettei hakua ole päällä.
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rouva Pupu kirjoitti:^Profiilia on muokattu viimeksi vuonna 2006, jotta voipi olla ettei hakua ole päällä.
No mutta jos haku on aina päällä?
Stinky

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ En mä vonkaa varattuja. Siinä polttaa vaan näppinsä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tänään pitäis vielä tehdä viiden päivän työt. Ei onnistune. Onneksi kuitenkin on töitä, vaikkei näin paljosta olisi väliksi.
Illalla maalle.

Paras puuttuu, joten taitaa jäädä panematta tänään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viel vajaa viis tuntia et Äitin Kulta on kotona. Huoh.

Mamma pääsee auttaa läksyissä :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tänään taaperon kaa tsiikaan jalitsua, saa velipoika siinä opettaa pikkutyypille lajin saloja. Kivaa!
Ja tietysti myös panen sitä parasta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolmatta päivää putkeen päänsärky. Ei tää nyt taas ole ihan kivaa, mutta jos lihakeitto auttaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Voisiko joku perustaa "tissejä ja hevosvoimia"-tyyppisen keskustelun ja postata sinne laatumatskua, mistä sitten keskusteltaisiin?

Mun pitää päivittää paitsi kaverit niin myös keskustelupalsta nuorempaan ja asiallisempaan. Mä oon poikuuden jälkeen toiseksi vanhin ja toiseksi kurjin tyyppi täällä, mutta jotenkin kun näitä kestovaippajuttuja yrittää olla lukematta täällä niin tulee (virtuaali)itsemurha ensimmäisenä mieleen.
bliss

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:Mä oon poikuuden jälkeen toiseksi vanhin ja toiseksi kurjin tyyppi täällä
Saat tyytyä kolmanteen sijaan; stadinarska riehuu täällä myös.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työt saa nyt riittää.
Rautakauppaan ja kotiin. (ja etätöihin...)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ronkelit runkkaa!

Reilu puoli tuntia tehotonta työaikaa jälellä ja sit alkaa loma. Ihan helmee vaikka mitään suunnitelmia ei olekkaan. Kaikkee kivaa saa toki ehdotaa ;)
ninnithequeen

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^Ronkelit runkkaa!

Reilu puoli tuntia tehotonta työaikaa jälellä ja sit alkaa loma. Ihan helmee vaikka mitään suunnitelmia ei olekkaan. Kaikkee kivaa saa toki ehdotaa ;)
Leffaan, Suokkiin, Korkeasaareen, Lintsillekki ehtii....

Itellä loppukesän suunnitelmissa vaan viiä tyttö Kotieläinpuistoon paijaa elukoita :)

Muuten tää "loma" onki menny kotona neljän seinän sisällä, ellei Tampereen reissua lasketa...
milli

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

schwing! kotona. pakkaan. mökille! JEI!!

Nyt pakotetaan pikkusisko ja tämän aviomies mukaan :D
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:Perjantai! Ohjelmassa on joko Iso Känni tai 6000 pisteen murskajaiset Mario Kart Wiissä.
Tai lähtö Norsunluurannikolle... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
elco

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Juu ei. Kyllä tässä on taas sen verran väännetty, että kai sitä voisi suoda itselleen edes sen verran unohdusta ja onnea, että kiskaisisi sadalla eurolla hyvää viinaa naamariin. Toisen satasen voi käyttää neuvokkaasti siihen, että kaataa sillä hyvää viinaa vetovelkojen muodossa kaverin naamariin.

6000 Mario Kart Wii pistettä saa odottaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivän paras tähän mennessä, foormumina Iltasanomat: Vappu Pimiä tilittää julkkis-cooperin tulostaan 2410m. "On eri asia juosta 21 kilometriä tasaisesti kuin 12 minuuttia kovaa." :rofl: ...siis tuostahan tulee tuntivauhdiksi huikeat ~12km/h. Ja kehuu vielä käyvänsä lenkillä 3-5 kertaa viikossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti: On ilmeisesti ihan hyvä peli hankittavaksi? Vaikuttaa mun mielestä hauskalta, eikös siihen kuulunut rattikin heti mukaan? Voiko siinä pelata kaksi, jos hommaa toisen ratin? (Sitä teikäläiseltä lienee turha kysellä, että onko se liian haastava vajaa kymmenvuotiaille?)
Tokihan joku PS3:n mikälie granturismo on paremman näköinen ja on varmaan jollekin rattipeelolle oikea perstuntuma jne, mutta enpä oikein usko, että tuosta Wii Kartista addiktiivisemmaksi voi enää päästä mitenkään. Siinä vaiheessa kun siipikypärä räjähtää ruutulipulla johtopaikalta pään päällä ja 8 kaveria ajaa ohi niin tietää, mitä todelliset vastoinkäymiset elämässä voivat pahimmillaan olla.

Paketissa tulee mukana rattikehikko, johon tuupataan sellainen peruspalikkaohjain. Jos toinen ohjain löytyy niin irtorattikehikko maksaa varmaan max. kympin.

Voi pelata kahdestaan ja vieläpä niin että voi pelata kahdestaan WLAN:in kautta verkossa muita vastaan. Tuossa taitaa vissiin vaan olla se kirottu ongelma, että ainoastaan toinen voi tuossa tilanteessa kerätä pisteitä; tästä en kuitenkaan ole täysin varma.

En ymmärrä, miksei kymmenvuotias voisi kehittyä mestariksi. Peli vaatii ehkä pari viikkoa sahaamista pari tuntia päivässä, että kisoissa alkaa pärjäämään.
tuulenpuiska

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Panisin parastani jos ois joku ketä panna..Hmph.
SJP näyttää ilmaantuneen takaisin palstalle.
Kukas vittu se on?

Huomenta!
Nehemiah James

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Maisemakuvia vai pyllykuvia?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Maisemakuvia vai pyllykuvia?
Molempia, kiitos.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Pyllyjä vaan!
Vesperinkin matkakuvia odotellessa.
Nehemiah James

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mutkia toteutuksessa. Pikku-ukolla pukkaa lämpöä ja kipua, joten pitää hoivata, mutta jos vaikka pääsisin jälkilöylyihin yksin... Uh!
Stinky

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tulin kotiin, touhkasin kotia vähän siistimmäks, kävin suihkussa, nyt soffalla pötköttäen ja korkkasin ekan kaljan. Aah :h:
Saas nähä eksyykö sitä tänään baariin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Tulin kotiin, touhkasin kotia vähän siistimmäks, kävin suihkussa, nyt soffalla pötköttäen ja korkkasin ekan kaljan. Aah :h:
Saas nähä eksyykö sitä tänään baariin.
Älä eksy mene vakain aikomuksin, näkevät kaikki että juopumaanhan tuo tyttö on menossa!

B. runkkaamisesta voi kuulemma nauttiakin, ei se mikään korviketoiminto ole!

C. Kyllä täällä muitakin on yli fortio!

D. Runkkis on aina Runkkis ja siinä miehessä on miestä vähän enemmän kun teissä. joten älkää itkekö jos ei pillua irtoa?

E. Aina pitää yrittää parturissa, elokuvissa, kahvilassa, kadulla..aina.

F. Ei kuppikoko mutta nukkumaan pitää mennä.

G. Mafia Wars! Ihan kivasti koukuttaa, vaikkei ole vielä lentoon oikeen lähtenyt! Tack MC!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin