Performanssi-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aaaaaah, ei ylimääräistä runoilua otsikossa!!!

On topic: Pantais kun olis mitä pantais :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:No niin; pankaa parastanne!
Mussukkani aloitti perjantain!! Kiva! SA onkin aloittanna niin monta ketjua jo. En pane, vaikka käsket panna, uutta kilpailevaa perjantaiketjuakaan! Minä olen niin "rikas ketjuissa", että ei muutama ketju vieraisiin tee mithään!

Onko se ihan mahdotonta sun laittaa se eka mirri avattareksi joka oli ihan ensi alkuun. Se, johon otaksuit mun rakastuneen.
Tuo hiiri ei ole yhtään hauska.

Minkähänlainen avatar mulle olisi paras? Lammas vai tiikeri. Ehkä joku suuri puu. Punapuu!

Ajatukset kiertelee kaartelee kun on niin uni. mennään Mussukka nukkumaan!

Stadissa asuva Stadin oma poika Stadista

Lisäys: On Bliss Topic: Järkytit Blissiä Mussukka, kun Bliss ei saanutkaan ennen yöhaaveilua nähdä uutta ketjuani...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää tälle 'illalle'.
Ja vielä ilman ylityö yms korvausta.
Niin.
Perkele.
!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Luojan kiitos, Suviselle ketjun avaamisesta. Se jos jokin on jo itsessään performanssi!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Täällä tulossa loistava performanssi: muutto...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nastamuumio

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kirjotan tänne saman kuin Facebookiinkin, koska haluan epätoivoisesti huomiota ja epäuskottavaa tekokannustusta. Nyt on nimittäin niin, että toimistolla vietettiin eilen edeltäjäni läksiäisiä, ja edeltäjäni oli "oikea ilopilleri" ja kaikin tavoin tosi pidetty ihminen. Mä olen tuon täysi vastakohta luonteeltani, enemmänkin semmonen hillitty ja asiallinen kuin krooninen puheripulikko. Nyt kumminkin tiedän siis, ettei minun tyylistäni pidetä ja edeltäjäni toivottaisiin yhä olevan täällä. Vituttaa. Kuin mä jaksan?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Tuskin nyt kantsii heti lähteä liikkeelle siitä oletuksesta että sun tyylis olis jotenkin epätoivottu ja sinä siinä sivussa. Eiks olis pahempi kilpailla edeltäjän kanssa samassa tyylilajissa? Tuskin ne työkaverit odottaa mitään edellisen kopiota muutenkaan saavansa tilalle...

Se, että ihmisillä on haikea olo kivana pidetyn työkaverin menetyksestä, tuskin (normaaleissa oloissa) meinaa sitä että aletaan vihata seuraajaa, joten relax.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kun kaikki vihaavat juuri sinua, joten paska juttu. Miksi ihmiset kuvittelevat, että juuri minä olen niin erityinen, että iloisen kohta entisen työtoverin poislähtö on tosiasiassa tilaisuus, jossa osoitetaan ainakin implisiittisesti, että minä olen epätoivottu ja suosittu henkilö. Vaikka siis sain työn, sain sen vain siksi, että minua voitaisiin vihata ja katsella kieroon. Töttöröö.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Näin kamalaa painajaista että mun kilon Oltermanni oli kadonnut jääkaapista. Ihanaa, tallessa oli. *juustohiiri*
Fcuk

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

On se jännä ja ihana, miten kymppivuoden jälkeenkin muutaman päivän erossa olo nostaa fiiwikset pintaan. Kaikki ajatukset pyörii toisen ympärillä ja mielikuvaharjoittelut ihojen tulevasta tapaamisesta alkoi 48 tuntia takaperin. Tänään pannaan kyllä parasta.
elco

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Perjantai! Ohjelmassa on joko Iso Känni tai 6000 pisteen murskajaiset Mario Kart Wiissä.
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Perjantai! Ohjelmassa on joko Iso Känni tai 6000 pisteen murskajaiset Mario Kart Wiissä.
TosiMies (TM) tekisi molemmat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tänään olis tapaamislistalla kirurgi, nukkumatti ja hoitaja, uuh! Illalla voisinkin sitten juhlia Pikkuoravien viimeistä iltaa vaikka korkkaamalla skumpan, kai sitä nyt yhden lasillisen voi ottaa?
Ja juuri kun ehdin iloita omasta verorahojen tärsäilystä, kiikutti verokarhu viimeistellyn mätkylapun postilaatikkoon. V*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:Perjantai! Ohjelmassa on joko Iso Känni tai 6000 pisteen murskajaiset Mario Kart Wiissä.
Me haetaan muutama juominki, katotaan leffa ja näppäillään KitaraSankaria.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Fcuk kirjoitti:On se jännä ja ihana, miten kymppivuoden jälkeenkin muutaman päivän erossa olo nostaa fiiwikset pintaan. Kaikki ajatukset pyörii toisen ympärillä ja mielikuvaharjoittelut ihojen tulevasta tapaamisesta alkoi 48 tuntia takaperin. Tänään pannaan kyllä parasta.
Hei hyvältä kuulostaa, jatkakaa.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti: Vaikka siis sain työn, sain sen vain siksi, että minua voitaisiin vihata ja katsella kieroon. Töttöröö.
Sinusta kyllä uskoisin, mutta minuahan eivät olleet valitsemassa tänne kaikki tämän paikan tyypit, vaan ainoastaan esimieheni ja hän joutui ottamaan tänne uuden tyypin, koska tänne nyt vaan tarvitaan uusi tyyppi. Tekemään töitä, niiku.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:Sinusta kyllä uskoisin,
Ai että palkkaisin ihmisen vain siksi, että muut voisivat katsoa häntä kieroon? :shock:
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti: Ai että palkkaisin ihmisen vain siksi, että muut voisivat katsoa häntä kieroon? :shock:
Äh, no tuskin sä kuitenkaan niin tuhlaisit, mutta mun negatiivinen energia alkoi entisestään lisääntyä sun vastauksen lukemisen jälkeen. Mä tosiaan oon tainnut liiotella mun tilannetta ja olla pikkasen paranoidi, mutta en silti ymmärrä vastauksesi sävyä.
Stinky

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Panisin parastani jos ois joku ketä panna..Hmph.

Jei, tää päivä töitä ja sit viikon loma! Silmät tarvii kyllä lepoa tästä näytön tuijottamisesta. Joka päivä silmiä väsyttää ja välillä yrittää päänsärkyä pukata. Ulkona on helppo olla kun siellä on ihanan kostee ilma. Silmät tykkää.
Illalla kynttiläkutsuille syömään herkkuja. Mulla on ostolakko!
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:Panisin parastani jos ois joku ketä panna..Hmph.
SJP näyttää ilmaantuneen takaisin palstalle.
Rouva Pupu

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stinky kirjoitti:Panisin parastani jos ois joku ketä panna..Hmph.

Jei, tää päivä töitä ja sit viikon loma! Silmät tarvii kyllä lepoa tästä näytön tuijottamisesta. Joka päivä silmiä väsyttää ja välillä yrittää päänsärkyä pukata. Ulkona on helppo olla kun siellä on ihanan kostee ilma. Silmät tykkää.
Illalla kynttiläkutsuille syömään herkkuja. Mulla on ostolakko!
Miehellä oli sama homma silmien kanssa kun joutuu nyt aamusta iltaan olemaan päätteellä. Toki ollut ennenkin. Osti niitä tippoja kuiville silmille ja sen jälkeen nuo vaivat poistuneet.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:mutta en silti ymmärrä vastauksesi sävyä.
Sanotaan sitä vaikka leikkisän liioittelevaksi. Jos koit sen jyrkkänä vittuiluna, niin sitä se ei ollut (paitsi ehkä siis leikkisästi).
Paras päivä ikinä.
Stinky

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

exPertti kirjoitti: Et sitten laittanut sitä ilmoitusta? :)
En oo kerennyt :(
NuoriD kirjoitti: SJP näyttää ilmaantuneen takaisin palstalle.
Vitsi, pitäsköhän yrittää vongata? On sekin aika komee.. Hmm...
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: SJP näyttää ilmaantuneen takaisin palstalle.
Vitsi, pitäsköhän yrittää vongata? On sekin aika komee.. Hmm...
Uskoisin, että SJP:ltä saa. Anna mennä vaan.
NuoriD

Re: Performanssi-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Uskoisin, että SJP:ltä saa. Anna mennä vaan.
Anteeksi hitauteni, mutta kukas tämä SJP nyt olikaan?
Eiköhän se ole SaintJohnPerse aka Runkkutonttu, jolle terälehdet aukeavat...
Vastaa Viestiin