verotus_2008i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Verotus_2008

Äänestys päättyi 15.03.2010 23:40

Maksoin liikaa veroja.
5
83%
Tasavero.
0
Ei ääniä
Verokarhu on nälkäinen ja vielä rahojeni perään!
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maksoitko liikaa veroja? Tasavero? Joudut raottamaan lompuukia vielä lisää? Toivottavasti tytöt ei joudu kerjuulle/avaamaan lompsaansa?

Postissa tipahti lappu jossa luki SAAT palautusta 147,20!
Kivä saan joululahjan itselleni edes ostettua.
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Eikö noi laput tipahtaneet jo kevään korvalla? Kivaa, voi laittaa taas säästöön aivan liian pieneen remonttikassaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Kaikenkaikkiaan tulee neljältä vuodelta 'bout kymppitonni, menee suoriltaan ulosottomiehelle ja pieni osa pankille.
Mukavaa sitten kaikki ovat tyytyväisiä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Niba kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kaikenkaikkiaan tulee neljältä vuodelta 'bout kymppitonni, menee suoriltaan ulosottomiehelle ja pieni osa pankille.
Mukavaa sitten kaikki ovat tyytyväisiä?
Kaikki paitsi kuNppani, luonnollisesti.
Vaikkai etullut esiin otsikossa, tässä kysymyksessä hain lähinnä muutosverokorttia, eli minkälaiset päätökset sait muutoksen haun kautta?

itsellä oli ensin 2x(-)128 eeroa varsinainen mutta verotuksen korjauspyynnön jälkeen päästiin jo plussalle.. :D
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ennen maksoin aina liikaa veroja, sit opin about nollille ja nyt ne vittupäät pyytää kokoajan jotain lisää. Mä en näistä enää mistään itse selviä, mut juristit kiittää ja lopultahan kaikilla on tosi hyvä olla. Mulle tulee jotenkin hyvä olo kun maksan siitä, että puolestani maksetaan eteen päin. Jepajep, joulukin kohta!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Zeb kirjoitti:Eikö noi laput tipahtaneet jo kevään korvalla? Kivaa, voi laittaa taas säästöön aivan liian pieneen remonttikassaan!
Tuli, mutta kun oli korjattavaa niin ei ole tullut lopullista päätöstä vielä. Ennen korjausta oli yli tonni palautuksia, korjausten jälkeen palautuksia on entistä enemmän.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Eikö noi laput tipahtaneet jo kevään korvalla? Kivaa, voi laittaa taas säästöön aivan liian pieneen remonttikassaan!
Tuli, mutta kun oli korjattavaa niin ei ole tullut lopullista päätöstä vielä. Ennen korjausta oli yli tonni palautuksia, korjausten jälkeen palautuksia on entistä enemmän.
Mikään ei ole niin hullua kuin maksaa liikaa veroja, ilmeisesti korko tuosta lainastasi oli aika huono? Mulla palautukset tuli lähinnä matkakulujen takia, eli 830-omavastuu(300), joten pikkasen laskien 128x2+147=403+osakemyyntivoitot=500 about..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: verotus_2008i

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vaikkai etullut esiin otsikossa, tässä kysymyksessä hain lähinnä muutosverokorttia, eli minkälaiset päätökset sait muutoksen haun kautta
Palajamma kunha moinen lappu ropsuu laatikkoon.
Mitäpä sitä paskaa jauhamaan, odotetaan lappuasi!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin