Tissejä ja hevosvoimia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ja perään nuoria tissejä:

Kuva
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aika kärsivä ilme pojalla. Tois ny joku karkkia, limsaa, hampurilaisia ja ransiksia, niin sais parka energiaa ja hymykin löytyisi.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja bliss »

Turbo sounds :h:

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Seuraavaksi kolarin, tuskan ja kuoleman ääniä. Sori vaan pärinäpojat ja tytöt, mutta maantiet eivät ole tuollaista varten. Menisivät autoradoille ajamaan, niin eivät teloisi kuin itsensä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tissit:


Hevosvoimia:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wjkfhck_ ... re=related[/youtube]
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Ja perään nuoria tissejä:
Vitun Dave. Äijä pilaa kaiken. Koskaan ole ollut lähempänä epärekisteröitymistä kuin nyt.
Rouva Pupu

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ghostrider on legenda <3 Aina menee nännit koviks sitä katelles!

Höh, en saa linkitettyy tähä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voiko täällä puhua omista tisseistä? Ne on nyt piirretty täyteen tinnerijälkiä, ja huomenna siinä 11:30 voitte aloittaa suruliputuksen. Tai no, kirurgin (nainen!) mukaan mulle ei sovi deetä pienemmät, että eiköhän niistäkin iloa saada vielä irti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kerro meille miten se toimenpide tehdään? Sillee ilman veitsi- ja repimissanoja! Huomenna suruliputuksen aikaan hieron elämää omiin nappeihini. Telepatioin sieltä pöydältä jotain, niinkus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ No mulla ne tehdään sillä kauneimmalla tavalla, eli pystyviilto nännistä alaspäin ja nännin ympäri, sitten rinta käännetään alaspäin ja nänni siirretään uuteen kohtaan, mulla se tulee olemaan 22cm solisluusta alaspäin. Lupasiviat vielä tehdä sen mulle jollain imetysystävällisellä tavalla, jos vaikka alkaisin poikimaan. Takeita eivät tietenkään anna. Näkyviä arpia jää oikeastaan vain se pystyviilto. Kaksi plastiikkakirurgia leikkaa ja toimenpide kestää n. 2h. Kotiin pitäisi päästä siis jo seuraavana päivänä, jos kaikki menee ok.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:^ No mulla ne tehdään sillä kauneimmalla tavalla, eli pystyviilto nännistä alaspäin ja nännin ympäri, sitten rinta käännetään alaspäin ja nänni siirretään uuteen kohtaan, mulla se tulee olemaan 22cm solisluusta alaspäin. Lupasiviat vielä tehdä sen mulle jollain imetysystävällisellä tavalla, jos vaikka alkaisin poikimaan. Takeita eivät tietenkään anna. Näkyviä arpia jää oikeastaan vain se pystyviilto. Kaksi plastiikkakirurgia leikkaa ja toimenpide kestää n. 2h. Kotiin pitäisi päästä siis jo seuraavana päivänä, jos kaikki menee ok.
Siis toivottavasti tuo tehdään esim. terveyssyistä, esim liikuntasyistä tai särkysyistä.
On maailma ihmeellinen kun joillekin annetaan vain rusinat ja joillekin isot herkut ja sitten oikea olisi vain sopusuhtainen.
Onnea pienennykseen, oikeasti. Voin hyvin ymmärtää, että isot tissit ovat monella tapaa rasitus. Vaikkakin toisten silmissä aika ihanatkin.

Vesperille terkuin Arskis, joka aina on ollut tissihullu. Mutta kyllä mä susta tykkään D-kokoisenakin. Tykkäisin AA-kokoisenakin. Tykkääminen riippuu siitä minkälaisia äänähdyksiä suustasi päästeleepi!

Hitsi miks mä olen näin TYLSIMYS. Osaan nyt vain olla asiallinen enkä heruttele tisseistä.

Onnea sulle ihan oikeesti vain ja ainoastaan! :)

Stadinarska
täystissitön testosteronimöykky
Fcuk

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tsemppiä, kaikki menee ok! <3
Nehemiah James

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Voiko täällä puhua omista tisseistä? Ne on nyt piirretty täyteen tinnerijälkiä, ja huomenna siinä 11:30 voitte aloittaa suruliputuksen. Tai no, kirurgin (nainen!) mukaan mulle ei sovi deetä pienemmät, että eiköhän niistäkin iloa saada vielä irti...
En liputa surua! Poltan sikarin uusien kaksosten syntymän tuoman ilon johdosta. Pus! Superpus!
elco

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja elco »

Mulla on tälläinen viiden vuoden sisään:



Elämässä pitää olla tavoitteita.
elco

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:Turbo sounds :h:
Aika vihasesti liikahtaa 250km/h:sta.
Zeb

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:Lupasiviat vielä tehdä sen mulle jollain imetysystävällisellä tavalla, jos vaikka alkaisin poikimaan.
Tsemii! Varmaan oli parempi tehdäkin toi nyt ennen poikimisvaihetta, kun niiden koko voi kai jopa tuplaantua silloin. Mietihän sitä! :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tällänen R8 ehti valoista läpi Haapaniemenkadulta Sörnäisten rantatielle Milenkan kohdalta(50m), minä en..


Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tissit ja hevosvoimia

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bedlam

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Meille nörteille tissiä ja rallia:

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Tissit ja hevosvoimia
Loistava linkki. Eli vanhalla kunnon ärhentelijällä Patresella on siis samaa kaliberia oleva vaimokin. :)
Mites se olikaan miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö mutta naisia ulkonäön LISÄKSI asema ja rahat! So simple
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Cool. Myönnän koettaneeni googlettaa tästä Hostista lisää, mutten onnistunut. :oops:
Mäkin, mutta ihan turhaan :cry:

Pyritäänpä pitämään joka postauksella teemaa jotenkin yllä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

bedlam kirjoitti:Pyritäänpä pitämään joka postauksella teemaa jotenkin yllä.
Sivusto kieltäytyi tämän sivun näyttämisestä
Teemaa, niin tietty
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tässä kuvasarjassa näemme:

-nelivetoisen sotilasajoneuvon
-kaasumäntätoimisen, bipod- jalustaisen kiväärin, joka saattaisi olla kevyt konekivääri paitsi lipas on aika pieni sarjatuliaseeseen
-Tissit. Pillukin näkyy. Peppu ei selkeästi.
-maastoliikkumista talvisissa olosuhteissa suhteellisen vähäisin henkilökohtaisin varustein.

Pysytelläksemme asiallisella ja miehekkäällä tasolla, voisiko joku Kitinän Äijistä tunnistaa minulle tuon auton ja tuon aseen?

http://www.met-free.com/galleries1/met-art_vel_34_312/
Viimeksi muokannut Gat, 02.09.2009 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
bedlam

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jyrki73 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pyritäänpä pitämään joka postauksella teemaa jotenkin yllä.
Sivusto kieltäytyi tämän sivun näyttämisestä
Teemaa, niin tietty
Painat enteriä osoiterivillä, niin näkyy.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Tissejä ja hevosvoimia

Viesti Kirjoittaja sinsin »



En muista kyllä nähneeni tissejä tuolla, mutta darn it's hot..
Vastaa Viestiin