Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon muka käyttäny heinäkuussa S-etukorttia ABC-asemilla 611 euron edestä. Tässä on oltava virhe? Voiks jollain olla rinnakkaiskortti ilman et tietäsin asiasta? Kannattaako mun selvitellä tätä enempää? :D
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Riippuu ilmoittauduitko ATK- tai kanavatyökurssille? :)
Japanin kielen alkeita ja itämaisen tanssin jatkoa ajattelin.
Fcuk

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

exPertti kirjoitti:Tuolla määrällä on ihan pakko jo tankatakin siellä. Ja sitäkin on tehtävä paljon.
Nii-i! Dieseliä on toki menny lomakuussa jonkun verran mut ei nyt helvetti tollasia määriä. Ja muuten en tunnusta ku parit kahvit juoneeni. Hmmmmmm! Outoa. Ei se mitään, joskus on.
nastamuumio

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon ilmoittautunut kansalaisopistoon venäjän kielen alkeisiin. Kokeilen, miten oppitunneilla olo enää luonnistuu.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Hmmm... Tulit silti sitten tänne? :)

No, hyvä kun tulit.
Ensi kuussa nuo vasta alkaa, ilmoittautumiseenhan meni netin kautta kaikki kolme minuuttia. Loppupäivän työjärjestys vielä auki.

Venäjän kielen alkeetkin olis kyllä hyvä, mutta useampi harrastus kuulostaa jo ihan liian tehokkaalta minulle, niin passaan. Japanin kielestä on kuiteski henkkoht enempi hyötyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onneks on edelleen mahtava perse millä leveillä, kirjaimellisesti. Pelkään, että musta on nyt tullut naiseliöiden alinta kastia: pienitissinen läski. Hmph...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Voi kulta! :D :h:

Mikset pääse kotiin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:^ Voi kulta! :D :h:

Mikset pääse kotiin?
Vasemman pikkuoravan dreeni vuotaa vielä liikaa, pitäs olla max. 30ml/vrk mut oli vielä 100ml. Vasurista poistettiin reilu 900g, kuvitelkaapa se vaikka jauhelihana. Melkosta, sano. Mut huomenna varmaan kotiin :)

Huoneen toinen täti joutui eilen vielä uusintaleikkaukseen hematooman takia, onneks oon säästynyt siltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:^ Voi kulta! :D :h:

Mikset pääse kotiin?
Vasemman pikkuoravan dreeni vuotaa vielä liikaa, pitäs olla max. 30ml/vrk mut oli vielä 100ml. Vasurista poistettiin reilu 900g, kuvitelkaapa se vaikka jauhelihana. Melkosta, sano. Mut huomenna varmaan kotiin :)

Huoneen toinen täti joutui eilen vielä uusintaleikkaukseen hematooman takia, onneks oon säästynyt siltä.
On siinä siellä olemisessa sekin hyvä, että sun on pakko levätä. Kotona se kipulääkityksellä saattais unohtua... Mutulla heittelen, jaksele huomiseen.

Nyt haen jääkaapista 900g lihaa ja menen nakuna peilin eteen. :]
elco

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Onneks on edelleen mahtava perse millä leveillä, kirjaimellisesti. Pelkään, että musta on nyt tullut naiseliöiden alinta kastia: pienitissinen läski. Hmph...
Mut hei: nythän sä voit seuraavaksi mennä tissien suurennusleikkaukseen.
ninnithequeen

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihme ettei tääl ole jo surunvalitteluketjua Patzin tisseille :D Ja vähintään kansallinen suruliputus!

Broidi toi just pari kassillista mustikkaa, puolukkaa, mansikkaa, omenahilloa, omenoita, perunii, porkkanii, sipulii ja kesäkurpitsaa...

Taidan vääntä Oman Mökin antimista kunnon pottumuussin :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Ihme ettei tääl ole jo surunvalitteluketjua Patzin tisseille :D Ja vähintään kansallinen suruliputus!
Se oli FB:ssä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi luoja mikä viikonloppu! Kolmen päivän hutikoituminen pikkasen ryydyttää naista :) On kyllä ollut hemmetin mukavaa ja hauskaa.
Tänäänki ysti tuli muksunsa kanssa yllätysvisiitille ja oli niin kiva vaihteeks tehä sapuskaa useemmalle suulle. Ja ne vielä tykkäs mun keitoksista. Son aina plussaa.
Nehemiah James

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mua alkoi just huolestuttamaan ettei mulla ole antaa mitään pupusen ketjuihin. Must on oikeesti tulossa wanha. Pitää vissiin vaihtaa taas nuorempaan...
Nehemiah James

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Supernarttu, minne sulle voi lähettää kukkia?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mielenkiinnoton(ko?) maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän etätyöt on putkessa, ehtisköhän kohta nuquun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin