Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Ninni
0
Ei ääniä
Niba
3
13%
Lolita
0
Ei ääniä
Elppis
0
Ei ääniä
Bluntly
5
21%
Rouva Pupu
1
4%
Suvinen
1
4%
Bedlam
0
Ei ääniä
Expertti
6
25%
Keikaus
0
Ei ääniä
McJanne
1
4%
Gattaca
3
13%
Mylwin
0
Ei ääniä
Aasi
0
Ei ääniä
Stadinarska
1
4%
EW
0
Ei ääniä
Sikamika
0
Ei ääniä
Vaola
0
Ei ääniä
Irmelianneli
0
Ei ääniä
Elco
0
Ei ääniä
FK
2
8%
Xibe
0
Ei ääniä
Mustaenkeli
0
Ei ääniä
Dave
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hyeena

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Hyeena »

elco kirjoitti:
Hyeena kirjoitti:
0 pistettä.

Tossa pitäisi olla joku netti-/tv-/tietokonepelilimiitti? Esim. yli 2h/päivä 1p, yli 4h/päivä 2p ja yli 6h/päivä 6p.
Varmaan pitäisi. Kyllähän tämä tylsien hetkien tappamista tahtoo olla.
elco

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja elco »

Nehemiah James kirjoitti: Tätä määkin olen itseltäni kysellyt kun olen käynyt kehityskeskusteluja itseni kanssa paremman itsetuntemuksen saavuttamiseksi.
Onpa nokkelaa.

Ilmeisesti olet sitten vaikuttanut täällä aiemmin jollain toisella nikillä? Jos olet niin et kelpaa äänestyksiin, kun äänestyksen luoja ei tiedä kuka olet.
Fcuk

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Bluntly oli näistä helppo pallottaa, koska tiedän nähneeni juuri häneltä "on tylsää" -postauksia eniten. Muuten on ihan älytöntä miettiä muiden tylsyyksiä, porukalla on ties mitä sählinkejä jemmassa ja ikäviä asioita, joita ei huvita jakaa...

Bore arki, ah <3
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

6p.
Mut oon silti tylsä. Tai ainakin saan iloni usein sellaisita asioista, joita enemmistö(?) pitää tylsinä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Olen kirjoittanut "kitisijät tunkevat uniin" -ketjuun.
Paitsi jos kyseessä on guuma zeksiuni!

Itse asiassa ainoat kitinäuneni ovat olleet sellaista hurjastelua, että tosielämäseksiä ei kannattaisi edes kokeilla, kun kuitenkin joutuisi vaan pettymään.

Ja ne unet oli sitten 130%, toim. huom.
Rouva Pupu

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Ja ne unet oli sitten 130%, toim. huom.
Veikkaan Vespaa ja Geetsuu <3
Rouva Pupu

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti: Tätä määkin olen itseltäni kysellyt kun olen käynyt kehityskeskusteluja itseni kanssa paremman itsetuntemuksen saavuttamiseksi.
Onpa nokkelaa.

Ilmeisesti olet sitten vaikuttanut täällä aiemmin jollain toisella nikillä? Jos olet niin et kelpaa äänestyksiin, kun äänestyksen luoja ei tiedä kuka olet.
DogFight!
Zeb

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Minusta Gatin elämä ei myöskään vaikuta tylsältä. Angsti ja alkoholin käyttö eivät ehkä mitään toivottavaa ole, mutta aika ei käy pitkäksi. Lisäksi Gatilla on rikas sisäinen elämä. Myöskään Daven elämä ei mielestäni ole tylsää, osin em. perustelut. Äänestin exPerttiä, joka tietty voi halutessaan vastatodisteeksi tähän kaivaa pari luurankoa kaapistaan.
Nehemiah James

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:DogFight!
Ai että niinq taisteltaisiin laatunartun huomiosta? Mä olen liian tylsä siihen ;)
Rouva Pupu

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:DogFight!
Ai että niinq taisteltaisiin laatunartun huomiosta? Mä olen liian tylsä siihen ;)
Noniinku ei ja et :D
MGandhi

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru tylsyyden ylijumala. Pulkkiksen kuva on kyseisen sanan vieressä tietosanakirjassa. Muita määritelmiä ja pisteytyksiä ei tarvita.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Itseasissa, mun mielestä Gatin elämä ei vaikuta tylsältä :D
Meinasin tämän todeta jo itse, mutta arvelin saavani taas lokaa niskaan :)
Kiitoksia, fanityttöni!
Olen kuvaillut elämääni täällä paljon. Ja onhan se vittumaista ja pillua saamatonta, mutta stressi- kärsimys- ja nolausarvoiltaan olisi ollut oikeille ihmisille kestämätöntä ja tosiaan ei-tylsää.
Tosiasiassa olet skorettanut niin saatanasti pillua ja persettä alle kaksikymppisestä. Tuo on vaan virtuaalinen roolisi... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Niba »

1. Seksiä vain peiton alla pimeässä (1p)
6. Työni on tylsää (1p)
18. Toisinaan pitkästyttää (1p)
19. Kitinä viestejä liikaa(xp)

3*x=n

Juu, mutten selitä enempää..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi. Samaan pooliin valuvat myös varmanpäälle pelaajat, kuten nastamuumio, pulkannaru tai pertsa. Varmasti moni unohtui...


Tylsä-leiman annan lisäksi:
- tuulenpuiska
- blunty
- bliss
- lolita

Itsellä tässä tosin vaikuttaa hyvin paljon se, mitä mielenkiinnonkohteita nikillä on. Jos nämä eivät mätsää, niin vaikea siitä elämästä on kiinnostua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Pulkannaru tylsyyden ylijumala. Pulkkiksen kuva on kyseisen sanan vieressä tietosanakirjassa. Muita määritelmiä ja pisteytyksiä ei tarvita.
Aah. Uskollinen Ihailijani ! *PUSS*

Tai sit vaan kirjoitan tänne ne tylsät jutut ja pidän paremmat (jännittävimmät?) omana tietonani. Uskokaa mitä haluatte, mulle se on sama :D
Kaikkea en viitsi kirjoittaa, kiitos ainakin parille stalkkerille (jotka eivät ole kirjoittaneet, mutta löytyvät täältä).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Valitettavasti Pulkannaru puuttui valikosta, ei voi äänestää.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tylsä-leiman annan lisäksi:
- lolita
Yhyy.
Älkää lapset koskaan lopettanut viinanjuontia. Elämä muuttuu paremmaksi, mutta noin 100% tylsemmäksi. Toisaalta sama tuntuu pätevän lastenhankintaankin.
bliss

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: - bliss
Itken ehkä itseni uneen tänään ja tästä eteenpäin.

Onneksi olen jakanut tylsästä elämästäni tänne vain noin 5 %, pysytte edes hereillä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyeena kirjoitti: 4. Einesruokia usemmin kuin kerran viikossa (1p)
6. Työni on tylsää (1p)
9. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa kuussa (1p)
18. Toisinaan pitkästyttää (1p)
Neljä eli kuningas.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

10. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa vuodessa (3p)


Kolme pinnaa himaan. Toisaalta, leffateatterit kikattavine pissiksineen on perseestä ja kotona saa parempaa ruokaa kuin ravintolassa.

Arvoasteikon voi kääntää päälaelleen:

10.1 Kun minulla on tylsää enkä osaa itse laittaa ruokaa, menen elokuviin tai ravintolaan syömään (3p)
bedlam kirjoitti:Mun elämässä ei juurikaan tapahdu mitään, mutta itse tykkään elellä sellaista elämää jossa ei tapahdu mitään. Eli onko se sitten tylsyyttä, jos ei itse sitä tylsäksi koe?
Ei, vaan se on sitä että on tyytyväinen elämäänsä, eikä jatkuvasti pakene pelottavaa ja musertavaa arkea. Sulla pyyhkii loistavasti, sanoo elämäntapasinkoilijat mitä tahansa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi.
Itse kuvittelisin, että juuri tylsimykset kaipaavat muiden seuraa viihtyäkseen omassa elämässään. Jos taas elämä on mielenkiintoista jo valmiiksi, toisten seura ei ole niin olennaista. Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.

Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.

Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
Totta, kommenttini on off topic, mutta eipä sillä ennenkään niin väliä ole ollut. Kiinnosti vain, että kuinka joku voi tulla ajatelleeksi jotenkin noin kuin sinä. Mutta jos siitä ei synny keskustelua, niin sitten ei - no prob.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Jos kysytäänkin, että pystyykö olemaan yksin itsekseen kotona/maalla/erämaassa/jne ?
Monikaan ei pysty. Koska eivät ole sinuja itsensä kanssa. Tuttavapiiristäni nuo ihmiset kertovat nauttivansa sosiaalisesta elämästä, heidän kohdallaan se tarkoittaa kapakointia tai muuta vastaavaa menoa noin 5 iltaa viikossa. Nautin minäkin sosiaalisesta elämästä, mutta pystyn myös olemaan ns hiljaisuudessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerran tajusin olleeni 3 viikkoa putkeen himassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin