Toinen Tiistai - Vapaus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ihan lämpimät hyvänolontoivotukset teille molemmille.
Valintakysymys.
Minä juon nyt wiskiä, lisääntykää te ja täyttäkää maa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Täytyy myöntää, että on tässä viime aikoina tullut pohdittua kuinka pian jakautumisesta saa sen ekan sidukan imuroida. Tarkoittaako tämä nyt alkohoolionkelmaa? Tai sitten kyse on vain tietyn menetetyn itsemääräämisoikeuden palautumisesta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä sain tänään LTS:n vihdoin valmiiksi! \o/
(Eli siis kopsattuu kaverilta.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Täytyy myöntää, että on tässä viime aikoina tullut pohdittua kuinka pian jakautumisesta saa sen ekan sidukan imuroida. Tarkoittaako tämä nyt alkohoolionkelmaa? Tai sitten kyse on vain tietyn menetetyn itsemääräämisoikeuden palautumisesta.
Jorvissa ainakin kuoharia tarjottiin heti poikimisen jälkeen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti:Jorvissa ainakin kuoharia tarjottiin heti poikimisen jälkeen.
Eli vähän niinku täälläki viskii lts:n jälkeen?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Täytyy myöntää, että on tässä viime aikoina tullut pohdittua kuinka pian jakautumisesta saa sen ekan sidukan imuroida. Tarkoittaako tämä nyt alkohoolionkelmaa? Tai sitten kyse on vain tietyn menetetyn itsemääräämisoikeuden palautumisesta.
Jorvissa ainakin kuoharia tarjottiin heti poikimisen jälkeen.
Naistenklinikalla saatiin omenamehuu skumppalaseista....

Kostoks otettiin sit viel Ukkokullan kans hatsit ilokaasusta :lol:
Zeb

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

TYKSissä saa luultavasti hakee trippimehun käytävän automaatista.
Nehemiah James

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mä sain lasin konjakkia!! En muista mitä tuore äiti joi.
Zeb

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:TYKSissä saa luultavasti hakee trippimehun käytävän automaatista.
Tokkopa.
Meinaat ettei saa sitäkään?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissit :( En ala jos ne ei kohta ala muuttaa muotoaan, yhyy. Mulla on nyt selkeesti joku leikkauksen jälkeinen masennus. Meen syömään karkkia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissit :( En ala jos ne ei kohta ala muuttaa muotoaan, yhyy. Mulla on nyt selkeesti joku leikkauksen jälkeinen masennus. Meen syömään karkkia.
Voi sua *lohduttaa*. Kyllä ne tisut muotoutuu kunhan kudos paranee.
bliss

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissit :( En ala jos ne ei kohta ala muuttaa muotoaan, yhyy. Mulla on nyt selkeesti joku leikkauksen jälkeinen masennus. Meen syömään karkkia.
Aattele että pääset shoppailemaan ihka uusia toppeja ja takkeja ja paitoja ja rintaliivejä ja kaikkee kunhan paranet :]
bliss

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Floodaan.

Miten joillekin on niin hiton vaikea ymmärtää wanha sanonta "Niin makaat kuin petaat"?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Meillä on kaikki kipeänä, fiduddaa. Ensi viikolla pitäisi mennä työmatkalle pelaamaan futista Bulgariaan, joten toivottavasti olen parantunut siihen mennessä.
Paras päivä ikinä.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja pix »

milli kirjoitti:
bliss kirjoitti:Luulin lukeneeni väärin, mutta kyllä tuolla vaan on, että Toivoisit että sinulla olisi uusia vonkauksia :D
Mä mietin jo, että oliko se vain mulla :P
"Ei vieläkään uusia vonkauksia"

The story of my life :wink:
Nehemiah James

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Miten joillekin on niin hiton vaikea ymmärtää wanha sanonta "Niin makaat kuin petaat"?
No niin just! Tän siitä saa kun yrittää vähän olla eroottinen puskissa, kun toinen on huomion tuskissa. Tjöh!!
bliss

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:Miten joillekin on niin hiton vaikea ymmärtää wanha sanonta "Niin makaat kuin petaat"?
No niin just! Tän siitä saa kun yrittää vähän olla eroottinen puskissa, kun toinen on huomion tuskissa. Tjöh!!
Kiva tapa ajatella sulla, mutta mä mietin vaan tylsästi yhtä tyyppiä joka oli pari vuotta sitten meillä töissä, sai lähteä ihan syystä ja nyt vinkuu takaisin töihin. :P
Nehemiah James

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Kiva tapa ajatella sulla, mutta mä mietin vaan tylsästi yhtä tyyppiä joka oli pari vuotta sitten meillä töissä, sai lähteä ihan syystä ja nyt vinkuu takaisin töihin. :P
Mä teen parhaani saadakseni jotain fibaa aikaiseksi, että pääsisin vastaamaan bunnyn ketjuihin ja ehkä wähän todistaakseni itselleni, etten sittenkään ole niin wanha ja seniili :) Mut sano sille tyypille, että mitäs mokasit, tässä pelissä ei ole toista puttimahdollisuutta. Esimiesasemassa ollessani en koskaan ottanut ketään uusintakierrokselle, olivat he sitten itse lähteneet tai sitten ovesta ulos ohjattu. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
SikaMika

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pimppihän se on mielessä mutta hoidetaan tämä muutto ensin. Kämppä on ihan vitun hiano, olen pirun tyytyväinen sen sisustaan ja sijaintiin. Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.
On kylläkin ollut vitullinen rumba päällä. Pe-su töissä liian monta tuntia, töiden jälkeen pakkaamista aamukolmeen ja eilen ysiltä ylös muuttamaan. Roudatessa ja purkaessa meni myöhään enkä saanut yöllä väsymykseltäni edes unta. Nousin sitten aamuseiskan jälkeen jatkamaan purkamista ja lopetin äsken. Tai sitten en, olisi vielä hommaa niin perkeleesti. Aamulla taas liian aikaisin jatkamaan...*plääh*
NuoriD

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.
Muutiksää Dommalle? :D (Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
Onhan siinä niitä uusiakin Hoasin taloja vieressä.

Dommalla asuin koirankopissa lääkiksen valmennuskurssin aikaan.
SikaMika

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.
Muutiksää Dommalle? :D (Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
En tietenkään, ne kämpäthän on vanhoja ja ikäviä joskin vielä puoli piirua sijainniltaan ytimekkäämpiä kuin tää. Davella on asian suhteen oikea vainu, tää on siinä Hoasin toimiston yläkerrassa penthousessa.
tuulenpuiska

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

SikaMika kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.
Muutiksää Dommalle? :D (Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
En tietenkään, ne kämpäthän on vanhoja ja ikäviä joskin vielä puoli piirua sijainniltaan ytimekkäämpiä kuin tää. Davella on asian suhteen oikea vainu, tää on siinä Hoasin toimiston yläkerrassa penthousessa.
Räit alaspäin Hoasin työtekijöitä niiden poistuessa töistä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:Ei se siideri tissistä vauvaan suoraan virtaa.
Ei niin, muistaakseni viime talvena julkaistiin tutkimus jonka mukaan alkoholi ei erity tissimaitoon. Että skumppaa vaan ja siideriä jos mieli tekee. Kai se koetaan pahana osaksi siksi että luullaan että erittyy ja osaksi siksi että jos on pyrssit olalla niin KUKA HUOLEHTII LAPSESTA?!? Koska äitihän on AINA yksin vastuussa lapsestaan, eikö???
Vesper kirjoitti: Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissit
Niin mullakin eikä niitä ole edes puukotettu vastikään (15 v sitten on).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tuulenpuiska kirjoitti:Räit alaspäin Hoasin työtekijöitä niiden poistuessa töistä?
Jos laiskotuttaa. Jos taas jaksan tsempata, ajan hissillä alas ja menen syljeksimään toimistoonsa, silleen osuu varmemmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toinen Tiistai - Vapaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Niin mullakin eikä niitä ole edes puukotettu vastikään (15 v sitten on).
Miksi, miksi?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin