Ennenaikainen Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Mulla olis vapaa vkloppu alkaen lauantaiaamusta. Mitäs sitä keksis?!
Hommaat ittelles miehen?
bliss

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla olis vapaa vkloppu alkaen lauantaiaamusta. Mitäs sitä keksis?!
Hommaat ittelles miehen?
Ai niinq yhdessä vuorokaudessa??? :o

Mission impossible, sano...
Nehemiah James

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti: niinq yhdessä vuorokaudessa??? :o

Mission impossible, sano...
No ainakin aloitat projektin. Kyllä sitä paljon ehtii vuorokaudessakin!
bliss

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti: niinq yhdessä vuorokaudessa??? :o

Mission impossible, sano...
No ainakin aloitat projektin. Kyllä sitä paljon ehtii vuorokaudessakin!
Kaikesta ns. elämästä on kulunut niin paljon aikaa, että en tiedä kuinka tollanen projekti edes aloitetaan.
Todennäköisesti päädyn sohvalle parkkiin kaukosäädin käpälässä :D
elco

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Ai niinq yhdessä vuorokaudessa??? :o
No eihän tohon nyt pitäisi mennä yhtä tuntiakaan. Joku limainen vanha miljardööri, junous.
bliss

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: Joku limainen vanha miljardööri, junous.
Mä preferoin nuoria ja notkeita. Ei tartte olla miljonääri edes.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Soittipa kyllä niin ankean kuuloinen sähkönmyyjä että alkoi ihan säälittää takeltelevaa spiikkiä kuunnellessa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Mä preferoin nuoria ja notkeita. Ei tartte olla miljonääri edes.
Kyllä vanhalla ja köyhällä voi olla notkea. Paitsi selkä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ainiijoo, Inglourious Basterds on Tarantinon paras leffa. Ei mul muuta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bliss

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä preferoin nuoria ja notkeita. Ei tartte olla miljonääri edes.
Kyllä vanhalla ja köyhällä voi olla notkea. Paitsi selkä.
Kyllä varmaan voi joo, silloin ei vaan mahdu mun valiojoukkoon :mrgreen:
Stinky

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on vähän tylsää. Mut jotain hyvää silti, tänään alkaa Mentalist :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulla taas ei oo tylsää lainkaan. Tekemistä on enemmän kuin aikaa - miksi siis kirjoitan Kitinään tai luen?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bliss

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen parantunut!
Selasin läpi KUUSI postimyyntiluettelollista vaatteita ja kenkiä eikä mun tehnyt mieli tilata mitään!! Siis ei mitään!
Hetken mietin valkoisia, pitkävartisia nahkasaappaita, mutta... onko olemassa mitään enempää pissismäistä kuin sellaiset???

Taidan palkita itseni jäätelöllä :]
milli

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

HUH!
Piti lähteä yhdelle crossing-tunnille.. mutta koska olen yllytyshullu, niin päätin sitten jäädä toisellekin. Takana pro ja basic 35 tunnit ja olo mahtava. Nyt voisi vaipua koomaan.
Stinky

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En oo tehny tänään mitään. En siis yhtään mitään. Laiskapaska.
Huomenna aamusella sit jumboon kaverin kanssa ja sit käydään maalikaupassa. Huomiseks onkin sit tekemistä, jei!
Kohta alkaa Mentalist, vähänkö oon sitä odottanutkin. Ja tietty sitä jätskiä minkä aijon nauttia kattellessa..
Nehemiah James

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Huhuu!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ennenaikainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti: Hetken mietin valkoisia, pitkävartisia nahkasaappaita, mutta... onko olemassa mitään enempää pissismäistä kuin sellaiset???
Ei todellakaan ole! Hyvin tehty :jee:
Hei Mussukka ja Bliss!

Se on merkillistä kun jotkut kengät vain sopii tietylle ihmiselle ja jotkut ei. Olen katsonut läpi elämäni nimenomaa tyttöjen ja naisten jalkoja, siis kenkiä, ja täytyy sanoa, että minä en yhtään , siis yhtään pidä seksikkäänä monivärisiä kenkiä, joissa on paljon koristeita tai erikoisuuksia. Ja ne vasta maksavatkin paljon. Olen aina pitänyt enemmän nahkakengistä kuin kangaskengistä. Kamalaa aikaa oli kun nuorilla tytöillä oli ns. traktorikengät. Maihinnousukengät ovat aina jotenkin olleet kivoja ja erityisesti avokkaat tietysti. Ballerinat, joita nykyisin näkee paljon ovat tosi sieviä. kamalinta on naisen jalassa sellaiset vanhat koripallotossut. Sensijaan nuo siistit urheiluvapaa-ajankengät ovat kivoja. Mutta kantaja on se tärkein. kaikille ei sovi kaikki. Tuli mieleen nahkasaappaista, että siinä sääreen istuvuus on kaikki kaikessa. Ja jos nahkasaapas on selkeästi liian pitkä ja vain ollaan tekemässä siitä sekiskästä, ainakin minun silmissä se seksikkyys vähenee. Minä pidän ihan klassisista "Janinoista".
Sitten hurjan tärkeä pointti. Naisen kenkä ei saa minun silmissäni ikinä olla iso. Nainen voi olla isojalkaisena kiva, mutta ei se kaunista ole.

SE SIITÄ. Minusta tuntuu, että naiset eivät ymmärrä mistä miehet tykkää...en ole ihan varma tietääkö! Ja kuinka moni nainen ei välitä mistä mies tykkää, oikeasti? Ne ovat vaikeita selvitettäviä nuo totuudet!

Mutta olinpa ilotulituksessa, kun Hesassa räjäyteltiin. UPEAT olivat taas. ja ihan mahdottomasti immeisiä.

Onko teillä, rakas Mussukka, siellä Jyväsessä kylässä ollenkaan sellaisia hupeja kuin meillä iloisessa Stadissa?
Ja eikös, rakas Bliss, ts. minuun päin ihanaa viha-rakkaussuhdetta pitävä Bliss, ollut myös jostain periferiasta. Yhteen aikaan hän muutti ja remontoi 25 tuntia vuorokaudessa että tällainen laskuihme kuin Stadinarskakin joutui antautumaan.

SA
Ässä ja A-luokka yhdessä 8)
Vastaa Viestiin