Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Jos yhtään lohduttaa, niin mä en ole ollut kovinkaan taipuvainen enneuniin. :wink:
Rupesin ihan oikeasti miettimään, kuinka yleistä on tulee ulos kaapista tai että seksuaalinen suuntautuneisuus kääntyy heterosta homoon vasta reippaasti yli kolmikymppisenä.. ei kai kovin? Tilastoa, anyone? FH?
"Niin kauan kun homous on ”kaapissa”, sitä halutaan salata. Jotkut tulevat kaapista ulos heti, kun itse tiedostavat olevansa homoja tai lesboja, jotkut eivät milloinkaan. On hyvin yksilöllistä, milloin kukin tiedostaa oman seksuaalisen suuntautumisensa. Jotkut saattavat tiedostaa sen hyvin varhain nuoruudessa, jotkut myöhemmin ja jopa vasta pitkällä aikuisuudessa. On paljon ihmisiä, jotka eivät uskalla koko elämänsä aikana kertoa homoudestaan tai lesboudestaan."

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliter ... mon_elama/


Oikeaa tilastoa en löytänyt.
RolloTomasi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hiphei =)

Hiljaista, hyvin hiljaista.

Hyvaa keskiviikkoa.
SingleMalt

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

tonttu8

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Väsyttää, mutta ei haittaa yhtään. Vaikka satais kuinka räntää taivaalta niin ei sekään yhtään. :lol:
Enthu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomentapäivää... eilen olin kolmen tunnin neuropsykopalikkatestissä ...
jatkuu pe vähintään 1h 30 min... kuutiokuvioiden väsääminen meni huonosti... samoin kun täti näytti jtn kuvaa ois pitäny koko keleen monimutkainen kuvio osata ulkoa...ei tullu mtn... en yhtään ihmettele että pe palautekeskustelussa mulle sanottais " joo ei susta oo enää töihin"...:roll:
millivanilli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yksi työhaastattelu taas takana. Meni oikein mukavasti.

Nyt vaikutan töissä, alan kohta perehdyttää uutta työntekijää. Tästä tulee kivaa, ko naiselle ei ole mitään alan työkokemusta, voi kauhee. No itepähän ovat kuoppansa kaivaneet.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Eile tuli oltua koulutuksessa ja pää on totaalisen tyhjä nyt ja pitää ottaa tämä päivä hiukan rauhallisemmin.
Tuli informaatiota spot-valuuttakaupoista, termiineistä, johdannaisista, hyödyke johdannaisista, swappeista, optioista ym. eksoottisia finanssialan instrumenteista. Pitää sitä hiukkasen vanhana IT-ihmisenä tietää miten nämä kaupat syydeemeissämme toimii. Huhuh. Olipas tietopakettia kerrakseen taas.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
gullible

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja gullible »

Että voikin irtisanoutuminen tuntua hyvältä!
SingleMalt

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

gullible kirjoitti:Että voikin irtisanoutuminen tuntua hyvältä!
Ai perkele. Kadehdin.

Viimeksi eilisen illan mietin, että mitä sitä alkaisi tekemään, että löytyisi motivoiva työ, nykyisen konttoriturhautumisen sijaan..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt on kyllä velkoja nukuttu pois :shock: (täällä on iiihaaana sänky, ja peitto!) No tuli se tarpeeseenkin, pari viime yötä lähes valvonu, ja ollu kokonaan hereillä jostain viidestä lähtien. Nyt on aika uudestisyntynyt olo kyllä. Kahvia! Ja tukkakin pitäis pestä, ja samalla koko ihminen siinä sivussa kätevästi tietysti.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 26.10.2005 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:Että voikin irtisanoutuminen tuntua hyvältä!
Mitäs nyt? Olet lähdössä Nightwishin laulajaksi??
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=538417

Kuvitelkaa Aarne oravan paikalle.

Täällä sataa jotain ihme valkoista paskaa taivaan täydeltä... Prkle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas työhaastattelu. Oli näköjään C++ perusteetkin kadonneet mielestä aikas tehokkaasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
gullible

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:
Mitäs nyt? Olet lähdössä Nightwishin laulajaksi??
Vitut. Minusta tulee mieshuora.
DeliriumTremens

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

perkelettä, eipä siinä sitte muuta...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Osaakohan joku kertoa minulle, miksi tietsikan ruutu joskus väreilee samalla tavalla kuin tekstarin saapuessa tai puhelimen soidessa, mutta mitään ei tule? Yrittääkö joku lähettää minulle tekstaria (toiveajattelua) tai jotain sellaista? Vai Juhan af Grannko se yrittää lähestyä telepaattisesti?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Osaakohan joku kertoa minulle, miksi tietsikan ruutu joskus väreilee samalla tavalla kuin tekstarin saapuessa tai puhelimen soidessa, mutta mitään ei tule? Yrittääkö joku lähettää minulle tekstaria (toiveajattelua) tai jotain sellaista? Vai Juhan af Grannko se yrittää lähestyä telepaattisesti?
Olen huomannut että matkapuhelimet aiheuttavat häikkää eletkronisille laitteille, jos niitä pitää lähellä muita laitteita... esim radioni joskus kotona pitää sitä ärsyttävää "pätinää". Muistaakseni myös näyttöni reagoi kanssa puhelimeen.

Ja itse pointti: Olen huomannut myös saman, sen että puhelin aiheuttaa häikkää, vaikkei puhelua/tekstaria olisikaan tulossa. En nyt ole mikään
ex-pertti, mutta yrittäsiköhän puhelin juuri silloin ottaa yhtettyä verkkoon ja sen takia "häiritsee". Puhelin pois näytön läheltä, sillä siitä selviää :D
WanhaPervo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kännykkä vain ottaa yhteyttä tukiasemaan. Liittyy kännyn ja tukiaseman yhteyden ylläpitoon.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kerpele, nyt ei mene mikään putkeen.. Sekoilin ihan kympillä ATK-vastaavalle ja Vahinkovastaavalle, nyt röökille ja en tee loppupäivänä enään mitään ajatustyöskentelyä vaativaa :?
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

gullible kirjoitti:Että voikin irtisanoutuminen tuntua hyvältä!
Alkaa olemaan itselläkin tunne että voisi kokeilla irtisanoutumista. Pitää nyt kumminkin harkita...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:ATK-vastaava
Jep, tuttua. Mäki pyysin tänään yhtä ATK-kundia tsekkaa että mikähän on vialla kun mun kone jumittaa. Arvaa hävettikö ku se tuli tähän, ni mullahan oli tietysti auki joku helkutin bigbrothet-keskustelupalsta.. Hahaa! :)

Muuten on hermo niin vitun loppu tähän duuniin ettei oo tosikaan. Teen kohta gulliblet, ja ryhdyn joko mieshuoraksi tai Tarja Turuseksi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hitto ku on kurja ilma.. Ois ees ilta, kynttilänvaloo ja mussu vieressä.
Mut ei, pitäs jatkaa tenttiin lukua ja tuntuu et kaikki menee ihan ohi ja mitään ei jää päähän. Argh!
Ja pannulllinen kahvia ei tehny masulle hyvää..
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tällä hetkellä ohjelmoijien valta-asema turhauttaa. Tai vaihtoehtoisesti se ettei omaa omia ohjelmointitaitoja. Niin paljon ideoita joita haluaisi kokeilla käytännössä, mutta se ei onnistu ennen kuin työkalut siihen saadaan valmiiksi - mikä taas riippuu ohjelmoijista.

Ikävää roikkua epätietoisuudessa siitä ovatko ideat toimivia vaiko ei.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:"Niin kauan kun homous on ”kaapissa”...
Erittäin Väestöliittomaista tekstiä. Pehmeää kuin valiumilla nostatettu eilinen pullataikina. Kiitokset toki linkistä :D
Exsat kirjoitti:Mikähän luonnonoikku sekin oli, rinnanympärys niin pieni, että ylimääräistä rasvaa ei voinut olla muualla lainkaan...
Sellainen luonnonoikku, joka saa kaikki naiset vihreäksi kateudesta ja miehet kävelemään päin puhelinpylväitä.
Onhan tuo toki rasitekin. Oletetaanpa, että moisilla kellukkeilla varustettu daami olisi huippuälykäs kvanttifyysikko tai huippulahjakas konserttipianisti. Kuinkahan todennäköisesti hänet otettaisiin ns. vakavasti? :D
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta päivä-unilta. Veto ihan veks ja jokainen lihas särkee. Kahvia kahvia, ja sitten takas petiin, kiitos, peitto korville enkä nouse kuin ihan pakosta. Syysväsymystäkö lie?
Mies on vaihtamassa renkaita ja saa luvan tuoda jotain C-vitamiineja apteekista. Mä olen ihan kuolemanväsynyt koko ajan :?
Vastaa Viestiin