Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:ATK-vastaava
Jep, tuttua. Mäki pyysin tänään yhtä ATK-kundia tsekkaa että mikähän on vialla kun mun kone jumittaa. Arvaa hävettikö ku se tuli tähän, ni mullahan oli tietysti auki joku helkutin bigbrothet-keskustelupalsta.. Hahaa! :)

Muuten on hermo niin vitun loppu tähän duuniin ettei oo tosikaan. Teen kohta gulliblet, ja ryhdyn joko mieshuoraksi tai Tarja Turuseksi.
Sainpahan selvitettyä sotkuni, en ollut lopulta väärässä kuin yhdessä asiassa...
Mä otan kuvankaappauksia aika usein ja joudun sitten pyyhkimään Kityt ja Cityt sitten alalaidasta puis :D
Saat ainakin yhden fanin, jos Turuseksi rupeat!
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:
gullible kirjoitti:Että voikin irtisanoutuminen tuntua hyvältä!
Alkaa olemaan itselläkin tunne että voisi kokeilla irtisanoutumista. Pitää nyt kumminkin harkita...
Samalla safarilla oli suomalainen, noin ikäiseni kahden lapsen äiti. Siviiliammatiltaan juristi - ilmeisesti menestyvä sellainen. Kertoi päättäneensä heittäytyä täyspäiväiseksi sukelluskouluttajaksi.

Taisin jälleen kerran miettiä vastaavaa peliliikettä omalla kohdallani tuijotellen kuunsiltaa veneen kannelta. Toisaalta harrastuksen muuttamisessa työksi on omat riskinsä. Omalla kohdallani tuo ei taida koskaan toteutua. Ns aurinkoräpylä-sukeltaminen -saati sen opettaminen - ei kiinnosta sitten pätkääkään . Tek-puolella olen vasta niin säälittävä aloittelija, etten oikein pysty näkemään itseäni kouluttajana. Opettaminen sinänsä on mieleistä hommaa - mutta kun opetuksesi täytyisi pitää vieras ihminen hengissä vihamielisessä ja vaarallisessa ympäristössä.. enpä tiedä olisinko valmis moiseen.
gullible

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti:Omalla kohdallani tuo ei taida koskaan toteutua. Ns aurinkoräpylä-sukeltaminen -saati sen opettaminen - ei kiinnosta sitten pätkääkään .
Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. Voisin hyvin kuvitella kuinka paljon vittutaisi itse asiassa olla sukelluskouluttaja: kitkuttaa nollapalkalla jossain Thaimaassa ja kouluttaa brittituristeja, jotka ajavat ensi töikseen päin sitä 10000 vuotta vanhaa koralliviuhkaa ja sitten hajaantuvat eri suuntiin.

Vaikka pidänkin matkailusta niin en silti ajatellut ryhtyä matkaoppaaksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta päivä-unilta. Veto ihan veks ja jokainen lihas särkee. Kahvia kahvia, ja sitten takas petiin, kiitos, peitto korville enkä nouse kuin ihan pakosta. Syysväsymystäkö lie?
Mies on vaihtamassa renkaita ja saa luvan tuoda jotain C-vitamiineja apteekista. Mä olen ihan kuolemanväsynyt koko ajan :?

Kaamosväsymystä voipi olla. Mullakin oli jo jonkun aikaa mielettömän mässäilyhimon kera, kunnes kaivoin kirkasvalolampun esiin. Sen ansiosta aamut alkavat noin miljoona kertaa paremmin.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:kitkuttaa nollapalkalla jossain Thaimaassa ja kouluttaa brittituristeja, jotka ajavat ensi töikseen päin sitä 10000 vuotta vanhaa koralliviuhkaa ja sitten hajaantuvat eri suuntiin.

Vaikka pidänkin matkailusta niin en silti ajatellut ryhtyä matkaoppaaksi.
No en minä oikeasti epäillytkään että olisit..

Tuo "nollapalkalla" ei muuten pidä täysin paikkaansa. Divemaster eli sukellusopas eli pulloneekeri on sitä lukutaidotonta venepoikaa vain puoli pykälää isommassa palkkaluokassa. Instructorin liksa on selkeästi parempi. Lomasukeltajia kouluttamalla VOI päästä kelpo tienesteille esim. Barbadoksella (rikkaita amerikkalaisturisteja) tai Australiassa. Tek-kurssit ovat perkeleen kalliita, mutten tiedä tarkkaan kuinka iso osa niistä jää kouluttajalle, kuinka iso siivu menee koulutusjärjestölle. Tekkikouluttajan pätevyyden ja kaikkien rojujen hankkiminen on sekin niin pitkä ja kallis tie, että nopeaa rikastumista suunnitteleville sitä ei voi missään nimessä suositella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Terppa!

Pomo ilmoitti mulle samantien kun tulin töihin, että joudun tekemään normaalisti kaksi ihmistä sisältävän vuoroni yksin klo 18 jälkeen.. Toivottavasti ei lumi aiheuta onnettomuuksia!

Rahatilanne vituttaa. Kuun lopussa tulee yleensä lisät (joskus palkan yhteydessä 16. pvä), ja tämän kuun aikana saan lisiä VAAN 13,75€ vaikka mulla on kokoajan ilta- tai yövuoroja. Pistin niin paskaasylkevän sähköpostin palkalaskijalle. Vituttaa!!!! Ja mä olen taas kohta p.a. :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Rahatilanne vituttaa. Kuun lopussa tulee yleensä lisät (joskus palkan yhteydessä 16. pvä), ja tämän kuun aikana saan lisiä VAAN 13,75€ vaikka mulla on kokoajan ilta- tai yövuoroja. Pistin niin paskaasylkevän sähköpostin palkalaskijalle. Vituttaa!!!! Ja mä olen taas kohta p.a. :evil:
Älä riehu, lisät laahaavat pari kuukautta jäljessä ja iltalisä on muutenkin pullonpalautuksesta saatavien voittojen luokkaa. Meillä maksuun napsahtivat vasta kesä-heinäkuun lisät.

Minä taasen sain palkankorotuksen ja edustan nyt erikoissairaanhoidon hoitajien ehdotonta huippua huikealla kahdentuhannen peruspalkalla. Palkkaus ei ole millään lailla suhteessa hervottomaan vastuuseen, mutta ihmeesti helpottaa kun tietää tekevänsä työtä jolla on tarkoitus. Hupaisaa on myös ajatella että jatkokouluttautumalla tulot vain pienenevät.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Rahatilanne vituttaa. Kuun lopussa tulee yleensä lisät (joskus palkan yhteydessä 16. pvä), ja tämän kuun aikana saan lisiä VAAN 13,75€ vaikka mulla on kokoajan ilta- tai yövuoroja. Pistin niin paskaasylkevän sähköpostin palkalaskijalle. Vituttaa!!!! Ja mä olen taas kohta p.a. :evil:
Älä riehu, lisät laahaavat pari kuukautta jäljessä ja iltalisä on muutenkin pullonpalautuksesta saatavien voittojen luokkaa. Meillä maksuun napsahtivat vasta kesä-heinäkuun lisät.

Minä taasen sain palkankorotuksen ja edustan nyt erikoissairaanhoidon hoitajien ehdotonta huippua huikealla kahdentuhannen peruspalkalla. Palkkaus ei ole millään lailla suhteessa hervottomaan vastuuseen, mutta ihmeesti helpottaa kun tietää tekevänsä työtä jolla on tarkoitus. Hupaisaa on myös ajatella että jatkokouluttautumalla tulot vain pienenevät.
Ihmettelen vain sitä, että pari kuukautta sitten tein samoja vuoroja, mikset niiden lisät voi paukahtaa aikataulun mukaisesti nyt?
Oh well..
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on tylsää! En jaksa lukee tentteihin, en jaksa mitään. Kaverit ois tulossa käymään, enkä mä jaksais ny niitäkään.
Mä olen tänään tylsä ja tylsää seuraa. Tylsää! (mitä kauemmin mä tot sanaa kirjotan ni sitä hassummalta se kuulostaa/näyttää?!)
Tylsäääää
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:Meillä on täällä kotona kohta kivaa. Odotamme n. kymmentä viisivuotiasta toisen tytön nimpparikutsuille... :?
Kivaa on varmaan sitten siivoilla :P
Mä olin pari viikkoa sitten yhden 5-vuotiaan neidin syndeillä, onneksi menin taktisesti myöhässä, joten en joutunut leikkimään kaikkien kanssa :wink: Siinä yhdessä neidissäkin oli tarpeeksi leikkikaveria...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huh, koko päivä lapion varressa. Jos nyt ei koko ajan hiekka lentänytkään niin ainakin nojailin..

Kohta saunomaan.

Huomenna betonin valamista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Meillä on täällä kotona kohta kivaa. Odotamme n. kymmentä viisivuotiasta toisen tytön nimpparikutsuille... :?
Onnittelut kaimalle :D
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Kääh... Kurkku karheana ja nenä vuotaa. Huomenna pakko raahautua töihin vaikka nelinkontin ja tippapulloon kytkettynä. Loma, missä viivyt?!
Älä ruoki. Älä silitä.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huh. Onneksi mulla ei ole ennakkoon ostettua lippua Kitkerien Neitsyiden keikalle. En nimittäin todellakaan lähde sinne. En, vaikka siellä olisi seuraakin, johon tuppautua hädän hetkellä. Varmana lähde just nyt yhtään mihinkään. Saa herätellä taas vaikkapa ylihuomenna, ettei lautapelit mene sivuun, muuten sopisi vasta maanantainakin.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihin Snoukka on muuten kadonnut?
Onkohan se Kanadassa vai? Kyllästy meihin?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minusta tuli eilen täti, ja tänään matkallani heinolasta takaisin savoon kävin Kysissä moikkaamassa uutta tulokasta. Hän on
kovasti ihana pieni tyttö :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Klaara kirjoitti:Kääh... Kurkku karheana ja nenä vuotaa. Huomenna pakko raahautua töihin vaikka nelinkontin ja tippapulloon kytkettynä. Loma, missä viivyt?!
Hyvä kysymys. Ja veit sanat suustani myös alustuksen osalta, olo on melko flunssainen. Sitä on hyvä parannella huomenna töissä, töiden jälkeen fillaroimalla ajopeli näemmä leppoisassa syyssäässä pienen mutkan kautta koululle ja koululla osallistumalla erääseen yritysesittelyyn ja sen jälkeen oppitunneille. Siistii...
Gina

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gina »

Töitä tehty ihan hirveästi. Ratsastettu hyvin, muksu ajettu kaljuksi ja ihan pikkiriikkisen myös hoidettu sosiaalista elämää. Olo on aikaansaapa. Koisimaan pikkuhiljaa.
Kittys

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lunta ja liukasta.. TJ 3! :cheer:
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

no niin..kamut tuli kylään ja juottivat mut humalaan. Hyvä juttu.
Miten mä saan kuvia kallleriaan?häh?
Londi ko londi vaikkakin mustatukkanen :shock:
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:no niin..kamut tuli kylään ja juottivat mut humalaan. Hyvä juttu.
Miten mä saan kuvia kallleriaan?häh?
Londi ko londi vaikkakin mustatukkanen :shock:
Upload pic? :D
tonttu8

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:


Onnen kyyneleitä.
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt on hevari hellänä. Se oli sitten menoa :h:
Starflare

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Nyt on hevari hellänä. Se oli sitten menoa :h:
Mikäs tamperseen hurjan pehmitti?
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yksi kaunis ja hauska blondi. Vittu, menee uskottavuus... Kun näin herkistelen.
Vastaa Viestiin