Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuvan ketju on kaunis

Joo
3
16%
Ei oo
8
42%
Ei oo
8
42%
Poissa
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuva

Terveisin Arska Cordell :wink:

Tervetuloa ketjuun mahdollisilla ketjukuvillakin. Pääsyä ei ole tyhmillä, typerillä ja lahjattomilla ja häjyläisillä. Kerberoksena häärii Cordellin Arto.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tein tämän vain koska haluan keinotekoisesti kohottaa itsetuntoani.
Tarvitsen sitä erään asian takia huomenna ja tunnen itseni jossain määrin tyhmäksi osan aikaa...hihhih.
Hehhee. Saankohan taas Zebiltä huomautuksen kuinka iso mies olen jo!
Se kyllä masentaisi vähän...

SA
uskomattoman lapsellinen ja aika nokkelan viisaan hauskan älykäs ja ainakin jouluna saanut lahjoja eli lahjakas kas kas! :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sopii mummolle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:Sopii mummolle.
Eli kaupat tuli? *suojautuu* :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Sopii mummolle.
Kuva

Entäs tämä? Onko ketjuni hyvä sulle?
:P
SA
Tiski

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Koska sinäkin tomppeli aiot lopettaa tuon jatkuvan huomiohuoraamisen?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix.

Mainio flipperi vuosina 1979-1981. Kuminauha 20-pennisen ympäri niin se kävi markasta ja huijaus onnistui. Kai rikos on vanhentunut eikä tule kakkua? :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bliss

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja bliss »

Klikkasin äkkiä unignore kun olin utelias.
Karsee. Mä melkeinpä loukkaantuisin, jos joku keksis kiikuttaa mulle tuollasen lahjaksi.
Manaaja

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää stadinperse on nykyään niitä harvoja tyyppejä joita oikeasti pelkään.
NuoriD

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Klikkasin äkkiä unignore kun olin utelias.
Karsee. Mä melkeinpä loukkaantuisin, jos joku keksis kiikuttaa mulle tuollasen lahjaksi.
Aijaa. No ei sitten..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastaukset kaikille erikseen!

Hyvää palvelua! Kiitos vain etukäteen kaikille kun kiitätte! :)

Vesper: en tiedä vastaanko oikein, mutta en ole antamassa tätä mummolle. Se oli vaan siis ketju ja tämä on ketju...outs

SikaMika: Saitko Vesperiltä selkääsi? Ei ole kaksimielinen. Huomaa, en puhu vesperin tisseistä mitään, se olisi liian arka aihe!

Tix: Sanoo herra joka itse on melkoinen huomiohuora ja juuri tuli tänne siksi että haluaa myös huomion. Minä olen 100% vitsinä joskus tai usein narsisti, mutta herrasta tai muistakaan en mene vakuuseen...
Tervetuloa silti. Kitinä tarvitsee silti uutta tai siis vanhaa verta ja sinä olet kieltämättä ihan hyvä sanankäyttäjä.

Homeboy: Kiitos taas jutusta, maanmainio rento hauska HB. Anna anteeksi kun en tällä kertaa ymmärtänyt tätä. Voitko selvittää.

Bliss: Miten voikin olla noin tylsä juttu...aina tuo unignore. Ei se nyt hei ole sillee tarpeellista...
En siis ole antamassa sitä kenellekään. En sinullekaan vaikka otaksun muuten oikeasti, että sinulla on viha-rakkaussuhde minuun. Minusta sinä olet hauska ja värikäs, kunhan vain saisin selville ettet vaan oikeasti ole noin kamalan tyly ja itsekäs kuin esiinnyt. En voi uskoa. Pidän sinusta kyllä, jos jätät nuo umpitylsyydet pois. Yleensä et ole tylsä.

Manala: No olenhan sanonut että Kitinä tuo aina jotain uutta!!
Silittää Manalaa! Pusi sinulle. Minä olen toki aivan kamala, mutta sovitaan etten tee sulle pahaa!
Mut hei Manauskulli, äläpä kutsu minua stadinperseeksi koska saatan tulla oikein vihaiseksi ja sitten sitten olen ...oikein vihainen. puuuh pöö!

Daavid: Oi, mitä Daavid tahtoi sanoa? Olisi ollut kiva jos sanoisit jotain. Olet ollut hauska keskustelija, ja usein mukavia aloituksia ja arvostan suuresti, että olit mukana minun perjantaiketjussa joka jälleen otettiin haltuun. Se on minun mielestä käsittämätöntä kun isot ihmiset viitsii OIKEASTI kiusata. DAAVID, älä ikinä lähde Kitinästä, sillä silloin Kitinän arvo laskee kamalasti. keikauksen lähdön jälkeen minä juuri ja juuri jaksoin.

Muut: Tui tui. Ja jos en nyt ehdi haastella niin hyvää viikonloppua ihan kaikille. kaikille vastaajille ja kaikille tukijoilleni ja kaikille niille, joille olen norattu ikäänkuin ja sillee...

Arskalainen Arska
hyvin ihminen eikä mikään toi eikä perse
Manaaja

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onks toi ihmisarska ihan täysissä sielun- ja ruumiinvoimissa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oikea ketju olisi luonnonkuitua riittävällä vetolujuudella varustettuna Stadin parskan kaulaan? Ajatellaan vaikka köyden muodostuvan molekyyliketjuista. Toivon ettei näytelty tieteellisyys haittaa sanoman ymmärtämistä eikä syrji ketään koulutuksen perusteella..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Onks toi ihmisarska ihan täysissä sielun- ja ruumiinvoimissa?
Naurahdin hieman. En tietenkään ole! Naurettava ajatuskin!
Juuri sovitin uutta propellilakkia päähän mutta kun on iso vesipää niin ei mahtunut.

Mutta OLET SINÄ ihan kauhean rohkea kun minusta uskallat arvuutella tällaista!! 8)


Jos pikkuisen asiaakin tässä virkkaisi niin olis kiva tietää mikä sinunkin taustasi on!!Siksi verran olet....hmmm....no vaikka manaaja...!
Mutta kyllä sinäkin numerosarjaa mukavampi elävä olet. Oliko tuo loukkaus?

IHMISARSKA
ihmiseksi tunnusti vallan! :wink:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy: Kiitos taas jutusta, maanmainio rento hauska HB. Anna anteeksi kun en tällä kertaa ymmärtänyt tätä. Voitko selvittää.
Tix oli flipperi jota pelasin pelihallissa 1979-1981. Markka-aikana yksi peli maksoi markan. Kun laittoi 20-pennisen ympärille kuminauhan ja sen koneeseen, se kävi markasta. Lievä huijaus siis. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Homeboy: Kiitos taas jutusta, maanmainio rento hauska HB. Anna anteeksi kun en tällä kertaa ymmärtänyt tätä. Voitko selvittää.
Tix oli flipperi jota pelasin pelihallissa 1979-1981. Markka-aikana yksi peli maksoi markan. Kun laittoi 20-pennisen ympärille kuminauhan ja sen koneeseen, se kävi markasta. Lievä huijaus siis. :mrgreen:
Kiitos! Jaahas. En muuten ole sellaisesta Flipperistä, siis nimestä kuullutkaan. Onko se tyyppi saanut nimensä siitä?

HuijariHomie! Mutta tuollainen huijaus taitaa kuulua kansalaisvelvollisuuksiin, hehheh!

Eikö se KUMMI mitenkään tehnyt kaksikymmentäpennistä erilaiseksi kuin markan koko? Täytyi olla täysin oikea kumminauhaleveys?

Kokeilitko niitä kolikkopuhelimiin. Ainakin oon somaleista kuullut että ne joskus muinoin kun soitti kotiin niin käytti jotain laitonta.

Koska olen ystäväsi parahin Homeboy, en toimita sinua vankilaan! Enkö olekin humaani Arskalainen?!! :?:

Eiköhän täydy taas tunnustaa että on aika poikki ja valmis sänkyyn. Se on vaan niin eikä siinä ole kaksimielistä. Paitsi että jos nyt olisi superdonna vieressä niin kyllähän sitä piristyisi kuin ..kuin...TIKKA!

Tämän postauksen kirjoitti ainoa aito ja oikea pesunkestävä ja oksennusvapaa ja sileäsuomuinen valpas ja hyvänmakuinen tuore ja liukas :idea:

STADINTURSKA
Jos tahdot laatutavaraa, valitse Stadinturskan palvelut Oy (maksettu mainos/ leverfull reklam) 8)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:

HuijariHomie! Mutta tuollainen huijaus taitaa kuulua kansalaisvelvollisuuksiin, hehheh!

Eikö se KUMMI mitenkään tehnyt kaksikymmentäpennistä erilaiseksi kuin markan koko? Täytyi olla täysin oikea kumminauhaleveys?

Kokeilitko niitä kolikkopuhelimiin. Ainakin oon somaleista kuullut että ne joskus muinoin kun soitti kotiin niin käytti jotain laitonta.

Koska olen ystäväsi parahin Homeboy, en toimita sinua vankilaan! Enkö olekin humaani Arskalainen?!! :?:
En muista siitä kumista tarkemmin. Sen muistan että pientä sorminäppäryyttä se asettaminen vaati ja pelihallin hoitajaa täytyi ko. huijauksen aikana vähän varoa. 8)

En käyttänyt sitä kolikkopuhelimiin enkä muihin automaatteihin.

Viimeisen kappaleesi johdosta siteeraan:

"Älä tee jekkua, jos et kestä kakkua." - varatuomari Väinö Aapasuo

Homeboy
roisto
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:

HuijariHomie! Mutta tuollainen huijaus taitaa kuulua kansalaisvelvollisuuksiin, hehheh!

Eikö se KUMMI mitenkään tehnyt kaksikymmentäpennistä erilaiseksi kuin markan koko? Täytyi olla täysin oikea kumminauhaleveys?

Kokeilitko niitä kolikkopuhelimiin. Ainakin oon somaleista kuullut että ne joskus muinoin kun soitti kotiin niin käytti jotain laitonta.

Koska olen ystäväsi parahin Homeboy, en toimita sinua vankilaan! Enkö olekin humaani Arskalainen?!! :?:
En muista siitä kumista tarkemmin. Sen muistan että pientä sorminäppäryyttä se asettaminen vaati ja pelihallin hoitajaa täytyi ko. huijauksen aikana vähän varoa. 8)

En käyttänyt sitä kolikkopuhelimiin enkä muihin automaatteihin.

Viimeisen kappaleesi johdosta siteeraan:

"Älä tee jekkua, jos et kestä kakkua." - varatuomari Väinö Aapasuo

Homeboy
roisto
Joo, kakkua on monenlaisia. Tästä aiheesta emme ole puhuneetkaan!

YHTÄ mieltä ehkä voimme olla siitä, että vankilan kakku ei tehne hyvää, mutta minkälaisesta kakusta sinä pidät?

Minä olen hulluna Muffinsseihin! Ja mustikkapiirakka muropohjalla ja raparperipiirakka millivanilliinikastikkeella, nami ja sit tuore korvapuusti, nami ja voileipäkakku ja kostea hyvä täytekakku ja sitten banaanikakku on yhtä suurta juhlaaaa ja samaanaikaan tulee nälkä.

Iltapäivällä opetukseni jälkeen mentiin nuorten kanssa TinTin Tangoon ja se on aina hupaa. Muffinssi tuli nimenomaa otettua.

Homeboy ei kyllä roistosta käy. Luulen, ettet ole maksalaatikko vaan Janssonittaren kiusaus?
Täytyy levähtää viikosta ja aion tehdä kivaa illalla!


Stadinjotakin
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketju vain lahjakkaille,viisaille ja älykkäille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Joo, kakkua on monenlaisia. Tästä aiheesta emme ole puhuneetkaan!

YHTÄ mieltä ehkä voimme olla siitä, että vankilan kakku ei tehne hyvää, mutta minkälaisesta kakusta sinä pidät?

Minä olen hulluna Muffinsseihin! Ja mustikkapiirakka muropohjalla ja raparperipiirakka millivanilliinikastikkeella, nami ja sit tuore korvapuusti, nami ja voileipäkakku ja kostea hyvä täytekakku ja sitten banaanikakku on yhtä suurta juhlaaaa ja samaanaikaan tulee nälkä.



Täytekakut on hyviä. Ja muffinssit ja donitsit. Hesburgerissa myydään btw oikein herkullisia suklaa- ja vaniljadonitseja.
Kahvi & donitsi 2 e. (Tämä ei ole maksettu ilmoitus).


Mutta flipperiä en ole pelannut pitkään aikaan. Tulee mieleen vanhat jutut:

- Mitä tässä pitää yrittää?
- Pisteitä.
- Tää ei tilttaa helpolla.
- Jaha. Viedään pihalle niin katsotaan tilttaako.
- Ei saanu edes spekuja.
- Spekut sulla on housuissas...
- Eksä huomannu että siinä oli peli.
- En.
- Et sä sitten paljon huomaa.
- Hei, tää hinttipeli vei markan!

Ah, nostalgiaa... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin