P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oli sata vuotta sitten. Se ei ole maailmankaikkeudessa aika eikä mikään!

Uskaltaisinko kysyä noin teemana, uskotteko jälleensyntymiseen? Onko teillä ollut kokemuksia, että jokin asia on tapahtunut ennen?

Itselläni ei ole, mutta monella kyllä on väittämänsä mukaan.
Tämä saattaapi olla hiukan raskas aihe ja monelle jopa liian herkkä ja intiimi kysymys. Mutta jos kuitenkin valaisette.

Minä sanon nyt että ÖTYÄ puolitylsästi. Olen jotenkin tyhmäntyytyväinen tällä hetkellä....! Ehkä tulee hauskat unet? Miehenä tarkoitan juuri sitä mitä ajattelette, hihheh. :lol:

Stadin Af Stadinjotakin
ässä ja a-klass
Fcuk

Re: P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Äiti joskus sano mulle, että oon varmaan eläny potkittuna hylkiönä edellisessä elämässäni. Väitti, etten muuten asettuisi niin sujuvasti ja kokoajan empaattiseen ällötilaani (miinus ällö-sana, ei äiti osannu sitä käyttää).
NuoriD

Re: P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stadinarska kirjoitti:Oli sata vuotta sitten. Se ei ole maailmankaikkeudessa aika eikä mikään!

Uskaltaisinko kysyä noin teemana, uskotteko jälleensyntymiseen? Onko teillä ollut kokemuksia, että jokin asia on tapahtunut ennen?

Itselläni ei ole, mutta monella kyllä on väittämänsä mukaan.
Tämä saattaapi olla hiukan raskas aihe ja monelle jopa liian herkkä ja intiimi kysymys. Mutta jos kuitenkin valaisette.

Eipä ole mulla tuossa mitään hintiimiä. Jällensyntyminen on 130% paskaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:Äiti joskus sano mulle, että oon varmaan eläny potkittuna hylkiönä edellisessä elämässäni. Väitti, etten muuten asettuisi niin sujuvasti ja kokoajan empaattiseen ällötilaani (miinus ällö-sana, ei äiti osannu sitä käyttää).
Huhuhuh sinun äitiäsi! Mutta kylkai äidit ain tarkoittaa hyvää!

KIITOS kovasti siitä, että kannustat oikeudenmukaisuutta! En tosiaan voi kuin tympiä periaatteessa nuo, jotka ovat ihan kiusaajarosvoja. Ja pahinta on, että kaikki menevät laumasieluisesti mukaan. Se on surkeaa ja varsin alakuloista kaiken kaikkiaan.

Vaikka tämä ei merkitse maailmankaikkeudessa mitään mihin ketjuun kirjoitetaan niin tässä oikeata valitettavasti on kuitenkin periaate, jolla nimenomaa tehdään kylmyyttä monilla vakavilla elämän osa-ailueilla. Minusta sinä Fcuck ja samoin Daavid osoitatte upeaa otetta ja pelkästään tällä olette "kauniita ihmisiä". En suinkaan nyt tarkoita nyt että juuri minun ketjuuni pitää kirjoittaa vaan että ei olla laumasieluja kun huomataan vääryys. Periaate.

Mutta jotta en nyt taas vahingossakaan liioittelisi niin lopetetaan tähän!

EN OIKEASTI voi ymmärtää kuinka olen aikaansaanut liian monissa ihmisissä täällä antipatiaa. En voi ymmärtää sitä siksikään koska koetan kirjoittaa ajatuksia ja nytkin koetin herättää keskustelua aiheesta joka oikeasti on aika kiinnostava valtaväestön mukaan.
Onneksi tätä ei ole reaalielämässä, mutta miksi täällä?

ONNEKSI
täällä on paljon tukijoita minulla, se oikeasti antaa uskoa sentään...
Kiitokset heille, heitä on paljonkin ja heidän takiaan on kiva jatkaa.


Nimittäin kyllä tästä pieni pelko hiipii josko reaalielämässä ei minulle sanota totuutta tai kohdella tällä tavalla. Ei vähäisintäkään. Ehkä se on oikea ulkoinen käytökseni, joka antaa luottamusta? Se on ainoa vaihtoehto!

Aivan pöyristyttävää on ylläpidon laittama ylimääräinen aika postausten välillä! Noin 12 minuuttia! Miten tuollainen voi ylipäänsä sivistyneessä maailmassa olla mahdollista. Jos olisin esim. vammainen tai jokin vähemmistön edustaja niin ikinä ei voitaisi noin tehdä.
Siis sotii ihan kaikkia ihmisyyksiä vastaan.
Kyllä minulla on ihme kestävyys, mutta oikeasti noille ylläpidolle pitäisi tehdä jotain parannusta. Asia on pieni minulle mutta erittäin suuri, lähes maksimaalinen periaate-rikos.

Ymmärtäisin, jos olisin joku hullu tai häirikkö! Olenko? Niinpä!

Stadinarska :)
Fcuk

Re: P.E.R.J.A.N.T.A.I.P.Ä.I.V.Ä....4.9.1909

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stadinarska kirjoitti:Aivan pöyristyttävää on ylläpidon laittama ylimääräinen aika postausten välillä! Noin 12 minuuttia!
Jos tää on totta niin HUHHUH. :shock:

Tänään aamun ajatuksena oli

Linnunpoika hyppää koska se luottaa siipiinsä,
sopuli hyppää koska kaikki muutkin hyppäävät.

-Richard Bach


Omin itselleni sopuli-tittelin, en ehkä ansaitsis!
Pusuja!

Lapset kotiutu viideltä ja kasilta olin about kuollut. Onneks ne nukahti hujauksessa, äiti tarttee pehmeen laskun... Sitä luulis, että muutaman päivän vapaa saa energiat kohilleen mut höpöhöpö, pikkunassikat imee varastot kuiviks hetkessä.

Tartten unta.
Vastaa Viestiin