Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lyhyestä virsi kaunis, sanotaan.
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen samaa mieltä. Temppuilut sikseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kahvi, vuorokausikatselmusta värkkäämään, ehkä joku sarja pomppaa pintaan, ehkä joku uusi ilmiö. Näytän kuitenkin reippaalta ja innostuneelta, siitä päälliköt tykkää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuva
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun hermot ei kestä tätä odottamista!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mitä sä odotat niin kuumeisesti?

Suunnitelmat meni vähän pipariks. Mun ja kaverin piti lähtee ny aamusella heti jumboon ja maalikaupoille mutta ystin mies oli ottanut auton vaik yleensä kulkee pyörällä työmatkat. Nyt ootellaan sit tonne yhteen et saadaan auto. Noh, lähetään kuitenki ja se on pääasia :]
Mä lähden nyt sit lenkille.
NuoriD

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.

http://virt.vgmix.com/jenny18/

Hyvä esittely :"IRC is a network full of chat rooms (or "channels") where a lot of scary internet people (or "perverts") hang out"

--
"lots of challenge in AI is in speaking naturally, and on the internet most people speak like idiots, so you can sort of cheat around a lot of things.

Hillittömiä keskusteluja:

http://virt.vgmix.com/jenny18/logs/
Viimeksi muokannut NuoriD, 04.09.2009 9:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Lepopäivä.. pääsispä jo nyt kotiin lepäämään. Eilinen urheilu teki ihan veteläksi.

TPK!
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Eilinen kokopäiväinen sohvallamakuu ja posliininhalailu veti ihan veteläksi. Tänään muutaman tunnin kokemuksella tulossa samanlainen päivä. Jeiii.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Kuulemma osoitteen kysy.jos @ haluut.com - takana olevan messenger-botin kanssa on joku teini jopa "seukannut" muutaman viikon...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriD

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Kuulemma osoitteen kysy.jos @ haluut.com - takana olevan messenger-botin kanssa on joku teini jopa "seukannut" muutaman viikon...
:(
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^:D
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriD kirjoitti:
aasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Kuulemma osoitteen kysy.jos @ haluut.com - takana olevan messenger-botin kanssa on joku teini jopa "seukannut" muutaman viikon...
:(
Oikeasti aika surku juttu ;(
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Pitäiskö jonkun testata toi pupu?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

sinsin kirjoitti:Eilinen posliininhalailu veti ihan veteläksi
Posliinin maalailu.

Hihittelen tuolle.
NuoriD

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Pitäiskö jonkun testata toi pupu?
"jenny18 is very horny and she loves talking to horny guys", muuten kyllä sopisi kuvaukseen, mutta tuo lauseen loppuosa ei oikein täsmää.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:"jenny18 is very horny and she loves talking to horny guys", muuten kyllä sopisi kuvaukseen, mutta tuo lauseen loppuosa ei oikein täsmää.
Tuolleen saisi kyl työpäivän menemään nopeammin ohi, tai vaikka illan. Oliskohan mulle tuossa illan ohjelmaksi.

Saa viettää pitkästä aikaa perjantai-illan yksin kotona, ihan selvästi punaviinin ja ihohoitojen paikka.
Nehemiah James

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

milli kirjoitti: Tuolleen saisi kyl työpäivän menemään nopeammin ohi, tai vaikka illan. Oliskohan mulle tuossa illan ohjelmaksi.

Saa viettää pitkästä aikaa perjantai-illan yksin kotona, ihan selvästi punaviinin ja ihohoitojen paikka.
Varovasti nyt! Kohta sun lootas täyttyy meseosoitteilla! Hhhhhmmmm... Onhan sulla webbikamera? Eiku siis mä en tähän ala!!
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ 8)
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Elisasta on tehty sexbotti, joka on menestyksellisesti osallistunut on-line keskusteluihin.
Pitäiskö jonkun testata toi pupu?
"jenny18 is very horny and she loves talking to horny guys", muuten kyllä sopisi kuvaukseen, mutta tuo lauseen loppuosa ei oikein täsmää.
HEI! Mitäs täällä tapahtuu?!11
NuoriD

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rouva Pupu kirjoitti: HEI! Mitäs täällä tapahtuu?!11
Elco-botti epäilee, että säkin oot.
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oon juuri ja juuri hengissä Personal Trainer -treffien jäljiltä. Kahvikuppikin painaa ainakin tonnin.
Olis ehkä pitäny peruuttaa koko aika, mutta kun nuha on yllättäen jo poissa eikä yskitäkään ni mitä hittoa sitä laiskottelemaan...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:^ 8)
bliss kirjoitti:Oon juuri ja juuri hengissä Personal Trainer -treffien jäljiltä. Kahvikuppikin painaa ainakin tonnin.
Olis ehkä pitäny peruuttaa koko aika, mutta kun nuha on yllättäen jo poissa eikä yskitäkään ni mitä hittoa sitä laiskottelemaan...
Varmaan kuntoon ROTURUOALLA

Kaveri puhui että amerikoissa mustat syö eri ruokaa kuin valkoiset, mustat mussuttaa mäkkärin sapuskoita ja valkoiset terveysruokaa? No kukin taplaa tavallaan? Sen näkee kun kaupungissa joutuu ghetton laitaan ja osaa rajalla kääntyä ja välttää moisia paikkoja. :]
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Elco-botti
Sviddu. Iski taas se vanha vainoharha, että mä oon ainoa oikea ihminen täällä ja te kaikki muut olette vain pääni menoksi suunnatun pahantahtoisen globaalin salaliiton virtuaaliolentoja.
Viimeksi muokannut elco, 04.09.2009 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Elco-botti
Sviddu. Iski taas se vanha vainoharha, että mä oon ainoa oikea ihminen täällä ja te kaikki muut olette vain pään menokseni suunnatun pahantahtoisen globaalin salaliiton virtuaaliolentoja.
Paljon suurempi ongelma on, että elämme todennäköisesti kaikki tietokonesimulaatiossa ja kukaan meistä ei ole olemassa todellisuudessa.

http://www.simulation-argument.com/
Vastaa Viestiin