Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Paljon suurempi ongelma on, että elämme todennäköisesti kaikki tietokonesimulaatiossa ja kukaan meistä ei ole olemassa todellisuudessa.

http://www.simulation-argument.com/
Tuo olisi suuri helpotus, että en ole ainoa!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Sviddu. Iski taas se vanha vainoharha, että mä oon ainoa oikea ihminen täällä ja te kaikki muut olette vain pääni menoksi suunnatun pahantahtoisen globaalin salaliiton virtuaaliolentoja.
Kas, on meillä jotain yhteistäkin. :D

(Tosin mun harhoissa ei ole tuota pahantahtoista salaliitto-osuutta.)
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Huomaa, että Tix on takas: se jaksaa vääntää EW:n kanssa koko rahalla.

Ainoastaan manalan ja/tai FranzKrugerin täsmäisku voi lannistaa kaverin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pus!! :h:
Viimeksi muokannut EveryWoman, 04.09.2009 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti: Kas, on meillä jotain yhteistäkin. :D
Vitun ovelaa...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Vitun ovelaa...
Höpsistä. Sähän meistä olet se pahantahtoisuuteen uskova, joten oveluus on omassa pääkopassasi.
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Paljon suurempi ongelma on, että elämme todennäköisesti kaikki tietokonesimulaatiossa ja kukaan meistä ei ole olemassa todellisuudessa.

http://www.simulation-argument.com/
Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!

Jos noin kävisi niin mä näyttäisin, että evoluutiota on tapahtunut yllättävän vähän 10000 vuodessa. Luolamies Bugatti Veyronin ratissa!
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:Vitun ovelaa...
Höpsistä. Sähän meistä olet se pahantahtoisuuteen uskova, joten oveluus on omassa pääkopassasi.
Sinähän tässä se simulaatio olet!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunti vielä, ja sitten voin emansipoitua valtion ikeestä kotiin, jossa myös yritän emansipoitua vaipparallista vaihtamalla sinappimoottorin turboahdettuun veekasiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä lähen litoon, kiljupöntön sisältö on valmis.
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viikonloppu aluillaan... Eikä mitään ohjelmaa :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!
Hah, arvasin että himoitset mua salaa, jopa näillä pienillä tisseillä!

Pistin tänään yhden nuoren klopin tilille tekemisistään ja sen vastineessa hän kuvailee mua sanoilla: Olet mielestäni erittäin viehättävä ja
voimakastahtoinen nainen, joka selviää tässä "Audi-miesten" maailmassa suvereenisti. Pidä siitä kiinni "Audi-nainen"


Pitäisikö nyt itkeä vai nauraa? Ha-ha?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!
Hah, arvasin että himoitset mua salaa, jopa näillä pienillä tisseillä!

Pistin tänään yhden nuoren klopin tilille tekemisistään ja sen vastineessa hän kuvailee mua sanoilla: Olet mielestäni erittäin viehättävä ja
voimakastahtoinen nainen, joka selviää tässä "Audi-miesten" maailmassa suvereenisti. Pidä siitä kiinni "Audi-nainen"


Pitäisikö nyt itkeä vai nauraa? Ha-ha?
Khyl sä tiiät!

Mutta nuori rakkaus on niin södeä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tämä vknloppu 'kotona'. Huomenna ainakin lenkki ja 80-luku teemajuhlat. Asuun en kyllä ole vielä panostanut ollenkaan. Saa nähdä mitä ehdin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin