Partei-lauvvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti:Ihanaa, kohta tulee tupa täyteen mimmejä. Saunaa, seuraa ja sapuskaa :h:
:shock:
Ja kaikki saunassa alastomina!
Ja minä en näe!
On se niin väärin!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hipihei.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Rouva Pupu

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tytsä saatu nukkumaan, joten loppuillan voidaan katsastella kämppiä. Joutuu katsomaan nyt täältä perähikiältäkin, nimittäin voidaan ehkä jäädä tännekin. Olen kuolannut aina kauppareissulla lähelle rakennettuja uusia kerrostaloja, ihan Saimaan rannalla. Isot terassipartsit ym. Huomenna on sinne näyttöjä, joten ehkä käydään tsiikaamassa millaset sisätilat siellä on, että himottaako vielä enemmän. Ois se kyllä pähee kämppä eikä hintakaan kovin paha, ottaen huomioon sijainnin näköaloineen ja koon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Ihanaa, kohta tulee tupa täyteen mimmejä. Saunaa, seuraa ja sapuskaa :h:
Place to be in!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas nSuomi pätee jalkapallokentällä!
Vitun kämmentäjät?
Taippio taas .*.?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Uujea, lauantai-ilta, hyvää juomaa (veriappelsiinimehu), ruokaa (päärynöitä ja melonia) ja seuraa (sairas väsymys ja sotkuinen kämppä joka tuijottaa mua syyttävästi). Voiko elämältä enempää toivoa? :roll: KAIKKI muut on Alastarolla pitämässä kivaa paitsi minä. :(
Rouva Pupu

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Nauti, nauti kuitenkin :)

Mä hain peiton, makaan sohvalla, teen pian pekonileipiä ja korkkaan Breezerin. Ei haittaa vaikka jotkut on tuolla jossain ulkona hihhuloimassa. Oma seura, paras seura :)
tuulenpuiska

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Rouva Pupu kirjoitti:Oma seura, paras seura :)
Näin on! Mut sul on kuiteskin suriseva kaveri surana, myönnä pois!
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Ei oikein osaa nauttia yksinolosta kun se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tällä hetkellä, työttömänä yksin kaikki päivät kotona ja nyt sit vielä viikonlopunkin. No, itsepä olen itseni tähän jamaan saattanut :vihelt:

Mullei oo seurana kun koira joka sekin haisee. Jääkaappikin haisee vaikka pesin sen just.
ninnithequeen

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinsin kirjoitti:Ei oikein osaa nauttia yksinolosta kun se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tällä hetkellä, työttömänä yksin kaikki päivät kotona ja nyt sit vielä viikonlopunkin.
Welcome to my life....
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain just megalomaanisen kukkalähetyksen ja vielä hyvällä maulla valittuja kukkia :h: Kynnetkin vihdoin huollettu yli 6 viikon tauon jälkeen. Nyt puuttuis enää pikku hieronta ja alaston kokki. Mistähän sitä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hoideltiin sitten tiimin hengenkohottajaiset eli juotiin viinaa ja ruodittiin firman ristiinnussimiset, tuo mestahan on mehevämpi kuin kitinä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Sain just megalomaanisen kukkalähetyksen ja vielä hyvällä maulla valittuja kukkia :h: Kynnetkin vihdoin huollettu yli 6 viikon tauon jälkeen. Nyt puuttuis enää pikku hieronta ja alaston kokki. Mistähän sitä...
Eikös tuo NJ ole kukkamiehiä, oisko ollut taas asialla? :p
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Eikös tuo NJ ole kukkamiehiä, oisko ollut taas asialla? :p
Ei tällä kertaa... ;)

Aion muuten ensi viikolla vasikoida sen täällä jo maininneeni teinipojan tyttöystävälleen. Oonko ilkee?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Eikös tuo NJ ole kukkamiehiä, oisko ollut taas asialla? :p
Ei tällä kertaa... ;)

Aion muuten ensi viikolla vasikoida sen täällä jo maininneeni teinipojan tyttöystävälleen. Oonko ilkee?
Muistutatko vielä, että mistä olikaan kyse? ;) Kun olen niin noulaiffi, joten... ;) Oliko se joku niistä vonkuujista?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Oliko se joku niistä vonkuujista?
Joo tää, joka mun lomareissulla tunki pöksyihin samassa sängyssä. Oon nyt antanut sille mahdollisuudenn tunnustaa itse tekonsa tyttöystävälleen, ennen kuin on molempien nimet asuntolainapaperissa, mutta ei tunnu nyt menevän oikein jakeluun. Joten annan sille nyt vielä heteken armonaikaa ja jos ei homma etene, vasikoin sen tyttöystävälleen. En halua että se mimmi tekee noin ison päätöksen tietämättä ensin tosiasioita poikaystävästään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

ninnithequeen kirjoitti:
sinsin kirjoitti:Ei oikein osaa nauttia yksinolosta kun se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tällä hetkellä, työttömänä yksin kaikki päivät kotona ja nyt sit vielä viikonlopunkin.
Welcome to my life....
Jotain yhtäläisyyksiä keksisin muutakin ;)
ninnithequeen

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinsin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sinsin kirjoitti:Ei oikein osaa nauttia yksinolosta kun se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tällä hetkellä, työttömänä yksin kaikki päivät kotona ja nyt sit vielä viikonlopunkin.
Welcome to my life....
Jotain yhtäläisyyksiä keksisin muutakin ;)
Taisin just ny vast tajuta kuka oot.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

^ :shock:
Rouva Pupu

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Oliko se joku niistä vonkuujista?
Joo tää, joka mun lomareissulla tunki pöksyihin samassa sängyssä. Oon nyt antanut sille mahdollisuudenn tunnustaa itse tekonsa tyttöystävälleen, ennen kuin on molempien nimet asuntolainapaperissa, mutta ei tunnu nyt menevän oikein jakeluun. Joten annan sille nyt vielä heteken armonaikaa ja jos ei homma etene, vasikoin sen tyttöystävälleen. En halua että se mimmi tekee noin ison päätöksen tietämättä ensin tosiasioita poikaystävästään.
Ehkä ilkeetä, mutta tekisin samoin. Nimittäin kaveripiirissä on tapaus jossa ottivat asuntolainan ja ostivat kämpän. Kahden päivän päästä mies päättikin, että jatkaakin salasuhdettaan julkisesti. Ei kiva tilanne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vähän ihmettelee mutta kerrankin ollaan päästy johtoon, johdossa ei tällä kertaa ole toivottavasti vikaa?

Nyt johto toimi ei kiitettävästi mutta raakasti vaan..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinsin kirjoitti:^ :shock:
No perkele. :axe:
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

ninnithequeen kirjoitti:
sinsin kirjoitti:^ :shock:
No perkele. :axe:
Ai mulla oli joskus tuollanenkin nimimerkki *blackoutteja blackouttien perään* - allekirjoitukseen viitaten ;)

:axe:
bliss

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olin ihan parhaassa seurassa iltakahvilla :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Partei-lauvvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Oliko se joku niistä vonkuujista?
Joo tää, joka mun lomareissulla tunki pöksyihin samassa sängyssä. Oon nyt antanut sille mahdollisuudenn tunnustaa itse tekonsa tyttöystävälleen, ennen kuin on molempien nimet asuntolainapaperissa, mutta ei tunnu nyt menevän oikein jakeluun. Joten annan sille nyt vielä heteken armonaikaa ja jos ei homma etene, vasikoin sen tyttöystävälleen. En halua että se mimmi tekee noin ison päätöksen tietämättä ensin tosiasioita poikaystävästään.
Mä voisin soittaa jos vaan numeroa? Sä oot sitten "salarakas"..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin