Tämä ei ehkä ole hyvä SUNNUNTAIketju, hähää, hahaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tämä ei ehkä ole hyvä SUNNUNTAIketju, hähää, hahaa!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kun itse suhtautuu etukäteen, ettei tämä ole kelvollinen sunnuntaiketju niin sen kestää hyvin JOS se ei jatku!

Tuntuu mahtavalta kun ei ketjuni tule varsinaisesti ryöstetyksi ja alistetuksi nyt jonkun inhottavan alhaisen itsekkään kiusaajan ja raiskaajan taholta!

VAAN RYÖSTIN JA ALISTIN ITSENI ETUKÄTEEN! :P

Kyllä minä vaan nyt olin niin neuvokas.
MUISTAKAA! Jokainen on oman onnensa seppä!!
Tämä lause pätee aina!

KUINKA ENNEN en ole tullunna ajatelleeksi tätä! OI MITEN IHANAN PUMPULINEN OLO. Kuin naisen ihon pehmeys ja tuoksu.

KUKAAN ei saa olla tästä Stadinarskan hyvästä olosta kateellinen!

Huomio Observera!!
Jos ajattelet, rakas Kitinäystäväni, että SA on joko pöllö, lapsellinen, iso mies, seonnut, hullu, jopa hassu, niin ole huoleti! Stadinarskan ajatukset ovat selviä kuin kirkkain sinileväinen vesi!

Nytkin minulla tuli mitä ihmismäisin ja luonnollisin reaktio. Tulin väsyneeksi ja haluan nukkumaan omaan sänkyyni! Ja pesen ihan kivasti Colgatella hampaani ja pujotan lankaa torahampaitteni väliin. En laita unilakkia, mutta suljen säleverhot. tarkistan että hella on pois ettei punakukko vieraile kun en jaksa pitää seuraa haiseville palomiehille. Tällaista sympaattista pikkuiltatouhua tekee. Arvatkaas kuka mukava itse normaalius on tällainen. Hän on...hän on...jees!

Stadinarskahan se on!
- Oksennusvapaa Ihmisarska
-Hyvä laskija
-Kitinän Mister Mukava
-Arskalaiset Oy:n Presidentti
-Värisulttaani
-Normi-ihminen
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tämä ei ehkä ole hyvä SUNNUNTAIketju, hähää, hahaa!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tasapuolisuuden vuoksi postaus tännekin. Hyvää sunnuntaita. :dream:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tämä ei ehkä ole hyvä SUNNUNTAIketju, hähää, hahaa!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Tasapuolisuuden vuoksi postaus tännekin. Hyvää sunnuntaita. :dream:
Kiitos luotettava ja yksinkertaisesti hieno ihminen/ Homie!

Siis oikeammin kyllä olisi niin että tasapuolisuuden nimissä voisi kirjoittaa tuohon toiseen ketjuun. Mä tiesin vasta Gatin puheesta mitä tämä paitsioon vieminen oikeastaan on. En sitä ole täysin ymmärtänyt, melkein kyllä, mutta en kuitenkaan.

Sen minä sanon, että sinä Homie omaat paljon tervettä itsetuntoa, tiedätkö sen edes! Nyt tiedät!

Olen väsynyt aikalailla päivän touhuista.

Arska
Vastaa Viestiin