Neitsyt-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haa, nyt voisin vihdoin katsoa Mentalistin. Suihku, jotain mässy, tykki ja peitto. Kuulostaa hyvältä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl.
Ei tullut vielä kovasta hyvä. Pitänee otaa järeämmät ohjelmat käyttöön, kai huomenna tai..
Mut nyt saa etätyöt riittää tältä erää..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sinsin kirjoitti:Ehheh. Kävin kaupassa etsimässä voisarvia, muttei meidän rupukylässä sellaisia herkkuja tunneta. Kahvilatkin oli ehtineet jo mennä kiinni aikaa sitten. Löysin sitten kaupasta sellaisen säilyketölkin, jossa lukee 6 croissants. Olen sen nähnyt aiemminkin, ja miettinyt että pitää kyllä olla pieniä kroisantteja, kun ei tuo ole kun ehkä kolmen desin purnukka.

Kuva

Oh well, kun törpön otti käteen niin se painoi yllättävän paljon. Pyörittelin käsissäni ja lueskelin ihmeissäni, ja tajusin viimein, että kyseisessä purnukassa on siis taikina kuutta kroisanttia varten :oops:
Nyt kyllä repesin täysin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin