Neitsyt-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!

Rupesin just miettimään että en oo muistaakseni kertaakaan avannut Kitinään yhtään topikkia (vai mikä se nyt on?), joten kerta se on ensimmäinen. Ei se nyt varmaan kenenkään menetys noin niinku henkisellä tasolla ole, mutta kuitenkin.

Viikonloppu meni rauhallisesti; ei tosiaan tullut muuta tehtyä ku nu***ua ja mässättyä. Meneehän se niinkin (luulen tosin että poikaystävällä alko vähän seinät kaatua päälle).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toki jos olisin leivänpaahdin, en ymmärtäisi Robert Bressonin tai Ingmar Bergmanin leffoja, vain Michael Bayn, ja se olisi menetys henkisellä tasolla. Ehkä sittenkin on parempi olla ihminen - silläkin uhalla, että en ymmärrä Michael Bayn elokuvia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Grää, töis&toimistos. Menee taas arpomalla tää päivä, ehunaa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Huomenta.

Tänään pitäisi siivota. Kiva ilma ja voi laittaa matot ja petivaatteet pihalle. Valoisaa ja mukavata. Ei vaan jaksais herätä millään. *haukotus* :krooh:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikki neitsyet käsi ylös!
Voidaan naispuoleiset vapauttaa tuosta taakasta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Voisin siirtyä alakerran kahvilaan, lukemaan kirjoja. Siellä on autiota. Saa luistella yksin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Täälläkin on autiota. Mies työmatkalla huomiseen. Kahvila olis kyllä siitä mukavampi paikka, ettei siellä tekemättömät työt ja siivoamattomat nurkat huuda huomiota niin pahasti. Hyvä kirja mukaan ja kahvilannurkkaan murjottamaan. Ah, kuulostaa niiin suunnitelmalta.
milli

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Hyvä alku viikolle: aamulenkki ja terapia :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töitä pukkaa yhä liiaksikin. Puuh.
Mutta nyt keräämään kilsakorvauksia ympäri Uuttamaata.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hikistä hommaa tää yhteenvetojen tekeminen taas 6 viikon jälkeen, pitää ulkoa muistaa 100 xiljoonaa asiaa ja päälle muistaa taas muuttuneet jutut.
Huomenna otan kyllä pyyhkeen messiin ja meen kuntosalille polkee tsykää&pumppaa jalkoja. Toinen räpylä vielä kipiä joten yläroppa saakoot odottaa vuoroaan kunnes on parantunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Hikistä hommaa tää yhteenvetojen tekeminen taas 6 viikon jälkeen, pitää ulkoa muistaa 100 xiljoonaa asiaa ja päälle muistaa taas muuttuneet jutut.
Huomenna otan kyllä pyyhkeen messiin ja meen kuntosalille polkee tsykää&pumppaa jalkoja. Toinen räpylä vielä kipiä joten yläroppa saakoot odottaa vuoroaan kunnes on parantunut.
Se pitäisi olla käpälä eikä räpylä, sinun pitää vaihtaa sorsa avattareksi..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Se on näköjään täälläkin aika nihkee maanantaimeiniki.
Stinky

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jahans... Tuli taas ruusuja työpaikalle salaiselta ihailijalta. Oli aika rankka eka duunipäivä loman jälkeen kun tein omien hommien lisäks vielä sairaana olevan työkamun hommat. Piristihän tuo toki päivää, vaikka henkilö haluaakin pysyä tuntemattomana :]
milli

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Jahans... Tuli taas ruusuja työpaikalle salaiselta ihailijalta. Oli aika rankka eka duunipäivä loman jälkeen kun tein omien hommien lisäks vielä sairaana olevan työkamun hommat. Piristihän tuo toki päivää, vaikka henkilö haluaakin pysyä tuntemattomana :]
:evil: hmpf..
tahtoo kans..
Stinky

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ja mä niiiiin tahtoisin tietää kuka se ihminen on!!!111 Kuka tekee tommosta??? Häh? No?
milli

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^Ja mä niiiiin tahtoisin tietää kuka se ihminen on!!!111 Kuka tekee tommosta??? Häh? No?
Älä keskity siihen nyt liikaa. Oot håttis ja ihQ .. ja sä oon kuumaa kamaa :) Nauti.
Stinky

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kiitos ihana! Ja joo mähän nautin. Mulla on nimittäin tänään treffit ja ei - kyseessä ei ole tuo salaperäinen ruusujen lähettäjä :]
bliss

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mullekin saa lähettää kukkia!!!1
Suklaakin käy, jos se on hyvää suklaata :]
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Ehheh. Kävin kaupassa etsimässä voisarvia, muttei meidän rupukylässä sellaisia herkkuja tunneta. Kahvilatkin oli ehtineet jo mennä kiinni aikaa sitten. Löysin sitten kaupasta sellaisen säilyketölkin, jossa lukee 6 croissants. Olen sen nähnyt aiemminkin, ja miettinyt että pitää kyllä olla pieniä kroisantteja, kun ei tuo ole kun ehkä kolmen desin purnukka.

Kuva

Oh well, kun törpön otti käteen niin se painoi yllättävän paljon. Pyörittelin käsissäni ja lueskelin ihmeissäni, ja tajusin viimein, että kyseisessä purnukassa on siis taikina kuutta kroisanttia varten :oops:

Nyt on uuni lämpiämässä ja kohta toivottavasti herkullista uunilämpöistä iltapalaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Jahans... Tuli taas ruusuja työpaikalle salaiselta ihailijalta. Oli aika rankka eka duunipäivä loman jälkeen kun tein omien hommien lisäks vielä sairaana olevan työkamun hommat. Piristihän tuo toki päivää, vaikka henkilö haluaakin pysyä tuntemattomana :]
Lähettäjän sukupuolestakaan ei ole arviota?
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

sinsin kirjoitti:Ehheh. Kävin kaupassa etsimässä voisarvia, muttei meidän rupukylässä sellaisia herkkuja tunneta. Kahvilatkin oli ehtineet jo mennä kiinni aikaa sitten. Löysin sitten kaupasta sellaisen säilyketölkin, jossa lukee 6 croissants. Olen sen nähnyt aiemminkin, ja miettinyt että pitää kyllä olla pieniä kroisantteja, kun ei tuo ole kun ehkä kolmen desin purnukka.

Kuva

Oh well, kun törpön otti käteen niin se painoi yllättävän paljon. Pyörittelin käsissäni ja lueskelin ihmeissäni, ja tajusin viimein, että kyseisessä purnukassa on siis taikina kuutta kroisanttia varten :oops:

Nyt on uuni lämpiämässä ja kohta toivottavasti herkullista uunilämpöistä iltapalaa.
Noi on muuten hyviä. Nami nami maistuis varmaan mullekin!
Rouva Pupu

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mies on Barcelonassa, tytsä on nukkunut jo viisi tuntia. Herääkin kysymys, että mitä vittua olen koko illan tehnyt, ja mitä vittua teen loppuillan!

Ja ei, vastaus ei ole se mun seksikone, koska patterit on finito!
milli

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^Kiitos ihana! Ja joo mähän nautin. Mulla on nimittäin tänään treffit ja ei - kyseessä ei ole tuo salaperäinen ruusujen lähettäjä :]
Oih, ihanaa. Treffailu on ihanaa.. jännitystä, tykyttelyä.. ah!
Vois toi yksi kans vähän riiaailla mua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iltapalaks sekispanttereita ja sinistä ruskeaa. Miksi tehdä voileipiä, kun voi tulla sokerikänniin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neitsyt-maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kone herjaa edelleen vioittuneita tiedostoja. Taidan formatoida kovan ja toivoa parasta..
Siinä ohessa voiskin tehdä etätöitä duuniläppärillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin