Turhan tärkeä homomainen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Turhan tärkeä homomainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pese aluslakanasi huolella!
Viimeksi muokannut Niba, 09.09.2009 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turhan tärkeä homomainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta homot pitää itsestään liikaa ääntä, vaikeaa tietysti vaieta kun se on heissä itsessään. Ja minulla on suhteellisen neutraali suhtautuminen, jossain muualla heidät kastroidaan tai tapetaan? ;)
Se ei auta koska kyseessä ilmeisesti naisissa kulkeva geeni, tutkimusten mukaan paljon lapsia saavat naiset saavat todennäköisimmin homoseksuaaleja lapsia? Voi tietysti olla että kyseessä ns. tilastoharha. Mukavaa että pääsen kurmuuttamaan joskus muitakin kuin pakenevaisia? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Turhan tärkeä homomainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Harvoin harmittaa, mutta nyt harmittaa kun aloitin kilpailevan ketjun. Se oli kuitenkin kosto parin kerran tähden kun olit tärvellyt ketjuni.

Mutta puhut ja kirjoitat hyvin!
Me persoonallisuudet, jotka osaamme kirjoittaa ja olemme erilaisia emme saisi syödä toisiamme!

Pyydän sinulta anteeksi kilpailevan ketjun tekemistä. Koska se johti siihen joka ei ole muuta kuin keskivertomukavuutta lisäävä ja tylsää kehitystä.

Tiedän, että et pidä minusta tai haluat että olen hiljaa ja olen mieluimmin poissa. tai aavistan vahvasti. Tiedän myös että kaksi persoonallisuutta käy kilpaa toisensa kanssa. Se johtuu siitä. Minä haluan osoittaa kypsyyttä ja kehun myös sinua.

Ajattelen, ettei meidän kirjoittavien ja väriä tuovien kirjoittajien täytyisi alistua niiden tahtoon, jotka haluaa turvallisuutta ja tylsyyttä vain koska eivät itse pysty kuin pariin sanan kirjoitukseen. Tästä ja vain tästä on kysymys koko tässä "noraus" asiassa (vaikka kukaan oikeasti noraa, se on vain alistuskiusamista).

Tämä on Kitinässä yhdentekvää ja pikkuasia mutta periaatteena niin VALTAVA asia ja globaali, että puistattaa!

Olen kehunut Homeboyta! Hän on loistava persoonallisuus, boheemi, rento, rehellinen, hauska, väriläiskä ja erilainen ja älykäs ja hyvä kirjoittaja. Ihan kuin sinäkin paitsi että hän on vielä itsetunnoltaan toiset salliva!

Olemmehan mekin toisiamme tukevia. Kuten sanoin, pahoittelen aamuista virhettäni. Minä olen aina pitänyt sinua arvossa!

Nyt toit esille tärkeän teeman. Olisit laittanut sen heti eka postaukseen!

Stadinarska :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turhan tärkeä homomainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä turhantärkeänä aloitin ensimmäisen ketjun, sinä ja naiset sen pilasi!

irtosolunäyte!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin