Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vittu noi idarit jaksaa...
Kostan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään vajukki alkoi pommittelemaan, bännin paikka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

EDITOITU MUUTAMAAN KERTAAN!
Sisältää niin täyttä asiaa, että suosittelen lukemista ja samalla AJATTELEMISTA!
:)

-----------------------------------------------------

No tähän mä sanon että hyvät päivänjatkot!

Olen ollut Kitinässä niin kauan että tiedän että tämä ketju jatkuu.

Miehet puolustaa naisia ja naiset naisia ja minun puolustajat nukkuu ja Nibakin on kuten minä tällaisena persoonallisuutena inhottu kun muut haluaa olla tylsiä itseänsä.

Blissketjun nimikin on täysin oikea, NEUTRAALI, sellaisia haluamme, että muut ovat ja teilaamme ne persoonat!
Minäkin olen erikoinen ja siksi uhka ja pelottavakin kait, vaikka olen oikeasti mukava ja leppoisa ja hauska ja ansaitsisin mukavaa. Ja vaikka näin sanonkin en ole oikeasti tosiaankaan narsistinen. Se on huumoria. Minulla on heikkouksia, mutta ne eivät ole onneksi pahoja mun mielestä!

Mutta se, mistä minua saisi arvostella, on se miksi minä haluan puhua näistä asioista ja itsestäni. Minä tykkään analysoida ja sitten menen itseeni. Sitä en halua tunnustaa itsekkyydeksi, mutta kamalan mielelläni mietin omaa elämääni kyllä.
Vertaileminen itseeni eri asioissa on heikkouteni kyllä. Se tekee minulle ikävä ihmiskuvan, mutta se on sääli, koska ajattelen yleensä aina ennen oikeasti muita ja sitten vasta itseäni!

Uksomattoman tylsimyksen tyypillistä moittia vajukiksi kun ei halua tunnustaa tietynlaista kateuttaan!
Se asian läpinäkyvyys on inhottavaa kun sitten kaikki eivät ajattele edes tarpeeksi sisäistääkseen tämän aina jatkuvan tyylin. Tottakai se alistetaan, joka on erilaisempi kuin muut. Ne ovat aina uhka!

Tiivistetysti monet ajattelevat:
"Inhottavaa kun joku osaa kirjoittaa kun minä osaan kirjoittaa vain että vittu, duuni alkoi taas paska"...

Olen nyt hiukan ilkeä, mutta kun se vaan on niin!

Vaikka Bliss on kiistelty niin kyllä hän tylsimysten äänet vie.
Blissille antaa mainiosti oikeuden jatkaa tätä ketjua koska hän osaa kirjoittaa vallan hienosti. Hänen maailmankuvansa on rajoittunut, jos hän tarkoittaa mitä puhuu, mutta en ole koskaan uskonut, että hän tarkoittaa kaikkea!!

Mutta tällaista elämä on. Osoitan luopumiseni jo tässä vaiheessa.
Mutta leikkimieltä nyt kuitenkin. Eli järki kalloon!
Tottakai ketjuihini SAA vastata jos haluaa olla minulle mukava, mutta itseasiassa Niban ketjuun ensin!

Minun täytyy ihan aluksi mennä rasvaamaan saranat! Eikö ole proosallista ja mukavaa ja varsinkin turvallista nyt!

Stadinarska
värien master-man
Viimeksi muokannut Stadinarska, 09.09.2009 10:48. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täytyy olla joku perustavaa laatua oleva vika päässä, kun availee ketjuja joihin jo etukäteen tietää tulevan 0 vastausta.

Poistelin äsken ihoteippejä ja näky oli kaamea. Phuuh. Onneks en ole sitä sorttia, joka lakoaa esim. verta nähdessään, muuten makaisin ehkä kallo haljenneena kylppärin lattialla. Eilinen velttoilu kostautui lihasjumina, jonka seurauksena pää jomotti yöllä melko järkyttävään tahtiin. Tänään on siis pakko olla edes jollain tasolla aktiivinen. Mut jos nyt ekaks vaikka vähän Dexteriä... :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen väsynyt. Onko tämä henkisten kääpiöiden planeetta?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Nehemiah James

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

RolloTomasi kirjoitti:Onko tämä henkisten kääpiöiden planeetta?
Ja sinä olet ylivertainen kaikkiin muihin nähden?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Täytyy olla joku perustavaa laatua oleva vika päässä, kun availee ketjuja joihin jo etukäteen tietää tulevan 0 vastausta.

Poistelin äsken ihoteippejä ja näky oli kaamea. Phuuh. Onneks en ole sitä sorttia, joka lakoaa esim. verta nähdessään, muuten makaisin ehkä kallo haljenneena kylppärin lattialla. Eilinen velttoilu kostautui lihasjumina, jonka seurauksena pää jomotti yöllä melko järkyttävään tahtiin. Tänään on siis pakko olla edes jollain tasolla aktiivinen. Mut jos nyt ekaks vaikka vähän Dexteriä... :]
Vesper hyvä! Kun avasin Niban kilpailevan ketjun niin siihen uskoin tulevan sen normaalin keskiviikkoketjun!

SITTEN Bliss avasi ketjun ja tilanne oli menetetty, koska porukka on sellaista kun sanoin.

Uusi seuraava ketju oli puhasta harmitusta ja huomautusta, jonka katson olevan inhimillinen piirre ja aika hauska huumori huomata ettei ole väliä kun kello on 10.30 ja yhtään vastausta ei ollut kenelläkään!

MUTTA mahdollisuudet olivat hyvät minulla ennen Blissiä!
Jotakin on hyvä tehdä, ettei Kitinästä tule ennalta arvattava, koska se on yhtäläisyysmerkki tylsälle!

Aha, tissiasiasi on mennyt tavalliseen tapaan. Aistin sen postauksestasi kun siinä ei ollut huonoa tulevaisuudenajatusta!!

Paranee kyllä.

EN OLE kuitenkaan ihan varma, mikä on päämotiivisi tehdä tämä asia?

ONKO SE liikunnan helpottuminen vai se, että tulet sopusuhtaisemmaksi ja muut näkevät sinut kauniimpana?

Arskis
Dumis

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hienoja päiväketjuja tääl. Muistaa taas nore-ominaisuutta arvostaa.
Töissä oli hyvää sapuskaa, nyt olis levon paikka, mutta ei tääl ole enää soffaa tahi serverihuonetta mihin mennä koisimaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nehemiah James kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Onko tämä henkisten kääpiöiden planeetta?
Ja sinä olet ylivertainen kaikkiin muihin nähden?
En tunne kaikkia, joten en tiedä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Nehemiah James

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

RolloTomasi kirjoitti:En tunne kaikkia, joten en tiedä.
Eli kaikki tuntemasi ihmiset ovat henkisiä kääpiöitä ja olet heihin nähden ylivertainen? Sun oikeasti kannattaisi muuttaa lappiin erakoksi. Se on kuitenkin vain järjestelykysymys, eikä vaadi edes kovinkaan suuria ponnisteluja.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nehemiah James kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En tunne kaikkia, joten en tiedä.
Eli kaikki tuntemasi ihmiset ovat henkisiä kääpiöitä ja olet heihin nähden ylivertainen? Sun oikeasti kannattaisi muuttaa lappiin erakoksi. Se on kuitenkin vain järjestelykysymys, eikä vaadi edes kovinkaan suuria ponnisteluja.
Kaksi lähintä ystävääni eivät ole. Heidän lisäkseen tiedän joitain ihmisiä, jotka eivät kai ole. On olemassa myös joitakuita, jotka töidensä tai muiden jälkiensä perusteella eivät vaikuta kääpiöiltä. He kaikki ovat kuitenkin aivan liian harvassa. Kääpiöitä puolestaan on joka puolella.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:He kaikki ovat kuitenkin aivan liian harvassa. Kääpiöitä puolestaan on joka puolella.
Miksi kaikkien (/monien, useampien) pitäisi olla jättiläisiä (/ei-kääpiöitä)?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:He kaikki ovat kuitenkin aivan liian harvassa. Kääpiöitä puolestaan on joka puolella.
Miksi kaikkien (/monien, useampien) pitäisi olla jättiläisiä (/ei-kääpiöitä)?
Kaikkien ihmisten elämänlaatu luultavasti paranisi. (Mikä sekin on määrittelykysymys.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Tiski

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Minulla on kurjaa. Vika on ympäröivässä maailmassa ja muissa ihmisissä. Sniif. Säälikää. Ruikutan. Yhyy.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:määrittelykysymys
Vähintään sen osalta, mitä sillä kääpiöydellä/jättiläisyydellä tarkoitetaan. Voiko jättiläisyyden määritellä sellaisella tavalla, että mainitsemasi tavoitetila saavutettaisiin, vaikka jättiläisiä olisi ainoastaan yksi (itse)?
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Minulla on heikkouksia, mutta ne eivät ole onneksi pahoja mun mielestä!
Turvallisen yksinäistä loppuelämää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

EveryWoman kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:määrittelykysymys
Vähintään sen osalta, mitä sillä kääpiöydellä/jättiläisyydellä tarkoitetaan. Voiko jättiläisyyden määritellä sellaisella tavalla, että mainitsemasi tavoitetila saavutettaisiin, vaikka jättiläisiä olisi ainoastaan yksi (itse)?
Siis noch mal! Tunnetteko Rolloa? Uskotteko hänen rooliinsa?
Ettekö edes epäile?
Hänellä on selkeä imago, jota ei pidä keikuttaa.

Mutta voihan hän olla tällainen. En kuitenkaan itse missään tapauksessa sitä usko. Minä laittaisin aika tukun rahnaa että hän on velmuileva insinööri!

Piste. (Lopetanko todella näin lyhyeen postauksen?, ohhoh)

SA
Every Arskis
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt on tullut hetki kirjoittaa Ennen kuin ostat yhteisen asunnon poikaystäväsi kanssa, sun olis hyvä tietää mitä se puuhasteli lomareissulla selkäsi takana-meili eräälle tutulle tytölle. Ehdotuksia sanamuodoista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Mä luotan sun kykyihin, laita meille luonnos! 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Nyt on tullut hetki kirjoittaa Ennen kuin ostat yhteisen asunnon poikaystäväsi kanssa, sun olis hyvä tietää mitä se puuhasteli lomareissulla selkäsi takana-meili eräälle tutulle tytölle. Ehdotuksia sanamuodoista?
Hellävarainen mutta suorapuheinen, älä sorru paapomiseen. Ja varaudu siihen että sulle tulee turpiin eikä sille poitsulle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Eiks vois ennemmin laittaa meiliä sille pojalle? Esim. "Uskon, että tyttö haluaisi tietää, enkä voi elää itseni kanssa jos pimitän tietoa, mutta kaikkien kannalta olisi kyllä parempi jos tieto tulis sulta itseltä, joten ajattelin ehdottaa sitä ensin".
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minulla on heikkouksia, mutta ne eivät ole onneksi pahoja mun mielestä!
Turvallisen yksinäistä loppuelämää.
Manala Herra! Minkälaisia heikkouksia pidät pahimpana minulla? Olen kuin upottava suo ja mietin niitä sitten sisimmässäni!
Kommentoin kyllä, jos sallit.

Luettele heikkouksia niin kerron avoimesti onko se minussa!

:P

Herra kuolemaa kiittäen

Alfred A Arskalainen
Keisariturska
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Ja varaudu siihen että sulle tulee turpiin eikä sille poitsulle.
Sen oon onneks jo seivannut, mähän olen tän kundin kanssa käynyt tiivistä sähköostivaihtoa tapahtumista ja kannustanut häntä tunnustamaan. Eli tiukan paikan tullen voin aina vetää meilit esiin.
Pyysin toki myös omaa käytöstäni anteeksi. Sinkkuna toki saan tehdä mitä tahansa ja vaikka yrittää vietellä muiden ukkoja. Moraalitonta? Kyllä. Ei se silti minusta parisuhteen rikkojaa tee. Ja siis tässä tapauksessahan en edes flirttaillut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juostu pää kolmantena jalkana pitkin poikin asioilla ja hilluttu sossuämmille ja rustattu sen seitsemää paperia - taas. Vaan jopas alkaa tapahtua, kaikki hoidetaan - siinä vaan menee hetki aikaa. *aplodeja Espoon kaupungille kerrankin*

Pöyristyneenä kuuntelivat ja ehdottivat että vedän oikeusjutun mutsin firmaa vastaan, heh...

Ääh, ny kaffetta ja ruokaaaaaah.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Nyt on tullut hetki kirjoittaa Ennen kuin ostat yhteisen asunnon poikaystäväsi kanssa, sun olis hyvä tietää mitä se puuhasteli lomareissulla selkäsi takana-meili eräälle tutulle tytölle. Ehdotuksia sanamuodoista?
Onko tieto 100% varmaa?

Älä kerro mitään muuta kuin varmat havainnot juuri sellaisena kuin ne tapahtuivat - ei siis mitään oletuksia. Pyöristä alaspäin tai paremminkin ole hiljaa, jos et ole aivan varma.

En koskaan antaisi anteeksi, jos joku antaisi väärän todistuksen, joka johtaisi parisuhteeni päättymiseen.
Vastaa Viestiin