Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tietsikan asennus alkaa olemaan kohtuullisessa vaiheessa. Jonkun osan ylikuumeneminen tosin aiheutti viivytystä, mutta pakastin auttoi! Josko huomenna asennus olisi kokonaan pulkassa (narulla tai ilman). Tällä työkoneella naputtelu, hitaan langattoman yhteyden kanssa ei oikein innosta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pulkannaru kirjoitti:Tietsikan asennus alkaa olemaan kohtuullisessa vaiheessa. Jonkun osan ylikuumeneminen tosin aiheutti viivytystä, mutta pakastin auttoi! Josko huomenna asennus olisi kokonaan pulkassa (narulla tai ilman). Tällä työkoneella naputtelu, hitaan langattoman yhteyden kanssa ei oikein innosta.
Mulla taas ei mee tietsikkapuolella hyvin. Ulkoisessa kovossa lienee fyysistä vikaa lukupään (spindle) kanssa. Joutunee takuun kautta vaihtoon. *huoh* ja lataukset uusiksi...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mulla WD:n teranen on toiminut automaattivarmistuksissa hyvin. Noista varmistuksista onkin nyt hyötyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää tältä erää. Puhtaalla omatunnolla voi perjantaina lopettaa työpäivän pari tuntia aikaisemmin. Jos pystyy..
Nuquun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Vesper, ootko hengissä?
Jep.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vesper, ootko hengissä?
Jep.
Hyvä. Kunhan tarkistin. Semmonen päivä kuitenkin takana.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

...
Viimeksi muokannut Lapitii, 14.09.2009 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:Mulla taas ei mee tietsikkapuolella hyvin. Ulkoisessa kovossa lienee fyysistä vikaa lukupään (spindle) kanssa.
Spindle on se pyörivä akseli missä levypakka on kiinni. Lukupää on nimeltään head.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Hyvä. Kunhan tarkistin. Semmonen päivä kuitenkin takana.
No joo, henkisesti aika rankkaa. Muistin tossa n. tunti sitten syödäkin sitten aamiaisen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Villliä, villiä...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hei oikeesti! Aamupalaa...(niin minkäaamun)!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mulla taas ei mee tietsikkapuolella hyvin. Ulkoisessa kovossa lienee fyysistä vikaa lukupään (spindle) kanssa.
Spindle on se pyörivä akseli missä levypakka on kiinni. Lukupää on nimeltään head.
Ah, kiitos tiedosta. Huomaa milloin ei oo jaksanut kuukkeloida. Et sattuis vielä tietämään voiko sen korjata?
NuoriD

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mulla taas ei mee tietsikkapuolella hyvin. Ulkoisessa kovossa lienee fyysistä vikaa lukupään (spindle) kanssa.
Spindle on se pyörivä akseli missä levypakka on kiinni. Lukupää on nimeltään head.
Ah, kiitos tiedosta. Huomaa milloin ei oo jaksanut kuukkeloida. Et sattuis vielä tietämään voiko sen korjata?
Varmaan sen voi korjata (onhan kuussakin käyty jo yli 40 vuotta sitten), mutta Stetson-Harrison menetelmällä väittäisin, että korjaus maksaa paljon uutta kovalevyä enemmän.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mulla taas ei mee tietsikkapuolella hyvin. Ulkoisessa kovossa lienee fyysistä vikaa lukupään (spindle) kanssa.
Spindle on se pyörivä akseli missä levypakka on kiinni. Lukupää on nimeltään head.
Ah, kiitos tiedosta. Huomaa milloin ei oo jaksanut kuukkeloida. Et sattuis vielä tietämään voiko sen korjata?
Kumman? Harvemmin noille pystyy itse tekemään mitään.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

NuoriD kirjoitti: Varmaan sen voi korjata (onhan kuussakin käyty jo yli 40 vuotta sitten), mutta Stetson-Harrison menetelmällä väittäisin, että korjaus maksaa paljon uutta kovalevyä enemmän.
Juu sehän on selvää että uusi tulee halvemmaksi. Se vaan että harmittaa heittää muuten ehjä tuote pois sekä se että tulee datahävikkiä. Hävikki johtuu siis siitä että tuo oli juuri se mihin pistin talteen datan.
Manaaja kirjoitti: Kumman? Harvemmin noille pystyy itse tekemään mitään.
Spindlessä oleva vika siis.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Voi olla myös riittämättömässä virransyötössä, jos kyse on ulkoisesta kovalevystä. Niiden virtalähteet on monesti vähän so-so, ja kun pahimmillaan sekä virtalähteen suorituskyky että kovalevyn spindlen laakerointi heikkenee ajan myötä vaatien yhä enemmän käynnistysvirtaa, voi ulkoinen kovalevy jäädä ajan myötä yrittelemään käynnistystä epätoivoisesti kerta toisensa jälkeen.

Eli se mitä minä tekisin, olisi kovalevyn irroittaminen ulkoisesta kotelostaan ja kytkeminen suoraan pöytäkoneeseen. Yllättävän suurella todennäköisyydellä käynnistyy normaalisti ja ainakin datan ehtii kopioimaan parempaan talteen uudelle kovalevylle, jos kyseessä on ongelmat käyntiinpyörähtelyn yrittämisessä.

Mulla on itselläni tossa yksi 250 gigainen, 4-platterinen virtasyöppö Hitachin kovalevy joka ei ajan myötä suostunut enää lähtemään käyntiin ulkoisella virtalähteellä. Ollut nyt työpaikalla pöytäkoneessa vuoden verran päivittäisessä käytössä käyttöjärjestelmälevyn RAID1-peilinä ilman ensimmäistäkään kakistelua.
Dumis

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Vaikka olenkin kiireinen ja tärkeä henkilö, käytin aikaani koko keskustelun läpikäymiseen. Mielessäni on edelleen se, että Vesperin tärkein motiivi saattaa lopulta olla oman omantonsa puhdistaminen katumusharjoituksen avulla.
Mä vähän skippailin, ei jaksanut lukea kaikkien omaa käsitystä mikä on oikein toimia tuossa tilanteessa.

Itse olisin toiminut itsekkäästä syystä samoin kuin Vesper. Häneltä oikea teko, oli motiivi mikä tahansa.

Tsemppiä.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bumpx2!!
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mene nyt tuulenpuiska vittuun siitä örveltämästä.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:Mene nyt tuulenpuiska vittuun siitä örveltämästä.
Paraski puhuja.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mene nyt tuulenpuiska vittuun siitä örveltämästä.
Paraski puhuja.
Mutsis örvelsi kun sua teki. Ja sen kyllä huomaa.
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mene nyt tuulenpuiska vittuun siitä örveltämästä.
Paraski puhuja.
Mutsis örvelsi kun sua teki. Ja sen kyllä huomaa.
On ensikäden tietoa vai trollaatko? On se Manaaja pehmentynyt vuosien saatossa *snif* Ennen se osasi, nyt se on vaan tommoinen pehmeä rassukka joka vaan räksyttää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:Nyt on tullut hetki kirjoittaa Ennen kuin ostat yhteisen asunnon poikaystäväsi kanssa, sun olis hyvä tietää mitä se puuhasteli lomareissulla selkäsi takana-meili eräälle tutulle tytölle. Ehdotuksia sanamuodoista?
Tohon takana-sanan jälkeen kuuluis laittaa sanaväli.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha. Olinkin missannu tän ketjun alun ja nyt vasta luin. Aika helmee. Way to go, Vesper! =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Paraski puhuja.
Mutsis örvelsi kun sua teki. Ja sen kyllä huomaa.
On ensikäden tietoa vai trollaatko? On se Manaaja pehmentynyt vuosien saatossa *snif* Ennen se osasi, nyt se on vaan tommoinen pehmeä rassukka joka vaan räksyttää.
Älä oo noin hellyyttävän herkkä.
Vastaa Viestiin